چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 10:56

تجلیل از پدر شهید 12 ساله کهگیلویه و بویراحمدی + تصاویر

در دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای نوجوان که روز سه شنبه ۷ بهمن در تهران برگزار شد از پدر شهید نوجوان هم‌استانی تجلیل شد.

unnamed (6)

به گزارش ساست استان، دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای نوجوان٬ سه شنبه، ۷ بهمن ماه ۹۳ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران٬ فانی٬ وزیرآموزش و پرورش و اسکندریارنسب، مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر دومین کنگره ملی شهدای نوجوان در سالن سید الشهدا برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از والدین معظم شهدا و فرزندان شاهد و ایثارگر و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

در این همایش از ۱۵ تن از والدین معظم شهدای نوجوان کشور تجلیل شد.

درویش جومردی، پدر شهید سپهدار جومردی، شهید ۱۲ ساله از استان کهکیلویه و بویر احمد در میان تجلیل شوندگان حضور داشت.

در طول دفاع مقدس ۲ هزار و یکصد شهید نوجوان تقدیم اسلام شده که کنگره ملی شهدای نوجوان سالانه با هدف تکریم این شهدا برگزار می‌شود.

گفتنی است اسکندر یارنسب ٬مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران که از مدیران هم استانی شایسته و موفق است  دبیری دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای نوجوان کشور را به عهده داشت.

گزارش تصویری از این کنگره:
عکس:حسن غفاری

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137793
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علي گفت:

    سلام بر صبر وپايداري خانوادهاي محترم شهدا اميدوار با پاسداري از حرمت خون شهدا بتوانيم ادامه دهنده را ه انان وبا اطاعت از فرامين مقام عظماي ولايت پرچم اين مملكت را به صاحب اصلي اش يعني اقا امام زمان بسپاريم.

دیدگاه شما