دوشنبه 19 خرداد 1393 - 15:44

گزیده عکس های دیدنی امروز

گزیده عکس های خبری امروز، جشنواره ای از رنگهاست. از بازاری زیبا و رنگارنگ در مالزی تا دیوار نقاشی شده ای در فلسطین اشغالی و آتش بازی در جریان سالگرد ورود نیروهای امریکایی به فرانسه. عکسی جالب از یک بچه شیر احساساتی هم در میان گزیده عکس های خبری امروز رسانه های دنیاست. این تصاویر را ببینید:

بازار رنگارنگ “سیده خدیجه” در شهر کوتابهارو (مالزی) که به احترام همسر پیامبر اکرم (ص) نامیده شده است، محلی است که عکس مغازه داران و فروشندگان، زن هستند. (خبرگزاری فرانسه)

در روز جهانی محیط زیست، یک دانش آموز نپالی در خارج از شهر کاتماندو یک درخت را بغل کرده است. (اسوشیتد پرس)

در مسیر جشنواره اسب اپلبای (انگلیس) که محل تجمع کولی‎ها و کوچ نشین‎هاست، یک فرد با گاری، از ترافیک فرار می‎کند. (گتی ایمیجز)

یک پسر بچه در یوهاسنبورگ (آفریقای جنوبی) در کنار آتشی که برای گرم کردن افرادی که از خانه خود رانده شده بودند، ایستاده است. (خبرگزاری عکس اروپا)

دو اسب پیشرو در مسابقاتی که در پارک بلمونت در المونت نیویورک (آمریکا) برگزار می‎شود. (خبرگزاری عکس اروپا)

در شهر بندری مومباسا (کنیا)، پلیس 228 خرطوم فیل را که آماده ارسال به خارج بوده است، را توقیف کرده است. (خبرگزاری عکس اروپا)

سربازان صهیونیستی در سایه دیوار حائل میان آنها و بخش‎های تحت کنترل فلسطینی‎ها در ایست بازرسی میان بیت المقدس و کرانه باختری به نام قلندیه  ایستاده‌اند. (رویترز)

مراسم سالگرد ورود نیروهای آمریکایی به فرانسه در جنگ جهانی دوم: چتر بر سر تعدادی از بازماندگان جنگ در ساحل سوورد (فرانسه) گرفته شده است. (گتی ایمیجز)

آتش بازی، قسمت دیگری از مراسم سالگرد ورود نیروهای آمریکایی به فرانسه در جنگ جهانی دوم در ساحل وویسترهام (فرانسه) بود. (خبرگزاری فرانسه)

هواپیماهای DC-3 –مربوط به جنگ جهانی دوم- بر فراز نورماندی (فرانسه) پرواز می‎کنند. (گتی ایمیجز) 

یک بچه شیر احساسات خود را به مادرش در باغ وحش میامی (آمریکا) نشان می‎دهد. (اسوشیتد پرس)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=107840
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما