شنبه 29 خرداد 1395 - 0:39

حضور ۶ وزیر دولت و سکوت معنادار نماینده کهگیلویه بزرگ

طبیب زاده سوق

طبیب زاده سوق
پس از شروع بکارمجلس دهم در تاریخ هفتم خرداد تاکنون،۶وزیر مهم وتاثیرگذار کابینه دولت یازدهم ((صنعت،نفت،نیرو،راه،کار، کشاورزی)) برابر آئین نامه داخلی مجلس در مورخه های هیجدهم، بیست چهارم و بیست پنجم در مجلس شورای اسلامی حاضر و ضمن ارائه آخرین گزارشات وضعیت حوزه های کاری خود در سراسر کشور به تذکرات و سوالات تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خود پاسخ داده اند و مشخص گردید این نمایندگان از همین روز های اول بدور از هیاهوها و شانتاژهای رسانه ای پیگیر حوزه های انتخابیه خود هستند و رویکرد وکیل الدوله ای هم ندارند و با حضور یک وزیر در مجلس سریعا خواستار حل فصل مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود هستند .
اما در این میان چیزی که برای قاطبه مردم کهگیلویه بزرگ تعجب آور بوده، سکوت معنادار عدل هاشمی پور نماینده محترم مردم منطقه بوده است که چرا ایشان بعد از انتخابات با در هر تریبون و هر رسانه ای مشکلات منطقه را ریز به ریز عنوان می کرده ولی در صحن مجلس و جای که مشکلات باید به سمع و نظر وزرا رسانده شود سکوت اختیار کرده است.
آیا عنوان کردن مشکلات در همایش توسعه چرام مهمتر است یا در نشست علنی مجلس با حضور وزرا؟
آیا زمانی که جناب آخوندی وزیر محترم راه و ترابری در خصوص آزادراه تهران شمال، راه آهن غرب کشور، راه آهن زاهدان به مشهد و…. به نمایندگان گزارش می داد ، نماینده کهگیلویه بزرگ نمی توانست در خصوص روند تسریع در پروژه پاتاوه به دهدشت به ایشان تذکر بدهد و خواستار اتمام این پروژه ملی بشود؟
وقتی نمایندگان در خصوص صنایع معدنی به وزیر صنعت درهیجدهم خرداد تذکر میداند و ایشان هم آخرین پیشرفت های کاری حوزه وزارتخانه متبوعش را به سمع و نظر نمایندگان می رساند،آیا عدل هاشمی پور نمی توانست در خصوص وضعیت معادن بوکسیت، فسفات چرام و نیترات دیشموک به ایشان تذکر دهد و خواستار تسریع در روند شروع بکار این پروژها بشود؟
آیا پتروشیمی دهدشت فاقد مشکلات می باشد که نماینده محترم نیازی ندیدند که به مهندس زنگنه وزیر نفت در خصوص این پتروشیمی تذکری بدهد؟
آیا نماینده کهگیلویه بزرگ نمیداند که سد بالیاب دیشموک را به باغملک واگذار کرده اند که به جناب مهندس چیت چیان وزیر محترم نیرو در این خصوص تذکر بدهد؟
آیا منطقه کهگیلویه بزرگ در حوزه کشاورزی مشکلی ندارند که نماینده محترم به وزیر کشاورزی در آن خصوص تذکر بدهند؟
چرا درخلال ماه اول مجلس بیش از ۲۰۰ تذکر از سوی نمایندگان به وزرای دولت بخصوص ریاست محترم جمهور بصورت منطقی، عقلانی و مؤدبانه داده شده ولی نماینده کهگیلویه بزرگ با این همه مشکل در منطقه هیچ گونه تذکری برابر آئین نامه مجلس ارائه نداده است؟
آیا این سکوت اختیار کردن و عدم تذکر دادن به وزرای دولت در حیطه وظایفشان به معنی وکیل الدوله بودن عدل هاشمی پور است.
حال در صورت صحت داشتن چنین رویکردی از سوی نماینده مردم، انتظار می رود رویکرد انتخاب شده عوض و ایشان از هر فرصتی از وزرا برای مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان پیگیری های لازم را بعمل آورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=194991
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م.ج گفت:

    ایشان مشغول حل مشکل لیدرهایش است بیکارکه نیست دنبال وزرابرود

  2. ناشناس گفت:

    نه بابا پروژه راهها را پیگر است.پیمانکاراش هم معلوم

  3. ناشناس گفت:

    عجله نکن

  4. حجت گفت:

    احسنت منطقی است سکوت نشانه رضاست

  5. دوست گفت:

    http://ezkhabar.ir/?p=119463

    خوشحالم که بویرنیوز اینقدر موفق شده که در سایت های غیر استان به این سرعت مطالبش گسترش پیدا کرده

  6. ناشناس گفت:

    اقای طبیب زاده نکته مهمی را اشاره وتذکر فرمودند اینها فرصتهائی هستند که نباید از دست بروند

دیدگاه شما