جمعه 3 شهریور 1391 - 10:25

خرس گرسنه دو انگشت مرد دیشموکی را قطع کرد

بویرنیوز:عمار آذر‌پناه مسئول بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: عصر دیروز پیرمرد 60 ساله دیشموکی که مورد حمله خرس قرار گرفته بود به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام شد.

وی افزود: این فرد که یدالله قاسمی نام دارد در منطقه سرگچ لراب واقع در 100 کیلومتری دیشموک در حال چرای دام خود بود که مورد هجوم خرس سیاه قرار گرفت و به شدت آسیب دید.

وی افزود: در اثر این حمله، پیرمرد چوپان از ناحیه سر و ران چپ به شدت آسیب دیده و متاسفانه 2 انگشت دست راست این چوپان نیز قطع شده‌اند.

مسئول بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت اضافه کرد: حال عمومی این پیرمرد مساعد است و تا ساعاتی دیگر به اتاق عمل فرستاده خواهد شد.

آذرپناه عنوان کرد: معمولا در این فصل از سال شاهد حمله حیوانات وحشی به چوپانان و روستائیان هستیم و معمولا کسانی مورد حمله قرار می گیرند که مانند قاسمی موارد ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

مسئول اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت عنوان کرد: چوپانان برای در امان ماندن از حمله حیوانات وحشی باید سعی کنند که سگ گله همراه خود داشته باشند چرا که با وجود سگ، حیوانات وحشی کمتر اقدام به حمله خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10508
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما