شنبه 4 شهریور 1391 - 8:07

برگزاری مسابقه در ورزشگاه بزرگ یاسوج محال است

بویرنیوز:

: مسئول لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: برگزاری مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج یکی از محالات است مگر این که با کار جهادی برای نیم فصل دوم آماده شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه در ورزشگاه بزرگ یاسوج محال است

فریبرز محمودزاده در حاشیه بازدید از امکانات و زمین چمن ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وقتی شور و هیجان نوجوانان یاسوجی را در زمین فوتبال دیدم به عشق فوتبالی مردم این استان و شهر یاسوج بیشتر پی بردم.

وی با بیان این که هر مسئولی در این نظام تنها باید به آبادانی و ساختن فکر کند تا خدای ناکرده ویرانی و تخریب، ابراز داشت: هدف ما در سنگر مسئولیت این است که روی برخی کمبودها و نواقص به خاطر قشر پر انرژی و مصمم جوان و نوجوان چشم بپوشیم.

رئیس دپارتمان لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: امروز برای بازدید از دو ورزشگاه تختی و 15 هزار نفری یاسوج به این استان سفر کردیم تا این که شرایط این دو زمین را برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به میزبانی شهرداری یاسوج بررسی کنیم.

این مسئول افزود: ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری از نگاه ما برای برگزاری مسابقات به هیچ وجه شرایط لازم را ندارد.

محمودزاده در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این که مسئولان استانی ادعای پیشرفت 85 درصدی ساخت این ورزشگاه را دارند و اکنون چمن و سکوی تماشاگر و سایر ملزومات برگزاری مسابقه در آن فراهم است، عنوان کرد: هر کس برای خودش برداشتی از درصدها و آمارها دارد ولی بر فرض مثال که 85 درصد آماده باشد مگر می‌توان در ورزشگاهی که 15 درصد شرایط را ندارد مسابقه برگزار کرد.

این مسئول ارشد برگزاری مسابقات فوتبال در کشور تصریح کرد: سنگ‌هایی که در محوطه ورزشگاه وجود دارد کمترین نمونه‌ای است که به ما می‌گوید نمی‌توان در این ورزشگاه مسابقه برگزار کرد.

وی افزود: هر کدام از این سنگ‌ریزه‌ها به خودی خود می‌تواند در یک مسابقه فوتبال فاجعه‌ای به بار آورد کما این که این ورزشگاه از جهات مختلف نیز آمادگی برگزاری مسابقه را ندارد که قابل شمارش نیست.

محمودزاده برگزار مسابقات نیم فصل دوم در این استادیوم را تا اندازه‌ای نزدیک به واقعیت دانست و گفت: تنها اگر کاری جهادی و انقلابی انجام شود این ورزشگاه در نیم فصل دوم آمادگی برگزاری مسابقات را دارد.

وی متذکر شد: دوباره نیز می‌گویم و در گزارش خود نیز آورده‌ام که مسئولان به فکر برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در این استادیوم تا حداقل نیم فصل دوم مسابقات امسال نباشند.

 

ضرب‌الاجل فدراسیون فوتبال نسبت به رفع نواقص استادیوم تختی

 

مسئول ارشد لیگ دسته اول فوتبال کشور در ادامه به نواقص ورزشگاه تختی یاسوج اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه نواقصی دارد که آن را در گزارش خود به صراحت آورده‌ام و اگر مسئولان ورزش در این استان از جمله تربیت بدنی تا یک ماه باقی‌ مانده برای آن فکری نکنند مشکلات بزرگی به وجود خواهد آمد.

محمودزاده افزود: از این تریبون به مسئولان استان و همه کسانی که در این زمینه وظیفه بر عهده دارند اعلام کنید اگر این نواقص برطرف نشود شهرداری یاسوج از بازی‌های خانگی محروم خواهد شد و ناچاریم بازی‌های این تیم را در شهرهای همجوار برگزار کنیم.

وی به نواقص این ورزشگاه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل استادیوم تختی به چمن آن به خصوص در دو محوطه جریمه برمی‌گردد که قادر است هر بازیکنی را با مصدومیت آن هم از نوع شکستگی پا مواجه کند.

این مسئول دومین ایراد را مربوط به تیر دروازه‌ها دانست که از آهن ساخته شده و تصریح کرد: باید تیرک‌های آهنی تعویض شود چرا که در صورت بروز حادثه خطرات بزرگی همچون ضربه مغزی بازیکنان را تهدید می‌کند.

محمودزاده سومین مشکل را مربوط به رختکن‌ها و نامناسب بودن فضای آن‌ها و همچنین محل تست دوپینگ دانست و گفت: ورزشگاه تختی باید مجهز به چنین جایگاهی شود.

رئیس دپارتمان لیگ آزادگان رفع این نواقص را در طول یک ماه آینده کاری ممکن دانست و گفت: اگر چنین کاری انجام نشود مسئولان استانی از ما انتظار عدم محرومیت این ورزشگاه را برای بازی‌ها نداشته باشند چرا که ما امروز مشکلات را گفتیم و منتظر اقدام مسئولان هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما