پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 13:01

(تصاویر) صحنه‌های دردناک از کشتار غزه

در شانزدهمین روز از تجاوز بی‌رحمانه ارتش صهیونیستی به غزه ده‌ها فلسطینی در جریان حملات و بمباران‌ها به شهادت رسیده و زخمی شده‌اند. جنگنده‌های این رژیم نیز بیش از70 نقطه را در سراسر غزه هدف قرار دادند.
نوار غزه از بامداد روز هشت ژوئیه در معرض عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی قرار دارد که در نتیجه آن تاکنون 585 تن شهید و 3650 تن مجروح شد‌ه‌اند. علاوه بر این، خسار‌ت‌های زیادی نیز به منازل فلسطینیان وارد آمده و بیش از 15 خانواده فلسطینی قربانی کشتارهای دسته جمعی ارتش صهیونیستی شده‌اند.
در دو روز گذشته رسانه‌ها از حملات توپخانه‌ای به منطقه بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه خبر دادند. در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌ها در شرق شهر رفح یک زن به شهادت رسید و دو فلسطینی دیگر نیز در جنوب نوار غزه شهید شدند. در حمله به برج مسکونی چند طبقه الاسراء در شهر غزه نیز 11 تن از جمله پنج کودک به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.
پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع خبری گزارش داد که در تجاوزهای جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 100 فلسطینی تنها در روز دوشنبه به شهادت رسیدند. رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایات خود بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر البلح رابمباران کرد.
منابع فلسطینی اعلام کرده‌اند که شهدای حملات رژیم صهیونیستی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی بیشتر از زنان، کودکان و افراد مسن هستند. عکس های زیر که در خبرگزاری های رویترز اسوشیتدپرس و فرانسه منتشر شده گوشه ای از جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه است. گفتنی است تعدادی از این عکس ها ممکن است بیش از اندازه برای برخی مخاطبان آزاردهنده باشد.
 
 فرارو
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113701
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آربونی گفت:

    پناه بر خدا

  2. من گفت:

    اینها تاوان سکونت ما مسلمانان را می دهند.

  3. مجید گفت:

    ای منتقم فاطمه بیا 

دیدگاه شما