سه شنبه 6 خرداد 1393 - 11:12

چه كسی مامور مهار مسی در جام‌جهانی شد؟

به گزارش بویرنیوز به نقل از افکار، تقابل هاشم بیگ‌‌زاده و لیونل مسی بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی، مثل بمب صدا کرد. تا یکی، دو هفته، رسانه‌ها درباره این تقابل می‌نوشتند و خود بیگ‌‌زاده گفت: «شوخی شوخی افتادم جلوی مسی.»

n00336874-b
البته خود او هم این حرف را به شوخی زد چراکه از همان ابتدا می‌گفت معلوم نیست به جام‌جهانی‌ برود یا نه.

این روزها از اردوی تیم‌ملی خبر می‌رسد که احتمالاً، مسی یار رودرروی سیدجلال حسینی خواهد بود. با توجه به اینکه او معمولاً به عمق دفاع می‌زند و از کوچکترین فضا استفاده می‌کند، به احتمال زیاد سیدجلال که سختگیرترین مدافع ایران هم هست، مأمور مهارش می‌شود.

همچنین خبر رسید احتمالاً منتظری مأمور مهار دی‌ماریا می‌شود و امیرحسین صادقی باید مراقب آگوئرو باشد البته کی روش و اغلب بازیکنان گفته‌اند که مهار مسی کار یک بازیکن نیست و همه بازیکنان برای مهار او و دیگر بازیکنان باید گروهی کار کنند.

در هر صورت، این روزها بحث درباره تقابل بازیکنان ایران و آرژانتین در اردو بالا گرفته. کی روش روی بازیکنان حریف حساسیت زیادی دارد و برای تک‌تک بازیکنان تیم‌ملی از جزئیات بازی آنها می‌گوید.

به احتمال زیاد شجاعی در جناح جپ با گارای رودررو می‌شود‌؛ بازیکن بنفیکا. از دیگر تقابل‌های احتمالی می‌توان به تقابل احتمالی تیموریان با زابالتا (منچسترسیتی)، دژاگه با اوتماندی (اتلتیکو مینیرو برزیل) و… اشاره کرد.

از سویی گفته می‌شود به احتمال زیاد در جناح چپ به مهرداد پولادی بازی می‌رسد تا هاشم بیگ‌زاده. کارلوس کی روش به سبک بازی این بازیکن اعتقاد زیادی دارد اما بیگ‌‌زاده هم در سه بازی پایانی مقدماتی جام‌جهانی، عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت؛ با این حال، شانس پولادی برای حضور ثابت در ترکیب تیم‌ملی بیشتر از او و احسان حاج‌صفی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=106303
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما