شنبه 31 خرداد 1393 - 7:20

حاشیه های نشست خبری کی روش/ پاسخ سیاستمدارانه به سوالات تاکتیکی

بلوهوریزونته برزیل – ایرنا – نشست خبری «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل آرژانتین با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش بویرنیوز:
ورزشی:این نشست که قرار بود ساعت 15 و 40 دقیقه به وقت برزیل (23 و 20 دقیقه به وقت ایران) برگزار شود، به دلیل فاصله زیاد محل آخرین تمرین تیم ملی و ترافیک شهر ˈبلوهوریزونتهˈ برزیل با دقایقی تاخیر آغاز شد.

در این نشست نسبت به نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل نیجریه، تعداد بسیار بیشتری خبرنگار حضور داشتند. ضمن اینکه فقط به عکاسان رسانه های بین المللی و ˈفیفاˈ اجازه عکاسی داده شد.

در نشست خبری کی روش و بیک زاده بیش از 13 خبرنگار سوال پرسیدند و بیشتر صحبت ها در باره تیم قدرتمند آرژانتین و برنامه ها و چگونگی مقابله ایران با این تیم بود.

ترجمه همزمان صحبت ها در نشست بسیار ضعیف بود، به طوری که بارها اعتراض خبرنگاران ایرانی را برانگیخت.

کی روش حاضر به پاسخ دادن به سوالی در باره برنامه خود پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران نشد و گفت که فعلا جای این صحبت ها نیست.

برخی پرسش ها در باره نحوه کنترل «لیونل مسی» فوق ستاره تیم ملی آرژانتین از سوی تیم ملی ایران بود که کی روش سعی کرد نشان دهد که ایران به صورت تیمی مقابل تیم آرژانتین بازی می کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در مجموع، تمامی سوالات را با زیرکی و سیاستمدارانه پاسخ داد و هیچ تاکتیکی را لو نداد.

کی روش سعی کرد نشان دهد که هیچ ترس و وحشتی از تیم آرژانتین ندارد و فقط به فکر ارایه بازی خوب از سوی تیم ایران است.

وی در باره اینکه تیم های بزرگی همچون انگلیس و اسپانیا از جام جهانی 2014 برزیل حذف شدند و ایتالیا نیز شکست خورد و آیا این موضوع می تواند فردا برای آرژانتین تکرار شود، گفت که زیبابی های فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن نتایج آن است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران از ابراز علاقه رییس جمهور و مردم ایران به خودش اظهار خوشحالی و از شکست پرگل پرتغال مقابل آلمان ابراز ناراحتی کرد.

کی روش همچنین ابراز امیدواری کرد که فردا برزیلی ها ایران را تشویق کنند.

سرمربی تیم ملی ایران به تک تک سوالات خبرنگاران با خونسردی خاصی پاسخ می داد و از فاصله زیاد بین نشست خبری، محل تمرین و هتل تیم گلایه کرد.

عکاسانی که در نشست خبری حضور داشتند، پس از چند دقیقه نشست را ترک کردند و فقط خبرنگاران و فیلمبرداران تا پایان نشست در سالن کنفرانس ماندند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر ˈبلوهوریزونتهˈ مقابل آرژانتین قرار می گیرد.

ملی پوشان فوتبال ایران بلافاصله پس از دیدار مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو بازمی گردند و تمرینات خود را برای مصاف با بوسنی و هرزگوین دنبال می کنند.

ورزشی (3). ** 1590 ** 7537 ** 1589
منبع:شهرخبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما