یکشنبه 23 فروردین 1394 - 9:28

واکنش سازمان حج و زیارت به خبر “پاره کردن فیش حج توسط مرد یاسوجی”

در پی درج خبری با عنوان “مرد یاسوجی فیش حج را پاره کرد” در پایگاه خبری – تحلیلی بویر نیوز، سازمان حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش داد.

گروه اجتماعی – در پی درج خبری با عنوان “مرد یاسوجی فیش حج را پاره کرد” در پایگاه خبری – تحلیلی بویر نیوز، سازمان حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش داد.

به گزارش بویر نیوز، متن اطلاعیه این سازمان در ادامه آمده است:

اطلاعیه
درپی انتشارمطلبی دربعضی ازپایگاه ههای خبری استان وفضای مجازی مبنی برپاره کردن فیش حج توسط فردی بنام حسنعلی کریمی 50ساله درجلوی حج وزیارت به آگاهی می رساندکه بابررسی های انجام شده چنین عملی توسط هیچ فردی درجلوی حج وزیارت ودفاتر زیارتی استان انجام نگرفته است وهمچنین بابررسی سامانه های ثبت نامی فردی بامشخصات موصوف اساسا دربین ودیعه گذاران عمره یافت نشده است ،لذامطلب فوق تکذیب می گردد.

ضمن اینکه رفتار خلاف شوون ،شنیع وغیر انسانی ماموران خاطی سعودی ازدید هرمسلمان ،آزاده وایرانی کاملا محکوم است ومسئولان ذیربط پی گیر برخورد اشدمجازات باخاطیان وسایر اقدامات قانونی هستند.

روابط عمومی حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمد

توضیحات بویر نیوز:

ضمن تقدیر از حسن توجه سازمان حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد به رسانه ها این خبر در اکثر رسانه های مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد درج شده است و و در صورت تمایل اقای کریمی بویر نیوز در گفتگویی مفصل به چرایی این ماجرا از زبان ایشان خواهد پرداخت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146521
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی گفت:

    سازمان حج و زیارت اگه تکذیب نکنه که باید تعطیل بشه. بنده این فرد رو می شناسم و اهل یکی از روستاهای سی سخت هست. بازم دمش گرم
    اینم شماره تلفنش ….

  2. ..... گفت:

    ﺑﻮﻳﺮ. ﻧﻴﻮﺯ ﺣﺎﻥ ﻛﻼ ﺩاﺭﻡ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﺷﻚ ﻣﻴﻜﻨﻢ,ﻧﻪ ﻓﻘﻄ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ,ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺘﺎﻱ اﺳﺘﺎﻥ! ﭼﻮﻥ ﺗﺎ اﻻﻥ ﺧﺒﺮاﻱ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﻮﺩﻩ و ﻛﻼ ﺷﺎﻳﻌﻪ ﺑﻲ ﭘﻠﻴﻪ و اﺳﺎﺱ ﺑﻮﺩﻩ,ﻫﺮ ﺧﺒﺮﻱ ﺭﻭ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻜﻨﻴﺪ,ﺗﺎ اﺯ ﻳﻪ ﺧﺒﺮ اﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﺻﺪ ﺩﺭ ﺻﺪ ﻧﺪاﺭﻳﺪ. ﺗﻮ ﺳﺎﻳﺖ ﻧﻨﻮﻳﺴﻴﺪ,ﻣﺎ ﻧﻴﺎﺯﻱ ﺑﻪ ﺣﺪﺳﻬﺎ و ﮔﻤﺎﻧﻬﺎﻱ ﺷﻤﺎ ﻳﺎ اﻇﻬﺎﺭ ﻧﻆﺮاﺕ ﺷﺨﺼﻲ ﺷﻤﺎ ﻫﺎ ﻧﺪاﺭﻳﻢ,ﺧﺒﺮ ﻭاﻗﻌﻲ ﺑﺰﻧﻴﺪ

  3. اکبر گفت:

    اگه واقعیت باشه که فیش داشته و پاره کرده تکذیب حج و زیارت مایه بدبختیه

  4. ث گفت:

    حقیقت می باشد 
    و فرد دیگری در اردبیل چنین کاری را انجام داده 
    حقوق شما گیرتون می یاد 
    باید تحریم عمره هر چه زودتر انجام شود 
    وسلام

  5. ناشناس گفت:

    امام خمینی(ره): به جای سفر به مکه و مدینه و عتبات، ایران را بسازید

    پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :
    گروه سیاسی – روز بیست و ششم خرداد ماه سال ۱۳۵۸ امام خمینی در پیامی مردم ایران را به جهادی همگانی برای سازندگی ایران دعوت کردند. متن کامل این پیام در روزنامه های ۲۷ خرداد منتشر شد. در بخشی از این پیام که در روزنامه اطلاعات بیست و هفتم خرداد ماه سال ۵۸ منتشر شده آمده است:
    به گزارش بویرنیوز، « همه موفق باشند که در این جهاد شرکت کنند و این خرابه را بسازند و برادران خود را کمک نمایند، که شاید هیچ عبادتی بالاتر از این عبادت نباشد. بلکه من از اشخاصی که برای زیارت ها مثل زیارت مکه معظمه و مدینه منوره می خواهند به طور استحباب بروند، از آن ها می خواهم و تقاضا می کنم که شما برای ثواب می خواهید مکه مشرف بشوید و یا می خواهید مدینه منوره و یا به عتبات مشرف شوید، امروز ثوابی بالاتر از این نیست که به برادران خودتان کمک کنید. و این سازندگی را همه با هم شروع کنید که ایران خودتان درست ساخته بشود و برادران شما نجات یابند. خداوند به همه شما اجر عنایت می کند و همان ثوابی را که شما از زیارت ها می خواهید، خداوند به شما در این جهاد خواهد داد.»

    در همین رابطه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی نیز در تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مورد عمره مفرده اظهار نظری به شرح زیر کرده اند:

    “اگر از من سؤال کنند کسی ثروتی تولید کند برای اینکه بیست نفر یا صد نفر انسان را که زندگیشان سرشار از محرومیت است، به نوا برساند، یا مثلاً فرض بفرمایید که پنجاه نفر را که در فلان شهر زندگی میکنند و در آرزوی یک بار زیارت قبر مطهر علی‌بن‌موسی الرضا در حسرتند و نتوانستند بروند، اینها را با ثروتش به زیارت ببرد، این بهتر است یا با همین پولی که میخواهد با آن تولید ثروت کند، ده سال پشت سر هم عمره برود، بنده به طور قطع و یقین و بدون هیچ تردید خواهم گفت اولی مقدم است. حالا هر سال عمره نرود”.

    با توجه به وقایع اخیری که در روابط ایران و عربستان پیش آمده و بی احترامی های مکرر سعودی ها به ایرانیان ، از جمله تعرض به دو نوجوان معصوم در فرودگاه جده و نیز عدم اعطای ویزا به ایرانی ها و نیز خط و نشان کشیدن مقامات ریاض علیه ایران، به نظر می رسد این توصیه حکیمانه امام راحل(ره) و رهبر انقلاب باید عملیاتی شود و آبادنی کشور، مقدم بر سفرهای مستحبی به عربستان شود.
    عصرایران

  6. کوخدان گفت:

    باسلام در چنین شرایطی که ال سعود سیاست شیعه کشی وایران کشی را در پیش گرفته وهروز به نوعی خیانت به شیعه وایران میکند ایا زمان ان نرسیده به جای اسراییل ابتدا خاندان ال سعود در سرزمین پاک ومقدس محو ونابود شود ایا سازمان حج وزیارت کشور درک نمیکنند با پول ایرانی هر روز شیعه را می کشند ایا مسولین عالی رتبه کشوری واقعا کم عقل هستند وواقعا تشخیص نمی دهند سفر مکه ومدینه درشرایط کنونی باید تعطیل شود وابتدا ال سعود وخاندانش نابود وسر نگون شود وبعد اسراییل از سرزمین قدس محوونابود گردد

    • سعید فرزامی گفت:

       حج از واجبات مهم اسلام است. یکی از ارکان دین ما، حج است.

      درباره حج داریم «جَعَلَهُ سُبْحَانَهُ وَ تَعَالَى لِلْإِسْلَامِ عَلَماً»(نهج‏البلاغه، خطبه 1) حج پرچم اسلام است یعنی هر وقت می‌خواهند بدانند مردم با انقلاب هستند یا با انقلاب نیستند نگاه می‌کنند به نماز جمعه و نماز عید. هر وقت نماز جمعه و نماز عید قربان و عید فطر خلوت شد می‌گویند: مردم از اسلام جدا شده‌اند. پرجمعیت بود یعنی همینطور که میزان الحراره، رابطه با رهبرشان در روز عید روشن می‌شود. رابطه مردم با اسلام هم در حج معلوم می‌شود، حج عَلَم است. علم یعنی پرچم. روایات داریم «لا یظلل الدین قوم ما قامهٍ فیه الکعبه» تا مادامی که کعبه سر جا هست

      • ناشناس گفت:

        خب؟؟؟منظور؟؟؟؟
        اولأ حج واجب این خصوصیتی که شما میگی رو داره، دومأ اسم عمره روشه.مستحبی!!!!!!!کسی رو برای نرفتن به عمره مستحبی نمیرن جهنم.
        کلأ  وطن پرستی و هموطن برای شما معنی داره؟یا فقط علم و ارکان؟
        یکبار دیگه جمله خودتون رو بخونید،بعد به عمره مستحبی فکر کنید
        که آیا اینهم از واجبات است!

