یکشنبه 29 مرداد 1391 - 13:57

كارگر افغانی كارفرمایش را كشت

بویرنیوز: رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیر شدن یك كارگر تبعه كشور افغانستان به اتهام قتل كارفرمایش در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ ‘محسن عطار’ در تشریح این حادثه اظهار داشت:درپی مفقود شدن ناگهانی فردی به نام ‘مهندسی’ ماموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بررسی این پرونده را آغاز كردند كه در روند تحقیقات به فردی با نام ‘عارف’ تبعه كشور افغانستان مشكوك و وی را دستگیر كردند.

بنا بر به گزارش مركز اطلاع رسانی انتظامی سیستان و بلوچستان متهم دستگیر شده در جریان بازجویی به قتل كارفرمای خود اعتراف كرد.

به گفته وی متهم به قتل در زمین كشاورزی مقتول مشغول به كار بوده است .

سرهنگ عطار گفت: این كارگر افغانستانی پس از مشاجره لفظی با كارفرمای خود وی را هنگام استراحت با سنگ به قتل رسانده و جسد وی را به داخل چاهی انداخته است. پس از اعتراف صریح متهم، ماموران جسد قاتل را از داخل چاه بیرون كشیده كه پس از بررسی پزشكی قانونی هویت وی معلوم شد.

این فرمانده انتظامی بدون اشاره دقیق به شهر یا روستای محل سكونت قاتل و مقتول به مردم توصیه كرد از بكارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در كارگاههای خود پرهیز كرده و در صورت مشاهده افراد یا موسساتی كه اقدام به این كار غیر قانونی می كنند، پلیس را در جریان امور قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما