سه شنبه 27 خرداد 1393 - 10:31

رئیس جمهور هنگام تماشای فوتبال ایران+ عکس

رئیس جمهور ایران یکی از تماشاگران ویژه دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در جام جهانی بود. او همچنین پس از تساوی ایران و کسب نخستین امتیاز نوشت: به بچه هامون افتخار می کنم که این نخستین امتیاز را به دست آوردند.

به گزارش بویر نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی برزیل ساعت 23:30 روز دوشنبه (به وقت ایران) به مصاف نیجریه رفت و در پایان برابر حریف خود به نتیجه تساوی بدون گل رسید.

علاوه بر تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران که تماشاگر این مسابقه بودند، حسن روحانی رئیس جمهور ایران هم اولین بازی ایران در جام جهانی برزیل را از طریق تلویزیون به تماشا نشست. روحانی با انتشار عکسی در صفحه توئیتر خود نوشت: ” به بچه هامون افتخار می کنم که نخستین امتیار را به دست آوردند. امیدوارم امتیازهای دیگری در راه باشد”.

روحانی پیش از این وعده داده بود در صورتی که ملی‌ پوشان ایران با صعود از مرحله گروهی خبرهای خوشی به مردم ایران بدهند، او هم به آنها خبرهای خوبی خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=109017
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    پ و نظرت ملی زیر تلویزیونکو ننشسی؟ یه چی بری واپس تر بهتره و نظرم! یه چی هم بخه! و ای گرما هم و نظرم شلوار کردی بهتره و گرم پوش بو.

  2. ناشناسم گفت:

    جون خت وجی مو یه کلمی و سیبکو بزه.

  3. شناس گفت:

    ناشناس برو با این لهجه ت…………درست بنویس ببینم چه میگی

  4. مترجم گفت:

    منظور ناشناس اینه که به جای من هم یه گازی به اون سیب بزنه

  5. ناشناس گفت:

    په چشه جاش نرمه میوش هم جلوشه بدبخت ومردم فقیر که کسی در فکرشون نیست

  6. ناشناس گفت:

    روحانی بابت همه چیز مچکریم

  7. ناشناس گفت:

    روحانی دوست داریم

  8. ایرانی گفت:

    آخ جون پسته.

  9. پایتخت گفت:

    با عرضه ……………………………..

  10. محمدرشید گفت:

    خدادیده اش همه چیش آماده مه ایخه قسط وام وکرایه خونه بده همه چی در اختیارش نگاه به شکم وگردنش بکن بی خیال نشسته بدون در فکر فقیرل بودن کیف میکنند

  11. علی گفت:

    شلوار کیک بوکسینگ پوشیده

  12. فقیر گفت:

    و روحانی با جام پسته به تماشای فوتبال مینشیند

  13. مینا گفت:

    بیشتر آدما تا میبینن یکی پولداره زورشون میاد.آخه رئیس جمهور هم آدمه و اگه وضع مالیش خوبه حتما زحمت کشیده. اینجور نشستن به معنای بیخیالی نیست. هم داره تلاششو برای مردم میکنه و هم خودش داره زندگی میکنه. دیگه خیلی بی انصاف شدین. اونم مشکلات خودشو داره. بهتر از اوناییه که هنوز نمیدونیم زندگیشون چطوریه و یا خودشن رو فقیر و بیچاره نشون میدن………امیدوارم تلاشش برای مردم نتیجه بده….

  14. مرضیه گفت:

    فرهنگ تغذیش خیلی جالبه.آخه کدوم آدم عاقلی چای وپسته ومیوه رو باهم میخوره؟ ک چای بزنه اثرهمشو خنثی کنه؟؟؟همین چیزارو باهم میخوره که….

  15. محمد قلی گفت:

    بنده خدا مهلی زیر فشاره>>>>>>>>>>

دیدگاه شما