      • رهیده گفت:

        عَلَم اسلام حفظ ارزشهای اخلاقی و عزت و کرامت انسانهاست . پرچمی که باعث روی آوردن خیلیها به اسلام شده است. حضرت محمد با این پرچم سپاه اسلام رو ترتیب داد. جایی که عزت آدمی و ارزشهای اخلاقی زیر پا میرود نباید هزینه شود. کعبه قبله ماست ولی صرف هزینه برای حج عمره حرامه چرا که باعث تقویت برنامه های ضد شیعه و ضد اسلامی و تروریستی عربستان میشه.
        مذاکره بعدی گروه ظریف باید در خصوص خروج مکه از حاکمیت دولت آل سعود و عربستان به گروهی از کشورهای اسلامی باشه.
        با توجه به اینکه ما این پتانسیل رو در آل سعود دیدیم که حمایتهای نامعقولی از گروههای بسیار تندرو حتی ضد ارزشهای اسلامی داشته باشه فردا روزی گروهی سر کار نیاد که دستور تخریب کعبه رو بده بهتر نیست برای حمایت از کعبه- حج به عنوان یک منطقه آزاد اسلامی به صورت جهانی مذاکره و تصمیم گیری بشه.

        • سعید فرزامی گفت:

          و خطاب خداوند متعال به مشرکین مکه در سوره توبه را دوباره به آنان یادآوری می‌کنم: «أَجَعَلْتُمْ سِقَایَةَ الْحَاجِّ وَعِمَارَةَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ» ﺁﻳﺎ ﺳﻴﺮﺍﺏ ﻛﺮﺩﻥ ﺣﺠﺎﺝ ﻭ ﺁﺑﺎﺩ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻣﺴﺠﺪ‌ﺍﻟﺤﺮﺍم ﺭﺍ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ (ﻋﻤﻞ) ﻛﺴﻰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻳﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺍﻭ ﺟﻬﺎﺩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، (ﺍﻳﻦ ﻫﺮ ﺩﻭ) ﻫﺮﮔﺰ ﻧﺰﺩ ﺧﺪﺍ ﻣﺴﺎﻭﻯ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﮔﺮﻭﻩ ﻇﺎﻟﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻰ‌ﻛﻨﺪ.( توبه ۱۹)

      • باشناس گفت:

        حج واجبه قبول اما نه جایی که به ایرانی تجاوز میشه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..بسه

  7. غیرت گفت:

    مرگ بر ال سعود

  8. ایران گفت:

    در روز 22 بهمن بگویید مرگ بر ال سعود

  9. موثق گفت:

    خبركاملا درست ميباشد پيرمرد اهل يكي ازروستاهاي سيسخت ميباشد.كاملا اورا ميشناسم

  10. مقدم گفت:

    اگه واقعیت داشته باشه درود بر شرفش به این میگن مرد  تاکی کارگرا و کشاورزای ما کارکنن زیر گرمای افتاب اونوقت پولو بدیم به این بیشرفا که باهامون اینکارارو بکنن 

  11. ناشناس گفت:

    مرگ بر ال سعود

  12. س گفت:

    دکان شما کم کم باتوکل به خدا وجرات حاج حسنعتی تعطیل می شود مخصوصا ان شرکت های خانوادگی حج وزیارت وعتبات عالیات ایا کسی بجز بستگان شما صلاحیت این کاوانها را نداشت

  13. هموطن گفت:

    این هم یکی از شگردهاتونه که میخوان اطمینان دروغ به مردم بدم . موضوع واقعیت داره و دمش گرم

  14. مهدی گفت:

    حر کی از ای تاریخ به بعد بره حج بی غیرته.نمیفهمه دوروبرش چی میگذره و واسه پز دادن میره حج نه واسه زیارت و ثوابش!!

  15. مهدی گفت:

    ✅صد البته دروغ نباید منتشر بشه

    اما فرض کنیم که وجود خارجی ندارد

    ولی وجود درونی که دارد

  16. مهدی گفت:

    ✅صد البته دروغ نباید منتشر بشه

    اما فرض کنیم که وجود خارجی ندارد

    ولی وجود درونی که دارد

  17. امين گفت:

    حج زيارت مجبوره تکذيب کنه چون اينا پولايي خوبي به جيب زدن اگه بدتراز اين بلا ها را سر مردم بيارن باز حج وزيارت ميگه طبيعيه اتفاقي نيافته چون اينا انسانيتو درنظر نمي گيرن وفقط پول براشون مهمه

  18. حسن فاضل نجف آبادی گفت:

    حج زیارت اگه کاراش  درست  بود  که این  اتفاق    نمی افتاد     نه   بابا  این  صحت  داره  من   خودم دست  به تلفن   شدم از  مخابرات    و  کد  و تلفن اون روستا  پیگیر —شدم  —  دارم دقیق ثابتش  میکنم      صبر کنید تا یک مدتی ….. –از  یاسوج تا   روستای  سیسخت 25کیلومتر هست    پرسیدم   از  اطلاعات یاسوج….((ولی  عمره  درست نیست کسی  بره    خدا   وکیلی  ……..)).نجف آبادی  

دیدگاه شما