پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 15:42

تصاویر: اعدام در ملاعام امروز در دهدشت + شرح ماجرا

حکم مجازات سه متجاوز به عنف صبح امروز در فلکه شهید شیرودی دهدشت و در ملأ عام اجرا شد.
به گزارش راک نیوز ؛  در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ، متاسفانه در یکی از روزهای دی ماه سال90 ، تجاوزی به عنف در منطقه ” برج علیشیر ” این شهرستان جلوی چشمان شوهری صورت گرفته است.

 این حکایت واقعی ازآنجا شروع می شود که شوهری با هویت ” ب – ح ” به همراه همسر جوان خود برای گردش با موتورسیکلت به منطقه تفریحی ” برج علیشیر دهدشت ” می روند.
زوج جوان بین ساعت ۱۵ تا ۱۶عصر قصد خارج شدن از منطقه عنوان شده را می کنند اما دو ” چوپان ” که بهمراه گله شان  نیز در آن منطقه حضور داشتند اجازه خارج شدن به این خانواده را نمی دهند.
یکی از ” چوپان ها ” قصد می کند دست زن جوان را به زور بگیرد که دعوا بین آنها و شوهر این زن سبب حضور دو نفر دیگر می شود و دو فرد جدید نیز با ” چوپان ها ” همراهی می کنند.
مرد جوان که این روزها از خانه بیرون نمی آید در دهدشت تاکید می کند که اگر قصد ندارید مطالبش را منتشرنمایید اقدام به مصاحبه نکنید.
” ب – ح ” با تائید مطالبی که ذکر شد، ادامه داد: یکی از چوپان ها به زور می خواست خانمم را از دست بگیرم که دعوایمان شروع شد و سه نفر دیگر که نفر اول را همراهی می کردند با کتک کاری زنم را جلوی چشمانم به زور از دستم بیرون بردند.
وی افزود: هرچه التماس کردم آنها به التماس هایم توجهی نکردند و جلوی چشمانم به خانمم تجاوز کردند.
این جوان که از شرم سربه زیر داشت و در حین مصاحبه با نگرانی زیادی به سوالات پاسخ می داد ، خاطرنشان کرد: بعد از تجاوز این افراد به خانمم ، آنان فرار کردند و ما نیز به خانه آمدیم.
” ب – ح ” گفت: قصد داشتم اسلحه ای تهیه و چهار نفر را بکشم اما با هماهنگی با یکی از قضات و نیروی انتظامی ، آنان مرا از این عمل بازداشتند.
مرد جوان از دستگیری متجاوزین به عنف در کمتر از ۲۴ ساعت توسط نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: دستگیرشدگان اکنون در اختیار دستگاه قضایی است.
وی نام چهار فرد متجاوز دستگیر شده را ” ص – س ” ، ” ح – خ ” ، ” ب – ح ” و ” ه – ع ” برشمرد.
این جوان در ادامه تاکید می کند اگر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به داد من و خانمم نرسد مطمئن باشید هردویمان بخاطر حفظ آبرویمان خودکشی می کنیم.
اما حالااین حکم در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.

 دختر جوانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در ملأ عام بودن شاید ناخوشایند باشد ولی این دلگرمی را به مردم می‌دهد که دستگاه قضایی به دنبال تأمین امنیت است.

پسر جوان 16 ساله‌ای که در محل اجرای حکم حضور داشت نیز با تشکر از قوه قضائیه ابراز داشت: بهترین راه عبرت گرفتن همین اعدام‌های در ملأ عام است.

مرد میانسالی با بیان اینکه اجرای این حکم‌ها در ملأ عام را اثرگذار دانست و افزود: این کار قطعاً باعث می‌شود برخی از افراد که به بیراهه رفتند به خود بیایند و عاقبت انجام چنین کارهایی را ببینند.

alt

alt

alt

alt

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=68408
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    در چند سال اخیر بیش از 10نفر در استان کهگیلویی و بویر احمد بخاطر تجاوز به عنف اعدام شده اند خدا کند جوانان عبرت بگیرند و دیگر شاهد چنین چیزهایی در کل کشور نباشیم.

  2. واقع بین گفت:

    آفرین برقوه قضائیه افتخارمیکنم به وطن وبه دینم!نان شب نداشته باشی ولی آبرو وامنیت داشته باشی!ممنونیم ازقوه قضائیه

  3. ها گفت:

    والا ب خدا اینا باید سنگ سار میشدن.اعدام کمشون بود

  4. رضا گفت:

    در دو سه سال اخیر تعداد اعدام ها زیاد شده،و هر روز در نقطه ای از کشور شاهد اعدام هستیم(که اکثرا جوان هستن)،من شخصا مخالف برخورد قانونی با کسی نیستم، ولی یک سوال از مسیولان دارم:آیا به فکر اشتغال جوانان هستید؟! وقتی ما 5 میلیون جوان بیکار داریم اطمینان داشته باشید که اعدام ها فقط شاید کوتاه مدت جواب بدن و در دراز مدت هیچ جوابی نمیدن، و جمع شدن مردم(اعدام در ملا عام) فقط باعث افزایش خشونت در جامعه میشود.

  5. شفی گفت:

    من مخالف قانون نیستم ولی ای کاش جوانان هم میتوانسند زمانی که این همه در حقشان کوتاهی میشود حرفی بزنند یا مسئولی را به چالش بکشند.

