چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 15:04

کشف معمای اختلاس بزرگ توسط بزرگواری

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی پرده از راز اختلاس بزرگ چند هزار میلیاردی در کشور برداشت.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از اهداف دوگانه مردم ایران در طول تاریخ برای قیام در مقابل رژیم‌های ضد دینی علاوه بر احیای ارزش‌ها برقراری عدالت در جامعه بوده است.

وی به رویکرد عدالت‌خواهانه مردم در همه ادوار اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی نیز از ابتدا دارای چنین ماهیتی بود و یکی از عمده دلایل ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل دشمنان و تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها حاکمیت روح عدالت در کشور ایران اسلامی است.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام با ذکر این سخن که هنوز با عدالتی که از جنس علوی باشد فاصله زیادی داریم، تصریح کرد: مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی به خصوص رهبری بیش از هر چیز در جمع مسئولان و نمایندگان بر همین موضوع عدالت و نحوه اجرای آن در کشور تأکید دارند.

بزرگواری با قدردانی از همه خدمات قوه قضاییه در طول سالیان اخیر اظهار کرد: اکنون با قدرتی که نظام اسلامی در مقابل زورگویان عالم از خود به نمایش گذاشته انتظار نمی‌رود که در مقابل عده‌ای آقازاده منفعلانه موضوع‌گیری کنیم.

نماینده ادوار هشتم و نهم شورای اسلامی بیان کرد: مردم نباید احساس کنند که برخی به اصطلاح آقازاده‌ها در این کشور هر کاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند و در مقابل تنها این ضعفا بوده که باید در مقابل هر تخلفی جواب پس دهند.

بزرگواری با ذکر این مطلب که چنین تفکری جایگاه عدالت را در کشور زیر سؤال می‌برد، تصریح کرد: اگر به عدالت ائمه و پیغمبر اعتقاد و ایمان داریم و قوه قضاییه را بر همین اساس شکل‌دهی کرده‌ایم لازم است شیوه و روش آن‌ها را اجرا کنیم.

وی موضوع خانواده هاشمی و اقدامات برخی فرزندان وی و مواضع قوه قضاییه در این زمینه را تأمل‌برانگیز دانست و گفت: توقع مردم از قوه قضاییه این است که در این ارتباط شفاف برخورد کند و در هر صورت به مانند افراد عادی به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام با اشاره به برخی مشکلاتی که در کشور به دلیل نوع برخوردها به وجود آمده، تصریح کرد: باید کالبدشکافی کرد که فردی مثل جهرمی چگونه در یک زمان وارد شورای نگهبان شده و سپس وزیر وزارتخانه‌ای می‌شود که هیچ تخصصی در آن ندارد و در مرحله دیگر مدیریت یکی از بانک‌های عمده کشور را در اختیار وی می‌گذارند و سپس اختلاس به آن بزرگی در زیر مجموعه او به وجود می‌آید

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9593
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آقای بزرگواری به اظهارات آقای محمودعلیزاده وکیل فرزندان آقای هاشمی مراجعه کند .آقای علیزاده مستدل و وفق قانون آیین دادرسی پاسخ دادند .نمیدانم چرا سخنان وکلای داد گستری بعنوان بخشی از کارشناسان و متخصصین قوه قضاییه در این مملکت فهمیده نمیشود !!مثلا چقدر خوب است در صورت سوال از آقای بزرگواری درباره ی فایزه هاشمی ،چنین پاسخ دهد که: “راجع به خانم هاشمی وکیل وی توضیحات لازم را ارایه کرده است “و بیهوده اطهار نطر نکند !!!

