دوشنبه 2 تیر 1393 - 12:22

بازداشت یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های لبنان

به گزارش بویرنیوز به نقل از افکار، روزنامه السفیر لبنان گزارش داد که دستگاه اطلاعاتی ارتش این کشور سه تن از عناصر تروریستی را که به‌اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی تحت تعقیب بودند، بازداشت کرده است.
n00343692-b

بر اساس این گزارش ابوعبیده یکی از خطرناک‌ترین تروریست‌های لبنانی از جمله این افراد است. وی یکی از فرماندهان گروه‌های تروریست در شمال لبنان بوده و یکی از مهم‌ترین عناصری است که نامش در لیست افراد تحت تعقیب ارتش و نیروهای امنیتی لبنان قرار دارد.

ارتش لبنان دیروز نیز “عمر الساطم” تروریست معروف و پسرعموی “قتیبه الساطم” عامل بمب‌گذاری در منطقه “حاره حریک” بیروت را در جاده منطقه مرزی عرسال بازداشت کرد.

نیروهای امنیتی ارتش لبنان همچنین موفق شدند یک باند تروریستی را که آماده اجرای یک اقدام تروریستی بودند بازداشت کنند. خبرگزاری ملی لبنان از بعلبک گزارش داد که اعضای این باند تروریستی قبل از اجرای عملیات تروریستی به دام افتادند.

براساس این گزارش، اعضای بازداشت شده این باند تحویل بخش ویژه دستگاه قضایی لبنان شده و تحقیقات از آنها شروع شده است.

شبکه خبری المیادین دیروز اعلام کرد که گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره از اعضای خود در لبنان خواسته است تا از طریق بلندی‌های شهرک عرسال خود را به داخل خاک سوریه برسانند.

با تشدید نگرانی‌ها از احتمال انتقال تروریست‌های سوری به لبنان، از مدتی پیش حالت فوق العاده امنیتی در این کشور اجرا شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما