پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 22:01

تشییع شهید محمد باقر اکبری در باشت + تصاویر

با حضور مسئولان ارشد استانی و مردم شهیدپرور شهرستان باشت پیکر جانباز شهید محمد باقر اکبری در گلزار شهدای باشت به خاک سپرده شد.

خبرگزاری فارس: پیکر جانباز شهید محمد باقر اکبری در گلزار شهدای باشت به خاک سپرده شد + تصاویر

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز پیکر شهید محمدباقر اکبری طی مراسمی باشکوه و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعیت عظیمی از مردم شهیدپرور شهرستان باشت پس از برگزاری مراسم استقبال بر دستان مردم این شهرستان تشییع و در گلزار مطهر شهدا تدفین شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام‌جمعه باشت در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهرستان باشت اظهار کرد: ملت‌های دنیا بدانند تا زمانی که افرادی چون جانباز عالی‌قدر محمدباقر اکبری وجود دارد و در دفاع از دین و وطن خود جان‌نثاری می‌کنند هیچ دولت بیگانه و استکباری نمی‌تواند کوچکترین لطمه‌ای را به نظام‌جمهوری اسلامی‌ ایران و انقلاب اسلامی بزند.

امام‌جمعه باشت، شهدا را مفاخر نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: مسئولان و مردم باید بر جایگاه و اهمیت والای جانبازان و شهدا آگاه باشند و همواره راه آن‌ها را سرلوحه خویش در اداره امور قرار دهند.

حاج اصغر اکبری پدر شهید اکبری تصویر وسط

======================

گزارش و تصاویر از سیده فوزیه احمدی – فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=108429
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما