پنجشنبه 16 آبان 1392 - 23:40

وعده های شهردار یاسوج برای تحول در تیم شهرداری

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را با تمام توان حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: حمایت قاطعانه از کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج/ سازمان ورزش تشکیل می‌دهیم

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، محمدعلی جاوید امشب در نشست با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه از بدو ورود به شهرداری و مدیریت بر این باشگاه خدمت صادقانه را مد نظر قرار داده‌ام، اظهار کرد: مطمئن هستم که هر یک از ما اگر در این مسیر صادقانه حرکت نکنیم قبل از همه خود ضرر خواهیم کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: قول همکاری صادقانه به مربیان این تیم را داده‌ام و تا هنگامی که ما در این مجموعه هستیم از این کادر استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر چند کار در شهرداری یاسوج به عنوان شهردار بسیار سخت است و ما مجبور هستیم از 7 صبح تا 12 شب فعالیت کنیم اما هیچ‌گاه از تیمداری و رسیدگی به امور تیم غافل نشده‌ایم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به لزوم احترام به سلسله مراتب در تیم، متذکر شد: در این تیم هر کسی به فراخور مسئولیتی که دارد کار انجام می‌دهد و نباید تداخلی در امور داشته باشیم.

جاوید با قدردانی از فعالیت‌های کادر فنی و سرپرست این تیم، یادآور شد: برای اینکه مشغله زیادی در شهرداری داریم و می‌خواهیم تیم در این بحبوحه دچار مشکل نشود، برای خود قائم‌مقام انتخاب کرده و اختیارات خود را به «حمزه دامیده» واگذار می‌کنم.

وی از «حمزه دامیده» به عنوان یکی از خادمان ورزش استان نام برد و ابراز داشت: «دامیده» به همراه محمد بهرامی، مؤسس تیم فوتبال شهرداری محسوب می‌شود و سابقه روشنی در فوتبال استان داشته است.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج در همین خصوص با بیان اینکه نه تنها از فوتبال و تیم‌داری حمایت می‌کنیم؛ بلکه رشته‌های دیگر ورزشی را نیز مورد حمایت قرار می‌دهیم، بیان داشت: به دنبال تشکیل سازمان ورزش شهرداری یاسوج هستیم و دیگر رشته‌ها از جمله ورزش همگانی را نیز در دستورکار قرار می‌دهیم.

جاوید در پایان با درخواست از کسانی که در بیرون از این تیم به فکر حاشیه‌سازی هستند، عنوان کرد: این تیم متعلق به همه مردم استان و شهر یاسوج است که به احترام آن‌ها باید تیم را همراهی کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=76293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. s m a گفت:

    آقای دکتر همه دوست داریم که شهر و فوتبال شهرداری پیشرفت کنه و اینم بگم مردم کار خوب و مفید میخوان خیلی از مدیران ساعات کاریشون کم بود ولی کار مفید و مؤثر داشتند./.

    • هم استانی گفت:

      اقای دکتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ابراهیمی گفت:

      اشتباه شهردار همینه…. چند نفر از کادر فنی قبلی در قرار داد ها با بازیکنان تبانی میکردند انها باید اخراج شوند در غیراینصورت فقط می گویم ای وای ……

  2. شهروند گفت:

    احسن حسن و نیت شما حالا خوب شده اقای شهردار تیم شهرداری شناسنامه شهر ماست امیدوارم با تمام قدرت این تیم را حمایت کنید

  3. قدیر گفت:

    مردم ما جکار کنند از دست دکترهای یه شبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. اس اس گفت:

    اقای شهردار توروخدا به داد این تیم برسید که داره سقوط میکنه.تنها دلخوشی ما جوونا همین تیم هستش.ب

دیدگاه شما