جمعه 20 دی 1392 - 17:33

تخریب و شب نامه نویسی در بهمئی توسط گروهی از افراد

امام جمعه شهر بهمئی در فرازی دیگر از خطبه‌های امروز افزود: متاسفانه اخیرا در شهرستان ما عده‌ای با نوشتن شب‌نامه و طومار علیه مسئولان به دنبال تخریب هستند که این خلاف اخلاق است.

خبرگزاری فارس: عده‌ای با نوشتن طومار و شب‌نامه دنبال تخریب دیگران هستند

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدرحمت‌الله سیادت ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: از اختلاف و تفرقه در جامعه بپرهیزید که جز شاد کردن دشمن چیزی عایدمان نمی‌کند.

حجت الاسلام سیادت افزود: انسان‌های با تقوا در جامعه دنبال اصلاح ذات‌البین هستند و همواره به دنبال وحدت در جامعه اسلامی می‌گردند.

خطیب جمعه بهمئی افزود: انسان‌های بی‌تقوا به دنبال تفرقه افکنی در بین مردم هستند و این شعار روباه پیر استعمار یعنی انگلیس است که می‌گوید تفرقه بینداز و حکومت کن.

سیادت، دو دستگی و اختلاف را به نفع دشمنان دانست و گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید همانا شراب، قمار و بت را بر شما حرام کردم چون از آلات شیطان هستند که فلسفه تحریم شراب در این آیات این است که این اعمال منجر به تفرقه و اختلاف در جامعه می‌شوند و این از اهداف شیاطین جنی و انسی است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی حضرت موسی (ع) قوم خود را به هارون واگذار کرد و مدتی از آنها دور شد در بازگشت متوجه شد که آنها بت‌پرست شدند و هنگامی علت را از هارون پرسید هارون گفت ترسیدم در جامعه اختلاف و دو دستگی ایجاد شود.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت: پیامبر (ص) فرمود بر شما باد به جماعت و پرهیز از جدایی و تفرقه چون گوسفندی نباشید که از گله جدا شود چرا که عاقبت گوسفند جدا از گله طعمه گرگ شدن است و عاقبت تفرقه و نفاق نیز گرفتاری است.

سیادت راز قدرت گرفتن جامعه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را وحدت و یکدلی عنوان کرد و افزود: امام علی (ع) یکی از عوامل اختلاف در جامعه را انسان‌های نادان دانست و فرمود اگر نادان خاموش باشد، اختلافات در جامعه از بین می‌رود.

وی در ادامه دروغ، تهمت و شایعه را در جامعه باعث دو دستگی دانست و تصریح کرد: حواسمان باشد که عده‌ای در جامعه گرگ در پوست میش هستند.

خطیب جمعه بهمئی گفت: وحدت و صمیمیت از مواهب بزرگ الهی هستند و باید مواظب باشیم با بذر تفرقه و اختلاف به آتش کشیده نشوند.

امام جمعه شهر بهمئی در فرازی دیگر از خطبه‌های امروز افزود: متاسفانه اخیرا در شهرستان ما عده‌ای با نوشتن شب‌نامه و طومار علیه مسئولان همچون خفاش شب به دنبال تخریب هستند که این خلاف اخلاق است.

سیادت ضمن اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری به مناسبت گرامی‌داشت قیام خونین مردم قم در 19 دیماه سال 1356 گفت: در راس روحانیت همیشه فقهایی هستند که دشمن نمی‌تواند آنها را تخطئه کند.

خطیب جمعه لیکک ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و همچنین تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: کرامات امام حسن عسکری (ع) بسیار بود طوری که شکنجه‌گران ایشان از مریدان آن حضرت می‌شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما