پنجشنبه 16 شهریور 1391 - 6:57
بویرنیوز گزارش می دهد

90درصد مدیران بانکی کهگیلویه و بویراحمد غیر بومی هستند+اسامی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: یکی از شاخص های توسعه داشتن مدیر در سطوح مختلف کشوری و استانی است که این نعمت معمولا به واسطه بی توجهی نمایندگان سابق استان و بخش دیگری بخاطر رقابت ها و حسادت های خود مردم استان که آفتی بزرگ سر راه توسعه استان بوده از استان کهگیلویه و بویراحمد منع شده است.

حداقل در استان خودمان که می توانیم مدیر خود باشیم و آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیری در حد مدیران بانکی کنونی وجود ندارد؟ چه دلیلی داشت که در بانک تجارت که با سرپرستی خوب آقای مردای اداره می شد به یک باره یک کرمانی در این منصب قرار گیرد، آیا این اقدامات اجحاف به توانمندی های نیروهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست؟

بویرنیوز در راستای شفاف سازی مردم و نمایندگان و علی الخصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد اسامی روسای بانک های استان و اصلیت آنها را در زیر ذکر می کنیم تا مشخص شود که استان کهگیلویه و بویراحمد در همه چیز آخر نگه داشته شده است.

بانک ملی ایران با مدیرت آقای مقدم…………..اصالتا لرستانی

بانک ملت با مدیریت آقای جهاندیده…………اصالتا فارس

بانک تجارت با مدیرت آقای کرمانی……………اصالتا کرمانی

بانک رفاه کارگران با مدبریت آقای مردای …………اصالتا استان فارس

بانک صادرات با مدیریت آقای زارعی…………………اصالتا بوشهر

بانک مسکن با مدیریت آقای موسوی………………..اصالتا استان فارس

بانک کشاورزی با مدیریت آقای رمرودی…………….اصالتا استان سیستان و بلوچستان

بانک سپه با مدیریت آقای منصوریان………………..اصالتا استان فارس

بانک انصار با مدیریت آقای ملکی…………………….اصالتا استان خوزستان

بانک توسعه تعاون با مدیریت آقای منتظری…………..اصالتا کهگیلویه و بویراحمدی

بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان با مدیریت مصطفی پور………..اصالتا کهگیلویه و بویراحمد

جالب اینکه مدیر فقط دو بانک کهگیلویه و بویراحمد از بومیان استان می باشند که اتفاقا بالاترین رضایتمندی را بین بانک های استان دارا می باشند و سوال اینجاست چرا حداقل 50 درصد میران بانکی این استان بومی نباشند؟

یک فرد بومی خواهد توانست درد و رنج مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد را تشخیص داده و بر آن مرهم بگذارد و این توقع از نمایندگان و مسئولان استانی از جمله استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که توانمندی های بیشمار فرزندان مستعد کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر ببینند.

البته صحبت های استاندار در این خصوص امیدوار کننده است، سید حسین صابری بعدازظهر سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای بومی بزرگترین سرمایه مدیریتی هر منطقه هستند و هنر مدیریت این است که از مجموعه نیروهای موجود به نحو مطلوبی استفاده کند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نیروهای منطقه در مدیریتها استفاده می کنم وکاروان مدیریتی باخود به این استان نیاورده ام، وی پاک دستی و پاک چشمی را اولین اصل در مدیریتها عنوان کرد و اظهار داشت: اگر مدیری این دو خصیصه را داشته باشد بقیه خصایص هم به دنبال آن می آید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11471
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    معاون برنامه ریزی استاندار به هوش ، واقعا جای تاسف است این استان اینقدر باید مظلوم و محروم باشد ، معلوم هم نیست شاید همین دو مدیر بومی ما در میان بانکهای استتان هم قوی نباشد ولی اینگونه مظلوم هم نباشیم که 90درصد مدیران است غیر بومی باشد ، من تا جایی که مطلعم می گویند همین مسئولین غیر بومی بانکها در استان حتی معاونینشان عامل گرانی خانه در یاسوج اند ، اقای معاون برنامه ریزی ، مدیرکل اقتصاد و دارایی ، مدیر کل دیوان محاسبات می دانید که بهترین خانه ها با گرانترین کرایه و رهن حتی برای معاونین این برادران فراهم می شود خوب عامل گرانی همین است ،پیشنهاد می شود دستگاههای نظارتی چک کنند که این رسم غلط حذف شود حتی طوری رسم شئه همین بحث اماده کردن خانه که مدیران بعضی دستگاههای اقتصادی هم حاضر به رفتتن به منازل کهنه سازمانی نمی شوند و برایشان اینگونه خانه اماده می شود، دیوان محاسبات می تواند برنامه ای تنظیم کند که هر مدیر و مسئولی در حد یک سقفی از پول بیت المال هزینه کند و اضافه بر ان را از هزینه شخصی خودش دهد ، اینجانب مدیر بانکی را در همین شهر می شناسم که غیر بومی است و سالها معاون بود این مزایا را داشت حال هم که مدیر است سه برابر

  2. مهمان گفت:

    باسلام باید بعرض برسانم که رتبه اول طرح تکریم ارباب رجوع در جشنواره شهید رجایی در سال 89وعملکرد ارزیابی در سال 90مربوط به بانک سپه بوده ودر این دو سال مدیریت بانک سپه توسط مسئولین استانی بابت عملکرد خوب آن مدیریت چندین لوح تقدیراخذ نموده وتوسط معاون اول محترم ریاست جمهوری ووزیر محترم راه ومسکن وشهرسازی درجلسات مورد تقدیر قرار گرفته است(فقط جهت اطلاع)

  3. هالو گفت:

    میشه بفرمایید این دو تابانک که مدیران بومی دارند کجا شعبه دارند ودر اشتغال وتوسعه استان چ جایگاهی دارن

    • ناشناس گفت:

      حتما تو این استان نیستی که خبر از این دو بانک نداری، تها بانک هایی هستند که گرفتاری های مردم محروم رو حل می کنند.
      تنها مدیرانی هستند که برای دیدنشون نیازی به تشریفات اداری ندارند.
      واقعا ار جنس مردم هستند و در پاکی و ساده زیستی هم این دو مدیر از همه پاکترن

  4. جوری گفت:

    خدا همه مدیران غیره بومی بودند غیر بومیها بهتر هستند مثال ………… سه سال استاندار بودند چه کار کردند فقط ده سال استان را به عقب کشیدنواقعا نوذری بد بودند همین مدیر بومی …………..ستان چه جو سردسیری وگرمسیری بوجود اورد بقیه به ممین شکل

  5. صالح گفت:

    آقای رمضانی مدیر بانک مسکن استان بودند که علاوه بر بومی بودن فوق العاده قوی بودند. متاسفانه ایشان در عین جوانی بعد از 20 سال مدیریت در استانهای کشور و از جمله استان ک.ب بازنشست شدند. امیدواریم مدیرانی اینچنینی داشته باشیم.

  6. مهمان گفت:

    چه ربطی داره تکریم ارباب رجوع بانک سپه ، اقای منصوریان درد سر خودش در طول این همه سال کم است که معاون و مشاوری و کارشناسی می اورد که لری متوجه نمی شوند

  7. همشهری گفت:

    چندسال قبل قرارشدبرای بانک ملی مدیربومی انتخاب کنندچندنفر که مطرح بودنداینقدردنبال هم نامه نگاری کردندوهم دیگرراخراب کردندکه هیچ کدام انتخاب نشدند نشدندولانع تهشرفپ انتحاب انتح

  8. یاسوجی گفت:

    مدیربانک قوامین اقای پویان صفت هم ازبچه های بومی استان می باشند

  9. جهادبانك كشاورزي گفت:

    بانك كشاوزي بهترين مدير روداره البته اينو هم بكم كه كارمند هاي با انصاف وخوش برخوردي درسرتاسر استان داره كه لياقتشون بيشتر از اينه كه كارمندساده باشن0رياست لايق اوناست.مخصوصا كجساران جندتاكارمند عالي داره كه حلال مشكلات هستن. جرا نبايد اينا رئيس باشن؟

  10. ولي گفت:

    اين دومدير بومي ازاده وجانباز ميباشند بدون تشريفات مردم را ميپذيرند شما ميتوانيد از كارمندانشان ومشتريان بپرسيد

  11. علي گفت:

    چندين تعاوني برتر كه درروز تعاون معرفي شدند از بانك توسعه تعاون وام گرفته بودند از 10تعاوني 5 تعاوني اينها اشتغال نيستند با سابقه دو سال بانك شدن

  12. حسین گفت:

    بی انصافی بگیم همه مدیران غیر بومی بدن من خودم برای دریافت وام به بانک سپه مرجعه کردم واقععابرخوردشون عالی بود

  13. خرزو گفت:

    به نظرشمامشکل استان ما وجود مدیران غیربومیه تاکی ما باید چوب تحجر وکوته فکری وتعصبات نادرست رابخوریم بجای این حرفها ایا نبایدسعی کنیم ازتخصص ودانش این مدیران استفاده کنیم من تنها یک سوال ازنویسنده مقاله میپرسم ایا از استان ما در دیگر استانها مدیری وجود ندارد ایا نوشتن این مقاله به جز برانگیختن حس تنفر ان هم برای عده ای متحجر سودی به حال پیشرفت استان دارد

  14. ناشناس گفت:

    بانک قرض الحسنه مهر ایران علیرغم نوپایی به شدت در حال رشد است. ومدیر این بانک بهخ جد دنبال افزایش شعبات هستند.این دو بانک در سی سختن هم شعبه دارند .جایی که سپه و ملت و چند تای دیگه نیستند.وبانک قرض الحسنه تماما قرض الحسنه است . و انگیزه سود جویی ندارد.مردم باید به سمت قرض الحسنه ترغیب شوند.تا بتوانیم منابع بیشتری را در اختیار نیازمندان قرار دهیم.افراد خیر میتوانند با سپرده ویژه در این بانک تسهیلات در اختیار مردم قرار دهند.

  15. بویری گفت:

    با حکومت فدرالی همه این مشکلات حل می شود!

  16. ناشناس گفت:

    والا همتون كه نظر نوشتيد از قوم وخويشهاي رييس اين بانكا هستيد يا هم با پاچه خواري يه وامي گرفتيد اصلا ماهيچ بخاري از اينا نديديم چه لرش چه غير بوميش همه سپرده هاي بانكو خودشون به صورت وامهاي بدون سود ميگيرند و باهشون برج مي سازند به قران من خودم آمار همشونو دارم نه تنها اينا بلكه رييس و كارمندهاي همه شعبه هاي بانكا در استان

  17. ناشناس گفت:

    سری به بانک ملی بزن عزیزنگارنده تاببینی ارائه خدمت صادقانه وبی منت را. وازروی لجاجت وتعصب قضاوت نکنی درضمن این وطن مصروکوفه وشام نیست این وطن جایی است که آنرانام نیست .همه ایرانی هستیم وبرادروبرابرواعتصموابحبل الله جمیعاولاتفرقوا.

  18. شیپورچی گفت:

    باز هم شکر 10 درصد اینایی که گفتید مدیر بومی دارند که بانک نیستند

  19. انسان گفت:

    مهم کار مثبت انجام دادنه مگر اینهایی که میگن از یک کشور دیگه آوردنه.
    خوب هم استانی های ما هم جاهای دیگه پست دارن. اون ها رو هم باید بیرون کنن؟؟؟

  20. انصاف بویر گفت:

    توی این مملکت وسیستم اداری فقط میبینم این کارمندای بانک هستند که بیچاره ها دارن کار میکنن بقیه ادارات که تعطیل تشریف دارن !

  21. شایان گفت:

    باعرض سلام مدیران بانک ها چه بومی وچه غیر بومی باید هدفشون حل مشکل مردم باشه@@@@@@

دیدگاه شما