شنبه 5 اسفند 1391 - 0:26

اقدام خداپسندانه نماینده کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز : بعد از انتشار خبر محمدرضا 16 ماهه در ICU بیمارستان شهید فقیهی شیراز و استمداد مادر وی از مردم و مسوولان بمنظور ارسال کمک های مالی برای نجات تنها پسرش ، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی بعد از انتشار این خبر از سوی پایگاه اطلاع رسانی ” عصردنا ” اقدام به حرکت خیرخواهانه ای نمود.

براساس اخبار موثق از منابع آگاه ، این نماینده بزرگوار عصر روز سوم اسفندماه 91 مبلغی معادل یک میلیون تومان بحساب کارت بانکی این خانواده نیازمند واریز نمود.

این نماینده کهگیلویه و بویراحمدی در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که به هیچ عنوان نامی از ایشان در رسانه ها برای این کمک خیرخواهانه به میان آورده نشود.

پایگاه اطلاع رسانی ” عصردنا ” با آرزوی شفای تمامی بیماران از سوی پروردگار متعال از اقدام خیرخواهانه این نماینده محترم و سختکوش صمیمانه تقدیر و امیدست سایر مسوولان نیز برای شفای هرچه زودتر محمدرضا 16 ماهه همکاری با این خانواده نیازمند را در سرلوحه برنامه های حمایتی خود قرار دهند.

محمدرضا 16 ماهه تنها پسرخانواده ای است که پدر وی توان کارکردن را بدلیل ناراحتی های جسمانی نداشته و مادرش نیز خانه دار است.

از سویی خود محمدرضا نمی داند که اکنون در حال جنگ برای حیات و مرگ خویش است.

این نونهال معصوم هم اکنون در بیمارستان شهید فقیهی شیراز برای اولین بار از سوی جراحان عمل جراحی قلب انجام داده و در بخش ICU بستری است.

شماره کارت 6104337108024876 بانک ملت بنام ” فاطمه حسینی ” و شماره تلفن 09178435155 متعلق به خانواده محمدرضا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=23740
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما