چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 0:32

سخنرانی پدیده انتخابات شورای شهر دهدشت + تصاویر

سخنرانی مهندس مجید پریچهر در دهدشت بی شک یکی از پرشورترین نطق های انتخاباتی در میان کاندیداهای شورای این شهر بود.

به گزارش بویر نیوز؛ همزمانی چندین سخنرانی با برنامه نطق انتخاباتی مهندس پریچهر مانع از حضور پرشور مردم در این مراسم سخنرانی نشد.

بخشی از سخنان مجید پریچهر که لقب پدیده انتخابات دهدشت لقب گرفته است در زیر می آید:

برنامه نطق انتخاباتی پریچهر با قرائت قران و وپخش سرود ملی ایران آغاز و پس از آن با صحبت های دو تن از جوانان حامی ایشان و در نهایت با سخنرانی مهندس پریچهر خاتمه یافت.

m111

مهندس مجید پریچهر پدیده جوان انتخابات دهدشت سخنان خود را با ادای احترام به مقام شامخ معلم آغاز کرد و افتخار خود را معلم زاده بودن خواند و به ارایه برنامه های خوددر شش بخش عمران و معماری ایرانی – فضای سبز و پارک ها – توسعه مراکز فرهنگی هنری و ورزشی – خدمات شهری و عمومی – ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و خدماتی ـ امور مالی و درآمد زایی شهرداری برای شورای شهر دهدشت پرداخت.
پریچهر با اشاره به وجود چند سد در اطراف دهدشت که موجب از بین رفتن تدریجی پایداری زمین منطقه شده به ضرورت توجه جدی به مقاوم سازی ساختمان های شهر اشاره کرده و نظارت جدی شهرداری را در این مسئله اجتناب ناپذیر دانست.

m22

وی با برشمردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری فضای سبز و پارک ها توجه جدی به حل این معضلات و همچین ارتقا و توسعه سرانه فضای سبز شهری را از جمله برنامه های خود برای حضور در شورا دانسته و با اشاره به اجرای طرح کمربندی سوم در آینده نزدیک با بیان اینکه با مطالعه طرح هادی شهر در اطراف این کمربندی فضای سبز مناسبی طراحی شده ضرورت پیگیری جهت اجرای دقیق این فضا های سبز و پارک های مجاور این کمربندی و سایر معابر اجرا نشده را از دیگر برنامه های خود در این عنوان کرد.
مهندس پریچهر با اشاره به حق مردم برای استفاده از امکانات رفاهی و خدماتی شهری در ازای پرداخت عوارض خواستار توجه جدی شورای شهر آینده به این امر شده وتغیر و ارتقا در معماری و مبلمان شهری و تشویق در توسعه و اجرای معماریی ایرانی را از وظایف و برنامه های خود دانست.
پدیده جوان انتخابات در بخش دیگری از صحبت های خود فرهنگ را روح در پیکر و شخصیت یک شهر دانست و با شاره به رشد جمعیت شهری و نیازها و دغدغه های فرهنگی خانواده ها ؛ تکمیل امکانات فرهنگی و توسعه و احداث فرهنگسراها را تعامل با سایر ارگان ها از برنامه های خود دانست.
جوانترین کاندیدای شورای شهر دهدشت با اشاره به جلسه خود با ناشنوایان با ذکر مشکلات آنها پیگیری کانون تعطیل شده ناشنوایان را از دیگر برنامه های خود برشمرد .
پریچهر با اشاره به عدم وجود امکانات ورزش مناسب برای ورزش های همگانی به مشکلات جوانان در بخش ورزش های قهرمانی پرداخت و وپیگیری تاسیس صندوق حمایت از ورزشکاران را از دیگر برنامه های خود دانست.

نطق انتخاباتی پدیده جوان انتخابات شورای شهر دهدشت/ تصاویر
مجید پریچهر درامد زایی شهرداری را ضرورتی اجتناب ناپذیر بیان و از کاهش هزینه در جهت انجام امورات عمرانی و خدماتی و راه اندازی بانک ماشین آلات و مصالح و انجام تدابیر اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی را در جهت در امدزایی شهرداری مفید دانست و ایجاد بازارچه های محله ای را در جهت اشتغال زایی جوانان و درآمدزایی شهرداری و اینجاد صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان و ایجاد نظم و کاهش ترافیک در مرکز شهر مهم ارزیابی و وپیگیری آنها و همچنین مشارکت در املاک تجاری شهر و پیگیری ایجاد فروشگاه های رفاه و شهروند را از برنامه های خود عنوان کرد.
اراپه گزارش عملکرد عمرانی و خدماتی شهرداری با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از دیگر برنامه های پریچهر بود.
وی در پایان خواستار حضور جدی مردم و انتخاب افراد متخصص و شایسته و دارای اندیشه نو و نیک و دارای نشاط جوانی و بدون در نظر گرفتن مسایل قومی و قبیله ای و طایفه ای برای شورای شهر دهدشت شد.

برخی از سوابق مهندس مجید پریچهر:

۱ چهار سال عضو شورای دانش آموزی
۲ بیش از ۸ سال سابقه مدیرت پروژه های عمرانی
۳ عضو انجمن علمی عمران
۴ عضو انجمن بتن ایران
۵ عضو ۵ کاندید منتخب مورد حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان
۶ رئیس کانون نگاه نو (مهرگان)
۷ دانشجوی کارشناسی ارشد عمران – زلزله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=49746
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ثلاث گفت:

    من اومده بودم کارتهای تبلیغاتی کاندبد خودم را بدهم واقعا پر شور و فنی صحبت کردند مطمئن هستم اول میشه حقشه

  2. جعفریان گفت:

    با درود و ادب

    . به نظر میرسه بحث گردشگری در دهدشت مظلوم و مغموم هستش. بلاد شاپور یکی از پتانسیل های قوی برای گردشگری و ایجاد اشتغال در این بخش برای جوانان دهدشت است. اهل دهدشت نیستم اما با یک بار سفر به این شهر واقعا دلم برای بخش گردشگریش سوخت. ای کاش کسانی که برگزیده خواهند شد بیشتر به این مسئله توجه داشته باشند. با احترام

  3. پارس گفت:

    هرکس نام ده را از دهدشت بردارد . نام دربند پارس را جیگزین ان کند تا ابد در دل ما جای دارد.پیش بسوی دربند پارس نام جاودان دهدشت قدیم.

  4. عسل گفت:

    واقعا من هم يكي از آرزوهام اين كه نام ده از دهدشت برداشته بشه 

دیدگاه شما