پنجشنبه 4 دی 1393 - 10:58

بلای مصدق را سر احمدی‌نژاد آوردند!

این پروژه در حقیقت برای منزوی کردن آقای احمدی نژاد با استفاده از ابزارهای دشمن در خارج از کشور و با کمک ستون پنجم دشمن در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز، مهدی کلهر در مصاحبه با یکی از سایت های هوادار محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “عده ای اعتقاد دارند بعد از سال ۹۰ جریان حزب الله و ارزشی از احمدی نژاد فاصله گرفته است یا شما این ادعا را قبول دارید؟” گفت: واقعیت این است که پروژه آژاکس اساطیر یونانی برای براندازی قیام نهضیت ملی شدن صنعت نفت و سرنگونی دکتر مصدق توسط انگلیسی ها طراحی و از سوی آمریکای ها به اجرا در آمد  که در نهایت منجر به شکست نهضت ملی شدن صنعت نفتا در سال ۱۳۳۲ گردید.

این پروژه بارها و بارها در عرصه های سیاسی جهان  توسط آمریکایی ها در کشورهای مبارز با استکبار جهانی به اجرا درآمد  همین پروژه در دولت نهم نیز از سوی امریکایی ها و انگلیسی ها مورد استفاده قرار گرفت. این پروژه در حقیقت برای منزوی کردن آقای احمدی نژاد  با استفاده از ابزارهای  دشمن در خارج از کشور و با کمک ستون پنجم دشمن در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفت که البته با خاطر خصوصیات منحصر به فرد احمدی نژاد و حضور قدرتمند رهبر عزیز انقلاب اسلامی در صحنه به نتیجه نرسید.

ولی خب به هر حال بی تاثیر نیز نبود بالاخره حجم بالای تبلیغات و طوفان توهین و اتهام زنی ها علیه احمدی نژاد نقش منفی را در افکار عمومی کشور بر جا گذاشت اما با تمامی این اوصاف معتقدم احمدی نژاد در میان متدینین و نیروهای ارزشی و انقلابی همچنان محبوب و گزینه نخست است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133431
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ککا گفت:

    بیو ککا که ناجی ای ملت ختی . یا علی مدد

    • ضربعلی گفت:

      بیو که شیب ملایم پدرمونه درآورده ،بیو که از تورم 14درصدی و رونق اقتصادی نبیده متنفریم

  2. م گفت:

    كي رو با كي مقايسه ميكنيد؟بخدا ظلمه بخدا كفره…………

  3. مینا گفت:

    بابا ول کنید دیگه این احمدی نژاد رو. اصلا اسمش میاد سرم درد میگیره..
    نیروی بهتر ندارین که رو کنید؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی دزدی شد تو دوران ریاستش بسه دیگه. به جال خوشحال کردن دل دزدا ….دل مردم رو شاد کنید……………
    یا علی مدد…………………….

  4. راضی گفت:

    شر شیت بی

  5. ناشناس گفت:

    جریان حزب الله یا حزب اله ؟

  6. آرش گفت:

    ………..واقعامتعجبم که باچه رویی این مطلب رانوشتید

  7. در جواب مینا گفت:

    از حسودی موقعی که اسمش میاد سر شما درد میگیره.اگر این طور باشه از سردرد زیادی میگرن میگیرید چون اسم احمدی نژاد وخود احمدی نژاد همیشه خواهد بود.وام های4درصدی احمدی نژاد رو خوردین و پشت سرش حرف میزنید.فعلا با شیب ملایم سپری کنید.اقای احمدی نژاد خیلی کارکرد.مثل اینکه جاده یاسوج بابا میدان که جون ده ها وشاید صدها نفر روگرفت یادتون رفته؟وام های باسود کم یادتون رفته؟راستی نون چند شده؟اره ما نماینده مثل دکتر رو رو میکنیم باعث افتخاره

    • رهگذر گفت:

      عملکرد بد این دولت ودروغ های بزرگ که اخریش همین رشد 4درصدی وتورم زیر 14درصدی است راه را برای ورود دکتر احمدی نژاد باز میکنه حداقلش احمدی نژاد برای مناطق محروم خوب عمل میکرد .ضمنا تعجب میکنم ما چرا سنگ روحانی را به سینه بزنیم که این استان را با این وضعیت تا کنون برای سفر استانی انتخاب نکرده است .

  8. بی غرض گفت:

    عملکرد ایشان دردوسال اخر—————–بی احترامی به بزرگان کشور———————–اختلاس های میلیاردی———————————————–افزایش سرسام اورقیمت ها——–تورم بی سابقه——————————-بی اخلاقی های سیاسی————————بگم بگم ها—————————ووو—————————-باعث فاصله گرفتن مردم ا زایشان شد///

    • مردان گفت:

      عملکرد به اندازه کل دولتها /اختلاسها امار هزار نفری که چند بار اعلام نمود کسی گوش نداد همه مال زمان خاتمی و هاشمی است اما مظلوم احمدی نژاد….

  9. ناشناس گفت:

    این یک توهین بزرگ به مصدق بود

    • یعقوب گفت:

      آخه چرا مرد تاریخی را با کسی که درصددمحوتاریخ وهویت ملی این سرزمین است مقایسه میکنید این همه اختلاسها وخرابیها راهم بگویید..

  10. مهمان گفت:

    اولا این مقایسه ( مصدق با احمدی نژاد) یک مقایسه بسیار نادرست و در واقع توهین به مصدق محسوب می شود. ثانیأ هر مشکلی که پیش می آید توطئه خارجی و داخلی مطرح می شود. البته بهانه خوبی برای فرار از واقعیت هاست. عملکرد آقای احمدی نژاد مشکلات فراوانی را بوجود آورد و ایشان می بایست در برابر قانون جوابگو باشند. آیا اینکه در انتخابات برنده نشد توطئه داخلی و خارجی بود !!! تا کی بعضی ها می خواهند واقعیت ها را وارونه جلوه دهند واقعآ خنده آور است. خداوند آنروز را نیاورد که ایشان بخواهند دوبار چنین مسئولیتی را بعهده بگیرند. همان خسارات جبران ناپذیری که در دولت ایشان به ملت و کشور وارد ساخت کافی است و خودش سال ها وقت می خواهد تا شاید بخشی از آن ترمیم شود.

  11. آریوبرزن بویراحمدی گفت:

    بر سنگ مزارمان ننویسیم که در این برهه از تاریخ می زیستیم تا آیندگان ندانند که رئیس جمهور نسل ما احمدی نژاد بوده . رئیس جمهوری که رکوردار دروغ و اختلاس و تورم و بی قانونی و بداخلاقی در تاریخ دنیاست.

دیدگاه شما