جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 11:36

چند طرح مهم گازرسانی در گچساران افتتاح شد

با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان، چند پروژه مهم گازرسانی در بخش مرکزی گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز و با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی چند طرح مهم گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم افتتاح اظهار داشت: خدمات‌رسانی به عموم مردم ساکن شهر و روستا از جمله وظیفه هر یک از مسئولان است.

هوشنگ صیدالی تصریح کرد: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در راستای بهره‌مندی مردم روستاها از نعمت گاز تلاش مضاعفی داشته و روند گازرسانی به روستاها به ویژه در چندسال اخیر شتاب مطلوبی داشته است.

وی افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم گازرسانی به روستاها بوده که امروز و با بهره‌برداری از آن روستاهایی از جمله روستاهای آب‌انجیر علیا و سفلی، انبارگاه، میرعزیز و اشکفت شیری از نعمت استفاده از گاز طبیعی برخوردار شدند.

این مسئول با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 25 کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن کار شده،‌ یادآور شد: برای بهره‌برداری از این پروژه اعتباری افزون بر شش میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوار بهره‌مند از گاز طبیعی در این پروژه را 120 خانوار با جمعیتی بیش از 600 نفر عنوان کرد.

صیدالی با اشاره به این‌که اجرای این پروژه در حدود 240 روز به طول انجامید، متذکر شد: شرکت گاز گچساران در  برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های گازرسانی به نقاط مختلف تلاش مطلوبی داشته و هم‌اکنون نیز چندین پروژه مهم گازرسانی از جمله گازرسانی به باباکلان و روستاهای مسیر در دست اجرا است.
منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=102569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما