دوشنبه 2 تیر 1393 - 23:03

اعدام چهار زن مسیحی به دست داعش (+عکس و فیلم)

عشایر موصل هم در بیانیه ای اعلام کردند ، گروه تروریستی داعش ۴ زن مسیحی را در شهر موصل اعدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری عراق ،  این چهار زن  به  علت سرپیچی از دستورالعمل های داعش در منطقه المنصور در موصل اعدام شدند.

منابع محلی استان نینوا نیز اعلام کردند، داعش سهمیه خودروهای شهروندان از بنزین را تنها ۲۰ لیتر اعلام کرده است و این موضوع سبب شده است، مردم موصل ساعت ها در صف پمپ های بنزین منتظر بمانند.

گروه تروریستی داعش ۲۰ خردادماه با یورش به موصل این شهر را اشغال کرد و فوری با صدور سندی دستورالعمل هایی برای ساکنان این شهر اعمال کردند. پوشش نقاب و لباس بلند برای بانوان و داشتن ریش برای مردان و معرفی دختران برای ازدواج با تروریست های داعش از جمله این دستورالعمل ها است.


اکنون با گذشت دو هفته از بحران امنیتی عراق و جنایات گروهک تروریستی داعش در شمال این کشور، عملیات گسترده ضد تروریست ها ادامه دارد.
خبرها از مناطق مختلف عراق حاکیست ارتش این کشور در جدیدترین عملیات خود با همکاری نیروهای مردمی و عشایر مسلح موفق شد، بخش های دیگری از مناطق اشغالی را از کنترل داعش آزاد و ضربات سنگینی را به تروریست ها وارد کند.

همزمان با پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا امروز وارد بغداد شد .

آمریکایی ها در روزهای گذشته کمک به دولت عراق در مقابل تروریست های دست پروده غرب و برخی کشورهای منطقه را به کناره گیری نوری مالکی از نخست وزیری مشروط کرده بودند.

همزمان هوشیار زیباری، وزیر امور خارجه عراق به حامیان منطقه ای گروهک های تروریستی هشدار داد و گفت: اقدامات وحشیانه داعش برای همه کشورها خطری جدی است.

 

دانلود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109932
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سرباز خدا گفت:

    خدایا چرا داری نگاه میکنی ریشیه داعش روبزن

  2. سرباز خدا گفت:

    انهاکافرن مثل سدام که داش باکفش نماز میکرد حلا اینا به کزب میکن ما سرباز محمدیم

دیدگاه شما