  2. رضا گفت:

    چه تیتر مسخره ای زدی.
    خدمات هاشمی به مردم و نظام به اندازه ای است که هرچی آقایان جدید می برند و می خورند هنوزم تهش برای مردم چیزی میماند.
    اگر هاشمی نبود این همه صنایع حالا نداشتیم هرچند که اکنون صنایع به مرز ورشکستگی رسیده اند

  3. نفس باد صبا گفت:

    وا اسفا از دو اظهار نظر فوق
    اینقد بی رحمانه اظهار نظر کردید که من حرفی برای گفتن ندارم.
    بابا خیانت های هاشمی و فرزندانش اظهر من شمس هستش
    هی نگید وکیلش چی گفته این خانم رفته اون ور که یه پست ورزشی بین المللی برای خودش جور کنه که قوه قضائیه نتونه بهش گیر بده

    • رضا گفت:

      نفس باد صبا؟ آن چه از نظر جنابعالی خیانت محسوب میشود چیست؟ همراهی نکردن با جریان انحراف بود.
      لطف کنید لیست خیانتها را مستند و مستدل اینجا بگذارید. البته در کنارش اجازه بدهید ما هم نه به عنوان طرفدار هاشمی که به عنوان آدمهای بیطرف که معتقد به خدمتگزاری هاشمی هستیم لیستی از عملکردهای مصیبت بار جریان مورد حمایت جنابعالی بنویسیم هرکدام نبود بگویید نیست.

  4. حسن گفت:

    بنازم چرا رييس پاسگاه نشدى همان گروبان دوم

  5. ج.س گفت:

    کجای تیتر با موضوع همخوانی داشت؟؟؟؟؟چرا آقای بزرگواری از رانت های خودشان که به اطرافیان و آقازاده هاشون میدن هیچ موقع حرفی نمی زنند؟

  6. خنده دار گفت:

    این پرده ای که برداشت کجا بود!!!!! آقا بزرگواری چه به این حرفا!!! ازش بپرسید که تخصص خودت تو کشاورزی چیه

  7. ناشناس گفت:

    خدا خیرتون بده با این تیتر زدناتون!!!!!
    آخه این تیتر چه ربطی به موضوع داشت؟؟؟
    بنویسین بزرگواری هم از واضحات گفت…
    البته فقط گفت ایشالله عمل هم بکنه…

  8. دهدشتی گفت:

    اولا بزگواری از حقوق و قضا چه می داند که اظهار نظر می کند. ثانیا راست می گویید قوه قضائیه باید محکم و با اقتدار برخورد کند اما آقای بزرگواری نگفت که سرانجام پرونده م بزرگواری که شب نامه توهین آمیز پخش می کرد چه شد . ثالثا پروژه امامزده علی سادات به چه کسی داده شد چرا و چگونه . رابعا چرا یک روز بعد از انتخابات ……..

  9. بینا گفت:

    مافیای سیگار،مافیای شکر،مافیای کنجاله سویا،مافیای وادرات ماشین.مافیای ارز،مافیای طلا،مافیای دارو،مافیای کشاورزی و واردات بی رویه محصولات کشاورزی…دست های پنهان همه جا وجود دارد همه به وجود اون اعتراف می کنند و کسی هم کاری نمی کند…اقای بزرگواری حرف تا عمل فرسنگ ها با هم فاصله دارند…شما اگر قصد روشن گری دارید از دست های پنهان دیگر اقا زاده ها پرده بردارید…فرزندان هاشمی کلیشه ای و تکراری است…

  10. راضی گفت:

    فرزندان هاشمی اگر نقطه ضعف قابل استفاده ای داشتن هرگز به جناح چپ متمایل نمی شدند. هرچه اختلاس و سوئ استفاده و غارت هست زیر س…………………..

  11. احمد گفت:

    برای نماینده مردم زشته هنوز بچه های هاشمی رو سوژه کنه تا خودشو معرفی کنه. شما بهتره اول در مورد مرتضوی و 3000 میلیارد و دکتراهای بی مدرک و حقوق آنچنانی نمایندگان مجلس بعد از پایان نمایندگی و دلار 2100 تومان و قیمت مرغ و … صحبت کنی. حالا گیر دادین به هاشمی که زحماتش بر هیچکس پوشیده نیست. فائزه هاشمی هم جرم سیاسی دارد نه جرم اقتصادی یا جرم اختلاسی.

  12. سوال از اقای بزرگواری گفت:

    اقای هاشمی خدیجه انقلاب اسلامی هستش تنها کسی بود که تو بزنگاههای مهم تاریخی رهبر رو تنها نگذاشت، پسرهای هاشمی مافیا هستن درست ،اما این وظیفه قوه قضاییه هستش رسیدگی کنه .
    اقای بزرگواری اگه به نسبت مقام ومسئولیت باشه با این پارتی بازییای ………….
    ایا اینکه افراد بی لیاقت و غیره کارشناس را تو پست های کلیدی میزاری خودش دزدی و خیانت نیست؟
    آیا عدم احساس مسئولیت به اوامر محوله و بی توجهی به اینهمه قشر جوان و بیکار خیانت نیست؟
    آیا برکناری افراد با سابقه درخشان و فقط به این دلیل که طرفدار شما نبودند خیانت نیست؟
    …..

  13. امیدوار گفت:

    خدا خیرت بده این کشف بزرگ کجا بود؟!صف بزرگ پیمان کاران خاص در سازمانها وشرکت ها پشت سر چه کسی هستند؟!

  14. حقگو گفت:

    فرزندان اقای هاشمی سرمایه مملکت ایران را غارت کردنند وقویه قضاییه هم با انها همراهی کرد .

  15. محسن گفت:

    نمیدانم چرا اقایان بزرگواری و هدایت خواه اینقدر پیگیر پرونده یک خانم هستند قطعا اقدامات این سیاسیون در شان مردم بزرگ منش کهگیلویه و بویراحمد نیست.اگر راست میگویند پرونده کهریزک و … را پیگیری کنند.امیدواریم حساب سیاسیون از بابت دریافت هدایای مشکوک هم پاک باشد.

  16. مهمان گفت:

    اقای بزرگواری ترا بخدا چرا لقمه بزرکتر از دهانت بر میداری ان زمان که اقای هاشمی در زندانهای شاه شکنجه می شود تو کجا بودی به فرموده امام هاشمی ستون نظام است به فرموده مقام معظم رهبری که فرمود هیچ کس برای من هاشمی نمی شود پس جایگاه هاشمی را بلد باش همیشه اظهر نظریاتت بی مورد است

  17. صادق گفت:

    آقاي بزرگواري هميشه از قافله مجلس عقبي شايد يك دوره 4 ساله– ا….؟…. تورا با نبرد دليران چكار با . آقاي رفسنجاني اگه خلافي داره خيلي بزرگتر از شما دنبالشن در ثاني مملكت قوه قضائيه اي داره حالا به قول شما محافظه كار… اما بجاي اين حرفهاي صدمن يه غاز بيا بگو چه كردي اقاي وكيل مردم بينواي كهكيلويه … چه كارهايي انجام دادي كه بتوني سرتو جلوي مردمت بالا بگيري… ما مي دونيم كه يكي از همين اقا زاده هاي نزديكان وزير 16 ميليارد تومان وام از محل اعتبارات استاني گرفته براي يك آب معدني در حوزه شهرستان شما… به سفارش شما … معني سرمايه گذاري رو فهميديم بازم خوب

  18. اطلاع نداری اظهارنظر نکن گفت:

    به کی برای آب معدنی 16 میلیارد تومان وام دادن نام ببر . در شهرستان چرام دو واحد آبمعدنی است که یکی از آنها مدرنترین واحد استان است وام دریافتی هر دو واحد هم یک چهارم مبلغ مورد اشاره نیست اطلاع نداری شایعه نساز

  19. محطلا گفت:

    بزرگواري ……………..

  20. گرگ علي گفت:

    قاران گپ راس و اي ……………….

  21. ناشناس گفت:

    کسی که توانایی خاموش کردن کامپیوتر رو نداره چگونه به کشف راز اختلاس بزرگ پی بردند؟!؟!

  22. ناشناس گفت:

    این تیتر به دروغ سیزده بدر شباهت زیادی داره!!!

دیدگاه شما