سه شنبه 30 مهر 1392 - 18:06

خروسي كه تمامي گناهان گذشته را پاك مي‌كند! / رحیم‌ مشایی کجاست؟ / اولین شهردار همجنس‌گرا / عیادت عارف از بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون + تصاویر

خروسي كه تمامي گناهان یهودیان را پاك مي‌كند! رحیم‌مشایی در مکه، کشف DNA وندي شرمن، خاطراتی از رئیس‌جمهور سابق، علی مطهری با لباس ورزشی، اولین شهردار همجنس‌گرا در خاورمیانه‌!؟ و … از جمله اخبار جذاب بسته خبري امروز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌اي از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري هستيم كه رصد تمام اين اخبار براي مخاطبان در گرو صرف وقت بالايي است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ براي تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌اي از اخبار سياسي هر روز كه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود را در قالب يك بسته خبري در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

خروسي كه تمامي گناهان گذشته را پاك مي‌كند!

روز عید غفران یا توبه یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم یهودیان در طول سال است، یکی از اعمال رایج در میان صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در این روز این است که یک مرغ یا خروس سفید رنگ را سه بار دور سر خود می‌چرخانند، این مرغ یا خروس باید به خوبی در دست گرفته شود و سه بار چرخاندن آن دور سر خود یا یک صهیونیست دیگر تمام گناهان سال گذشته این فرد را می‌بخشد!

به گزارش عصر امروز، این اقدام که بیشتر یهودیان ارتدوکس آن را انجام می‌دهند، در جشن‌های روز کیپور انجام می‌شود و بسیاری از صهیونیست‌ها این آئین مذهبی خود را در خیابان انجام می‌دهند.

بعد از این اقدام این مرغ یا خروس کشته می‌شود و برخی صهیونیست‌ها گوشت آن را به افراد فقیر می‌دهند.

 

 

رحیم‌ مشایی در مکه

رضا رحیم‌مشایی فرزند اسفندیار رحیم مشایی در مکه

غرب تحریم‌ها را به سرعت لغو نخواهد کرد

هفته نامه اشپیگل چاپ آلمان، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای هفته گذشته ایران و پنج به علاوه یک در ژنو، نوشت: به‌رغم جو دوستانه گفتگو، غرب به آن سرعتی که اغلب ایرانی‌ها انتظار دارند، تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و تهران در صورتی حاضر است کاری انجام دهد که ابتدا طرف مقابل قدمی به جلو برداشته باشد و از این بابت تغییری مشاهده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، دیتر بدنارتز نویسنده این مطلب با عنوان “دست و دلبازی زیاد” نوشت: میلیون‌ها ایرانی به پایان انزوا و تحریم امید بسته‌اند و به همین دلیل حسن روحانی را انتخاب کرده‌اند و مذاکرات هسته‌ای ایران که هفته گذشته در ژنو برگزار شد، برای این سیاستمدار روحانی با لبخند ملایمی که بر لب دارد، یک چالش بزرگ محسوب می‌شد.

نویسنده مطلب می افزاید: مذاکره‌کنندگان ایرانی پس از گفتگوهای ژنو اعلام کردند که می‌توانند متصور شوند که “در مرحله آخر” مذاکرات، بازرسی‌های اعلام نشده توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مجاز گردد، چه دست و دلبازی فراوانی!

دفتر خاطرات رئیس‌جمهور سابق

عصرایران در مطلب طنزی نوشتک شنبه – امروز صبح رفتم از میوه‌فروشی سر کوچه گوجه بخرم! خودش نبود، شاگردش بود. چقدر گرون حساب کرد بی‌انصاف! بهش گفتم: «تا چند وقت پیش که گوجه‌ها کیلویی 150 تومن بود! چطور شد یکهو کیلویی 2000 تومن؟!»؛ و او پاسخ داد: گوجه اونقدری گرون نشده، منتها تا چند وقت پیش که شما رئیس‌جمهور بودی، اوستام به شما ارزون میوه می‌داد هواش رو داشته باشی!

تازه اون موقع بود که متوجه شدم دلیل برخی گرونی‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده چی بوده! حتی رحیم دیشب بهم زنگ زده بود و می‌گفت که: «نمی‌دونی بلیت هواپیما تو این مدت چقدر گرون شده؛ قبلا مجانی اینطرف و اونطرف می‌رفتیم، حالا پولی شده! حتی یکبار هم نشد تو این مدت برم هند!»

یکشنبه – یک روزنامه یک تیتر زده و طرف ویلچرنشین شده و این موضوع رو کرده توی بوق و کرنا! حیف شد واقعا! اگه می‌دونستم اینقدر بیمار شدن بر اثر نوشته روزنامه‌ها باعث محبوبیت آدم میشه من‌ هم راستشو می‌گفتم تا همه بدونن اون 11 روزی که خونه‌نشین شده بودم لوزالمعده‌ام هنگ کرده بود و نمی‌تونستم از جام تکون بخورم! اما هیچی نگفتم … وای که من چقدر مَردم!

دوشنبه – نمی‌دانم چطوری است که وقتی ما این اواخر که کفگیر خورده بود ته دیگ و زمزمه حذف یارانه‌ها رو می‌دادیم همه مخالف این اتفاق بودند اما این روزها همه می‌گویند: آفرین! آفرین! حذف کن! حذف کن! امروز صبح، صادق بهم زنگ زد، خیلی دلواپس بود، گفت: محمودی! انگار حذف یارانه‌ها جدی شده! نکنه یارانه‌ام رو قطع کنن!» یکم به محصولی دلداری دادم و بهش گفتم قرار هست دهک‌های بالا از دریافت یارانه حذف بشن، نه شما!

چهارشنبه – امروز یکی از خبرگزاری‌ها تیتر زده بود: “پروژه‌های پرهزینه اعزام موجود زنده به فضا چقدر با اولویت‌های کشور هماهنگ است؟”؛ توی متن خبر هم یک مثلا کارشناسی گفته بود: “ارسال انسان به فضا در اولویت‌های اهداف هوافضایی ما نیست!” انگار برای دستیابی‌ام به آرزوم که اولین فضانورد ایرانی باشم باید حالاحالاها صبر کنم!

پنجشنبه – ما که سر از کار این‌ها در نیاوردیم! چرا تا وقتی میشه از چین کالای ارزان وارد کرد بیایم و این‌همه زحمت به خودمون بدیم و کالا خودمون تولید کنیم…دمشون گرم! شنیدم کلاه قرمزی چینی هم زدن و فرستادن تو بازارمون!

جمعه – ای بابا! هر روز که میگذره احتمال قطع یارانه‌ها بیشتر میشه! روی این 45500 تومن حساب کرده بودم! … اما بهتر! بذار یارانه‌ها رو قطع کنن، دوباره سال 96 کاندیدا می‌شم با شعار دادن یارانه به همه مردم! اونهم 250 هزار تومن!

نتانیاهو هرچه سریعتر به درمانگاه اعصاب و روان منتقل شود

از رادیو ARD آلمان در مورد خصومت رژیم صهیونیستی با ایران منتشر شده در نقل قول مستقیم از سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ایران، آمده است: من بر این باور هستم که نتانیاهو نیازمند دریافت یک معرفی‌نامه ضروری از طرف پزشک معالج برای انتقال به یک درمانگاه اعصاب و روان است.

به گزارش ایرنا، این مطلب به نقل از مره‌صدق که وی را یک پزشک متخصص معرفی کرده، می‌افزاید: نتانیاهو باید هر چه زودتر به این درمانگاه فرستاده شود زیرا فرد بسیار خطرناکی است از جمله برای اعضای دولت و خانواده‌اش، نتانیاهو هر لحظه قادر است رفتار تهاجمی و غیرقابل پیش‌بینی از خود نشان دهد و در ادامه به موضع گیری‌ها و تهدیدات مقام‌های اسرائیلی علیه برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرده است.

علی مطهری با لباس ورزشی

مشرق نوشت، تیم فوتبال نمایندگان مجلس توانست تیم پیشکسوتان ناجا را در جام یونس شکوری با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

رجانيوز/ DNA وندي شرمن

بی‌اخلاقی در یک رسانه به اصطلاح حرفه‌ای

فعالیت مجریان بی‌بی‌سی فارسی در فضای مجازی همواره با انتشار محتوای غیراخلاقی همراه بوده و هر از گاهی مجریان آن رسانه پست‌های غیراخلاقی در فیس‌بوک و … منتشر می‌کنند، “سیاوش اردلان” جزو اولین‌هایی بود که با ارسال پست‌های غیراخلاقی و بیان مطالب زننده از بی‌اخلاقی مجریان آن رسانه پرده برداشت، پس از آن “علی همدانی” و “نگین شیرآقایی” با انتشار تصاویر زننده از خود ابعاد دیگری از فضای ضداخلاقی حاکم بر بی‌بی‌سی فارسی را نشان دادند.

به گزارش بولتن‌نیوز، مقاله “فرن تقی‌زاده” در سایت بی‌بی‌سی فارسی (وبلاگ نوبت شما) درباره همجنسگرایان مقاله‌اي با عنوان “ما همجنسگرا هستیم” علاوه بر توضیح همجنسگرایی، پایگاه‌های اینترنتی آنان را نیز معرفی کرد، نمونه دیگری از بی‌اخلاقی مجریان بی‌بی‌سی فارسی در یک رسانه به اصطلاح حرفه‌ای است!

اوج فضای ضداخلاقی در بی‌بی‌سی فارسی اگرچه در رابطه پونه قدوسی و صادق صبا تعریف می‌شود اما انتشار تصاویر پونه قدوسی با وضعیت نه چندان مناسب گمانه‌زنی‌ها درباره واقعیت آن ماجرا را بیش از پیش تقویت کرد. پونه قدوسی در تازه‌ترین کامنت در فیس‌بوک خود ویدئویی را پست کرد که دربردارنده تصاویر مستهجن بود زيرا انتشار آن در فضای مجازی قانوني نبوده و نیست چرا که مخاطب از هر گروه سنی ممکن است آن را مشاهده کند.

مسيح علي‌نژاد معمولا هر هفته با جعل اسم خبرنگار از برخی نمایندگان مجلس و مسئولین جاسوسی می‌کند و در واکنش به کلیپ “تخلیه تلفنی شیوه ضد انقلاب” در فیس‌بوکش نوشت: آنها در این فیلم مرا به مجاهدین خلق و رضا پهلوی، سازمان سیا، ام آی سیکس و هر چه که دلشان خواست وصل کرده‌اند. حالا پاسخم به خبرنگار صدا و سیما در لندن: آنکه باید عذرخواهی کند من نیستم که در کمال ادب و با رعایت احترام از خبرنگار صدا و سیما در مورد آزادی بیان پرسیده‌ام، آنکه باید عذرخواهی کند من نیستم که مصاحبه مسولان نظام را بدون سانسور پخش می‌کنم.

عکس از صفحه فیس بوک مسیح علی‌نژاد جاسوس چند جانبه سرویس‌های بیگانه

به گزارش بولتن‌نيوز، وی صدا و سیما را متهم کرد که برای افراد خارج از کشور پاپوش درست میکند و تلویزیون را به جعبه سانسور تشبیه کرد و گفت: مخدوش کردن یعنی همین فیلمی که شما به مخاطبانِ میلیونی‌تان در شهرها و روستاهای دور نشان می‌دهید تا آن‌ها را نسبت به خبرنگاران منتقد! (جاسوس بیگانه) بدبین کنید، در حالی که من فقط یک خبرنگار هستم! واژه تخلیه تلفنی خیلی‌ها را به عملیات‌های ستون پنجمی منافقین دهه 60 می‌برد اما این روزها هم این شیوه توسط ضدانقلاب خارج‌نشین مورد استفاده قرار می‌گیرد معلوم نیست چرا این روزها برخی افراد داخل و خارج از کشور صدا و سیما را متهم می‌کنند به جعبه سانسور، به راستی این خط مشترک است.

فرشید منافی جاسوس و ضدانقلاب فراری، دوست و همکار علینژاد

 

مسیح علی نژاد در حال دست دادن با ربع پهلوی فرزند دیکتاتور و جلاد رژیم طاغوت

مسیح علی‌نژاد و آرمان مستوفی مدیر رادیو فردا وابسته به سازمان جاسوسی امریکا

 

علینژاد در کنار الن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه

بخش فارسی صدای آمریکا صاحب اموال بلوکه شده ایران شد!

شبکه دولتی صدای آمریکا(VOA) با بحران بودجه مواجه شده و بعد از تعطیلی دولت آمریکا، نیمی از برنامه‌های این شبکه تعطیل شد، بحران صدای آمریکا تا حدی جدی است که حتی برخی از نمایندگان کنگره آمریکا به علت ناکارآمدی این شبکه، قصد دارند بودجه بخش فارسی صدای آمریکا را به نصف کاهش دهند.

به گزارش تيتر يك، در چنین شرایطی، دولت ایالات متحده آمریکا بواسطه نیازی که به این شبکه برای پیشبرد سیاست‌های تبلیغاتی خود علیه جمهوری اسلامی ایران دارد، به رغم سیاست‌های کنگره آمریکا، در تلاش است بودجه بخش فارسی صدای آمریکا کاهش نیابد و در همین راستا به سراغ اموال بلوکه شده ایران رفته و بخشی از آن را به بخش فارسی صدای آمریکا اختصاص داده است.

براساس برخی گزارش‌ها، در حالی که اخباری مبنی بر احتمال آزاد شدن اموال بلوکه ایران مطرح شده است، وزارت خزانه‌داری آمریکا قسمتی از میلیون‌ها دلار دارایی بلوکه شده ایران را در یک بانک سرمایه‌گذاری کرده و سود حاصل از آن را تحت عنوان مالیات‌های دریافتی و آبونمان در اختیار مدیر بخش فارسی صدای آمریکا قرار می‌دهد و بدین وسیله سرمایه ملی ایرانی‌ها را به شبکه‌ای اختصاص داده که به اذعان خودشان ناکارآمد است و مخاطبان چندانی ندارد.

صدور حکم تاریخی دادگاه حقوق بشر اروپا درباره روسیه

دادگاه حقوق بشر پس از گذشت بیش از 70 سال حکم خود را در مورد کشتار بی‌رحمانه و مخفیانه ده‌ها هزار افسر و روشنفکر اسیر لهستانی از سوی نیروهای اتحاد جماهیر شوروی  در پاییز سال 19٤0 صادر کرد و به موجب این حکم فدراسیون روسیه مسئولیتی در قبال این فاجعه ندارد اما دادگاه حقوق بشر اروپا با استناد به اینکه اتحاد جماهیر شوروی سابق در روز چهارم ماه نوامبر سال 19٥0 اقدام به امضای معاهده حقوق بشر اروپا کرده و با توجه به زمان وقوع کشتار و نیز زمان امضای معاهده مذکور این دادگاه از صلاحیت صدور حکم در این  زمینه برخوردار نیست.

به گزارش شبكه‌ ايران، کشتار کاتین که به کشتار جنگل کاتین نیز معروف است، به کشتار دسته جمعی حدود 22 هزار اسیر جنگی لهستانی در دوران جنگ جهانی دوم توسط کمیساریای خلق در امور داخلی اتحاد جماهیر شوروی گفته می‌شود. در دوران جنگ جهانی دوم این کمیساریا، با نظر مثبت جوزف استالین مقام عالی اتحاد جماهیر شوروی و به دستور بریا رئیس پلیس مخفی این کشور، هزاران نفر از اسرای جنگی لهستانی شامل افسران، نیروهای امنیتی و انتظامی و دگراندیشان را اعدام کرد.

در دادگاه نورنبرگ نیز (در رابطه با کاتین)، انگشت اتهام به سوی نیروهای هیتلر رفت اما سرانجام سال‌ها بعد نتیجه تحقیق بین‌المللی، شوروی را مقصر شناخت.

اظهارات شرمن مانند نگاه سفیدپوستان به سیاه پوستان است

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت سازمان ملل متحد در تهران درباره اظهارات اخیر وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا که گفته بود در ژن ایرانی‌ها فریبکاری است، گفت: اگر چنین حرفی زده شده باشد از نظر علمی بی‌اساس و نژادپرستانه است.

صراط نوشت، وی با تاكيد بر اينكه وقتی فرهنگ عمومی را در کل دارای ژن فریبکاری می‌دانیم اظهاراتی غیرعلمی و نژادپرستانه همانند نگاه سفیدپوستان به سیاه‌پوستان در آفریقای جنوبی و آمریکاست که آنها را عقب‌مانده می‌دانستند، گفت: استقلال اروپایی‌ها در قرون وسطی که یهودیان را دغل‌کار می‌نامیدند، اظهاراتی از این دست است و چنین سخنانی از جانب هر کس باشد، غیرقابل قبول و نژادپرستانه است حتی اگر گوینده از مقامات ایرانی باشد.

اولین شهردار همجنس‌گرا در خاورمیانه‌!؟

به نقل از خبرگزاری فرانسه، “نیتزان هوروویتز” به عنوان اولین کاندیدای همجنس‌گرا برای انتخابات شهرداری در رژیم صهیونیستی ثبت‌نام کرد، نیتزان 48 ساله، خبرنگار سابق تلویزیون و یکی از اعضای پارلمان کاندیدای شهرداری تل‌آویو در این باره اظهار داشت: این حقیقت دارد، من نه تنها اولین شهردار هم جنس‌گرا در رژیم صهیونیستی هستم بلکه اولین مسئول هم‌جنس‌گرا در کل خاورمیانه به شمار می‌روم.

شبستان نوشت، وی با اشاره به اينكه خاورمیانه مشکلات بسیاری با مقوله همجنس‌گرایی دارد، گفت: من همه تبعیض‌ها، خشونت‌ها و پیش‌داوری‌ها درباره همجنس‌گراها را تجربه کردم. به طور حتم رژیم صهیونیستی تنها موجودیتی است که در منطقه به حمایت از همجنس‌گراها در قالب حضور آن‌ها در ارتش و برگزاری همایش سالیانه “غرور همجنس‌گرایی” دست می‌زند. نیتزان که به نفع شهرت حزب لیبرال به شدت از مهاجران آفریقایی و همجنس‌گراها حمایت کرد، یادآور شد که در حال حاضر ازدواج همجنس گراها از سوی دولت اسرائیل پذیرفته نمی‌شود و بسیاری از مدارس اسرائیل به روی هم جنس‌گراها بسته است.

احمدی‌نژاد: من خاتمی را ممنوع‌الخروج نکردم

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان در واکنش به اظهارات منتشره از  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در روزنامه لوموند که گفته بود، ممنوع‌الخروج بودن محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات جزء عادات بد دولت احمدی‌نژاد بوده است، گفت: ممنوع‌الخروجی؟ احمدی‌نژاد؟ این موضوع قضایی است. چه ربطی به ما دارد؟ من حتی اگر این اختیار را داشتم هرگز این کار را نمی‌کردم.

وی در گفتگو با تسنيم، با اشاره به اينكه محمد خاتمی 8 سال در کشور رئیس‌جمهور بوده؛ گرچه ما ممکن است در شیوه اداره کشور اختلاف‌نظر داشته باشیم ولی به هرحال فردی رئیس کشور بوده و اینکه رئیس‌جمهور بعدی بیاید بگوید او ممنوع الخروج شده چه معنایی می‌تواند داشته باشد، گفت: فکر نمی‌کنم موضوع مطرح شده حرف درستی باشد و ما هرچقدر هم اختلاف نظر و اختلاف سلیقه داشته باشیم، بالاخره اصول و خطوطی را رعایت می‌کنیم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به اين كه درباره اظهارات اخیر حجت‌الاسلام حسن روحانی مبنی بر اینکه دولت را با خزانه خالی و انبوهی از بدهی تحویل گرفته است، خاطرنشان کرد: این را مسئول مربوطه پاسخ می‌دهد و به زودی پاسخ داده می‌شود ورئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که دانشگاه ایرانیان در چه وضعیتی قرار دارد با گفتن این جمله که “نه دیگر، داری مصاحبه را به کنفرانس خبری تبدیل می‌کنی” افزود كه انشاءالله در آینده هم صحبت می‌کنم. همه چیز خوب است ، خداروشکر.

عیادت عارف از بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

اميد نوشت، محمدرضا عارف عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل ضعف جسمانی تحت مراقبت قرار دارد عیادت کرد و ضمن جویا شدن از وضعیت بالینی وی برای این هنرمند مردمی آرزوی سلامت و بهروزی کرد.

تماس تلفني اوباما و اولاند به دنبال افشاگري اسنودن

باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با فرانسوا اولاند همتای فرانسوی خود درباره برخی گزارش‌ها مبنی بر شنود مکالمات تلفنی میلیون‌ها شهروند فرانسوی توسط آژانس امنیت ملی آمریکا گفتگو کرد كه به نقل از رویترز، کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که اوباما در این گفتگو تلفنی به اولاند گفته است که برخی از اخبار منتشر شده “تحریف” شده‌ است.

به گزارش ایلنا، بر اساس این گزارش، روزنامه لوموند با اشاره به اسناد منتشر شده توسط “ادوارد اسنودن” افشاگر اطلاعات محرمانه دولت آمریکا، اعلام کرد که آژانس امنیت ملی آمریکا در فاصله زمانی ۳۰ روزه بین ۱۰ دسامبر تا هشتم ماه ژانویه گذشته، ۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تماس تلفنی شهروندان فرانسوی را شنود کرده است. به دنبال انتشار این خبر، وزارت خارجه فرانسه سفیر آمریکا در پاریس را احضار کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74106
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما