پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 12:18

حاشیه عجیب حضور عدل هاشمی در یک مراسم در کهگیلویه (+تصاویر)

همایش نقطه سرخط روز گذشته از سوی موسسه یاران مانا در جهت بزرگداشت روز معلم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی و معلمان پیشکسوت، مراسم بزرگداشت «کی‌عطا طاهری بویراحمدی» و «محمد بهمن بیگی» در مجتمع فرهنگی ارشاد دهدشت برگزار شد.

سایت راه ملت نوشت ،از اولین حواشی عجیب و جالب توجه این همایش حضور عدل هاشمی پور منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در اواسط این برنامه بود، چرا که بانیان و موسسه برگزار کننده این همایش از منتصبان به جریان اصلاح طلبان کهگیلویه بودند.

IMG_5496

البته شنیده های راه ملت حاکی از آن است که گویا عدل هاشمی اصلا به این همایش دعوت نشده بود!

 

از نکات قابل توجه این همایش حرف های تند و انتقاد های بی پروای مجری و سخنرانان این همایش نسبت به دولت دکتر احمدی نژاد می باشد و این انتقادات و تاخت و تازهای مجری و سخنران ها در زمانی بود که عدل هاشمی که از نیروهای اصولگرا می باشد در سالن حضور داشتند، و چون شنونده ای تنها زیر سوال بردن دولت اصولگرا را مشاهده می کردند!

 

اما حواشی حضور هاشمی پور جایی خود را نشان داد که هنگام تقدیم جوایز به مهمانان، عدل هاشمی پور از دعوت مجری برنامه برای حضور بر روی سن خود داری کرد، و مجری برنامه به اجبار چندین بار دیگر درخواست خود را تکرار تا نهایتا آقای هاشمی پور با اصرار و اکراه فراوان بالا رفت و در مراسم تجلیل از مهمانان برنامه شرکت کرد.

 

IMG_5531

همچنین در این مراسم عدل هاشمی پور چند دقیقه ای به ایراد سخنرانی پرداخت که از چهره و صحبت های بانیان این همایش می شد فهمید که برگزار کننده گان همایش از حضور و سخنرانی عدل هاشمی پور در همایش خود، بسیار عصبانی و ناراحت هستند!

IMG_5530

به هر حال حضور عدل هاشمی پور در برنامه ای که کاملا منتصب به اصلاح طلبان می باشد بسیار عجیب بود و بانبان برنامه نیز چندان از حضور وی خوشحال نبودند.

موسسه یاران مانا که قبل از انتخابات مجلس دهم همایش های فراوانی برای وحدت و وفاق اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برگزار کرد اما در نهایت نیز این همایش ها سرانجامی نداشت و عدل هاشمی پور پیروز انتخابات کهگیلویه بزرگ شد.

 

IMG_5516 IMG_5518 IMG_5499 IMG_5489 IMG_5463 IMG_5460

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما