شنبه 21 مرداد 1391 - 15:34

دستگاه‌‌های برتر در تکریم بانوان معرفی شدند

بویرنیوز:

در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های برتر در تکریم بانوان تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: دستگاه‌‌های برتر در تکریم بانوان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ادارات برتر در هفته مقام زن و روز مادر در کهگیلویه و بویراحمد، نقش خانواده را در اجتماع بی‌بدیل خواند و اظهار کرد: خانواده در دین مبین اسلام جایگاه بالایی دارد که ضروری است ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در این استان با برنامه‌ریزی و تلاش گام‌های مؤثری را در این خصوص بردارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: زن با دین مبین اسلام و بعثت پیامبر خدا (ص) عزت و هویت یافت.

وی ادامه داد: هیچ مرد موفقی وجود ندارد که یک زن یا مادری موفق در پشت سر او و حامی او نباشد به همین لحاظ زن در اسلام مقامی ارزشمند دارد.

نیکزاد، خانواده را کانون تربیت انسان‌ها دانست و گفت: بدون خانواده و کانون گرم پدر و مادر، تربیت انسان‌های مؤمن و متعهد کاری تقریبا غیر ممکن است.

وی ادامه داد: انسان به محض تولد، اولین تاثیرات زندگی خود را از محیط خانواده به تدریج کسب می‌کند که به همین لحاظ نقش خانواده در تربیت افراد در جامعه بسیار مؤثر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خانواده سهم زیادی در سرنوشت افراد دارد به‌طوری که آینده یک فرد در اخلاق، سلامت و منش تا حد زیادی تحت تاثیر فضای خانواده و والدین قرار دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم بر اساس برنامه‌های اجرایی از سوی نهادها به‌ویژه در هفته مقام زن و روز مادر، جمعیت هلال‌احمر و ادراه‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از میان دستگاه‌های اجرایی این استان مقام اول و دوم را کسب کردند.

جهاد کشاورزی، بهزیستی، تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خانم کارمند گفت:

    کاش ادارات ضعیف رو هم معرفی می کردن…
    اداراتی که کارشون بی حرمت کردن خانمهاست
    کاش یکی بگه ما درددلمونو باید کجا بگیم به کی بگیم که جواب بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما