یکشنبه 29 مرداد 1391 - 0:48

وقتی استاندار به وعده هایش عمل نمی کند

 پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز/ سیداله بخش حسینی:   جناب اقای استاندار قولهای فراموش شده جنابعلی به کشاورزان باغدار شهرستانهای باشت وگچساران را باغداران به حافظه خود سپرده اند.

جهت یاداوری بار دیگر قولهایتان به کشاورزان باغدار داغدار را عنوان می کنم تا هرکدام ازانها که اجرایی شده اند را اعلام فرمایید.

1)     تمدید تسهیلات پرداختی حداقل به مدت سه سال

2)      تحویل نهال مجانی

3)     بیمه نمودن اصل سرمایه تنه درخت

4)      پرداخت تسهیلات دراز مدت بابهره کم

5)     درست است که هم اکنون از محل صندوق توسعه کشاورزی در دست اقدام می باشد ولی بانک این تسهیلات رابه جای بدهکاری کشاورزان کسر می نماید، کشاورز می ماند باغ احیا نشده

6)     معضل بعد امور اب است وعدم همکاری به موقع

7)     ناتوانی کشاورز درگرفتن تسهیلات:  جناب استاندار مبلغی جهت پرداخت خسارت به کشاورزان در نظر گرفته شده که به مانند صدقه میباشد، لیمو هم اکنون دربازار کیلویی 3تا4 هزارتومان می باشد که این خسارت معدل بهای یک کیلو لیمو هم نمی باشد ایا حاصل زحمت یک کشاورز که همان درخت میباشد فقط این مبلغ  می ارزد بدا به حال جامعه کشاورزی، کشاورز زکات و خمس و صدقه می دهد اما حال که خود صدقه بگیرشده است باید ازسوی دولت کریمه صدقه ای به این مقدار بگیرد ان هم با این همه تاخیر.

8)       اقای استاندار اگر یادتان باشد درجمع کشاورزان قول دادید که این خواسته ها را به جد پیگیری می فر مایید  درجلسه مشترک باکشاورزان ومدیران محترم ذیربط این قولها راتکرار فرمودید حال کشاورزان خواستار پاسخگویی جنابعالی میباشند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=10012
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما