یکشنبه 8 دی 1392 - 2:03

زمین تختی یاسوج مخصوص دوره جنگ جهانی دوم است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: با وضعیتی که چمن ورزشگاه تختی یاسوج دارد بهتر است که در همه بازی‌ها میهمان باشیم و میزبانی را از ما بگیرند.

خبرگزاری فارس: زمین تختی یاسوج مخصوص دوره جنگ جهانی دوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی برگی‌زر عصر امروز و پس از پایان دیدار تیم‌های نساجی قائمشهر و شهرداری یاسوج که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید با انتقاد شدید از وضعیت زمین بازی اظهار کرد: مسئولان ورزش استان کمی گوششان بدهکار فریادهای ما باشد.

وی گفت: سؤال من از شما این است که متولیان ورزش استان چرا توجهی به این وضعیت بحرانی زمین ندارند و آیا نتیجه گرفتن تیم شهرداری و خوشحالی مردم برای آن‌ها مهم نیست.

برگی‌زر با بیان این‌که برای مصاف با حریفان در بیرون از خانه کار آسان‌تری داریم، افزود: اگر مسئولان فدراسیون قبول کنند ما بازی‌های خود را بیرون از خانه برگزار می‌کنیم چراکه در آن‌جا وضعیت زمین برای ما بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه تا توانسته‌ایم بازیکن فنی وارد تیم کرده‌ایم و اکنون هواداران از ما انتظار بازی‌های بهتری را دارند، خاطرنشان کرد: با این زمین باید تنها از سیستم علی‌اصغری در فوتبال استفاده کنیم یعنی از دفاع به حمله و فقط کشیدن زیر توپ.

وی زیر توپ زدن را تنها راه بازی در چنین زمین‌هایی دانست و گفت: اگر مسئولان می‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد ورزشگاه 15 هزار نفری را در اختیار شهرداری یاسوج قرار بدهند تا ما هم موفقیت‌های آینده را برای مردم و هواداران و مسئولان تضمین کنیم.

برگی‌زر از نارضایتی هواداران گفت و افزود: نه من و نه بازیکنان و نه هیچ کدام از هواداران رضایتی از این وضعیت نداریم و اگر نخواهند تکلیف این استادیوم و چمن آن را مشخص کنند امیدی به موفقیت تیم شهرداری نباید داشته باشیم.

وی تنها تاکتیکی که می‌توان در این چمن پیاده کرد را مربوط به 40 سال پیش دانست و گفت: اگر بخواهیم فوتبال روز را در این زمین و این چمن برگزار کنیم در هر بازی پنج گل خواهیم خورد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج این‌گونه زمین‌ها را مربوط به دوران جنگ جهانی دوم دانست و تصریح کرد: کسی بیاید و به داد فوتبال این استان برسد و جوابگوی این وضعیت باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=83737
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    حاشیه سازی نکن غدیری هم توی این زمین  نتیجه میگرفت بهانه نیار

دیدگاه شما