  6. عباس گفت:

    چی چیزی باعث می شود چهار نفر در یک لحظه برای این عمل کثیف تصمیم بگیرند بدون اینکه با مخالفت حتی یکی از این افراد مواجه شوند؟
    گرسنگی و بیکاری دلیلی بر وحشیگری نیست.تفاوت انسان و حیوان در این شرایط مشخص می شود

  7. همشهری گفت:

    عباس عزیز گرسنگی دلیل بر انجام چنین عمل کثیفی آن هم در جلوی چشم شوهر نمی شود. گناه این زوج چه بوده که اینطور زندگی اشان تباه شد. ایا عامل گرسنگی جوان ها اینها بودند. به خودمان بیاییم و گناه را به گردن هم نیاندازیم. در این کشور بزرگ جای کار زیاد است همه که یک شبه میلیاردر نمی شوند و کار شکم سیر کن هم زیاد است. البته این را نمی خواهم بگوییم که جامعه ما ایده ال است ما فقر و بیکاری زیاد داریم اما دلیل بر جنایت نمی شود. متاسفانه بعضی موقع از مردمی که می خواهند از دست متجاوزین در امان باشند خوب محافظت نمی شود و به جای ان مردان و زنانی که با هر ترفندی هم که باشد مفسده مورد نظر خودشان را انجام می دهند را مهمتر می دانند تا چنین اعمال زشتی سر دهد، ای کاش بجای انان اینان را محافظت کنند تا مردم با امنیت تر زندگی کنند . بخدا قسم کسی با ارامش نمی تواند به همراه همسر و یا دختر جوان خودش در تفریح گاهها وارد شود از ترس چنین اعمالی، وقتی وارد میشویم، خلوت است از ترس چنین کارهایی و وقتی شلوغ از دست متلک و اذیت های بعضی افراد اوباش. اگر خودمان اقدام کنیم و خدای نکرده اتفاقی بیفتد مجرمی و متاسفانه نیروی انتظامی هم اقدام قاطعی انجام نمی دهد بارها به پلیس 110 زنگ زده ایم ولی کمکی نگرفته ایم. مسئولین محترم استان به فکر این نقیصه باشید تا پلیس ما بومی باشد از این اتفاق ها زیاد داریم. به امید روزی که چنین اتفاقات تلخی تکرار نشود. از قوه قضائیه هم به خاطر اقدام عاجل سپاسگزارم

  8. دهدشتی گفت:

    سلام .بیکاری ،گرسنگی وهرعامل دیگه ای باعث نمیشه که کسی بیرحمانه وبا خوی زشت حیوانی جلوی چشمان شوهری زنش رو مورد آزار واذیت جنسی قرار بدهند …
    یک سوال از مخالفین اجرای چنین احکامی ……….اگر چنین اتفاقی برای خود شما ویا زن ویا خواهر ویا مادر ویا یکی از بستگانتون اتفاق بیفته باز چنین حرفی رو میزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تقدیر وتشکر فراوان از دستگاه قضایی شهرستان کهگیلویه

  9. سالمه گفت:

    دم همشون گرم به خاطر حکم قاطع انه بیکاری فقر دلیل نمیشه که انسان خوی حیوانیش گل کنه اعدام یکی هزاران مجازاتی است که برای حیوان صفتان .

  10. صدران گفت:

    سلام کاری که اینها کردن زشت بود ولی ما هنوز فقر فرهنگی بیداد میکند شما اگه به کشور های عربی هم بروید ببینید کسی اهمیت نمیدهد واقعا جای تاسف دارد برای وزارت ارشاد که مسول فرهنگ سازی است

  11. حمید گفت:

    فارق از بحث اعدام مجرمین. امروزه شاهدیم که خانواده ها برای حضور گروهی به همراه نوامیس خود در پارک ها و اماکن عمومی تفریحی با معذوریت مواجه هستند. واقعا وضعیت خراب شده است. از قوه محترم قضائیه و نیروی انتظامی خواهشمندیم در این گونه موارد سفت و سخت تر برخورد کند.

  12. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفت:

    مایه تاسف است که استان ما این همه اعدامی داره که همش بر میگردد به فرهنگ ما و تربیت نادرست و سهل انگاری مسئولین به اینکه ما واقعاً محروم هستیم و همین محرومیت ها تاثیر داره رو تربیت و اخلاق و رفتار ما.

  13. سارا گفت:

    اعدام حقشان بود ولی این کار باید سال 90 اتفاق می افتاد نه بعد از دو سال. دوباره آبرو و حیثیت آن زوج لکه دار شد، چون تقریباً همه این ماجرا را فراموش کرده بودن و دوباره افتاد سر زبون ها

  14. اسمم مهم نیست گفت:

    فقط دلم برا جوونیشون سوخت بچه بودن ونباید… بیخیال

  15. سمیتا گفت:

    واقعا حقشون بود
    من شنیدم دختره التماس  میکردکه طلاهاموببرین ولی کاری باهام نداشته باشین
    ولی اونابدون هیچ توجهی……………..!!!!!!!!!
    ای خداااااااااااااااا

  16. ناشناس گفت:

    کار اونا رو تایید نمی کنم ولی شیطان ممکنه تو جلد هر کسی بره، اینقد نتازونید . هر کدوم از اون سه نفر و اون زن و شوهر می تونن مقصر باشن.اگر برگردیم به درونمون می بینیم که خود ما هم خیلی معصوم نیستیم.

  17. هیچ گفت:

    هرکس نماز بخونه کار بدی نمیکنه

  18. میلاد گفت:

    حقشان بودکه به سزای کار زشتشون برسن

  19. محمد گفت:

    واقعا اعدام واسشون كم بود بايداتيششون ميزدن

  20. سیدی از دهدشت گفت:

    به نظر من قبل از اعدام باید مسئولین ما ضمن انجام مشاوره های لازم و راهکارهای منتقب با عقل و خرد انسانی ومصاحیه با آن افراد شرور و رویارویی با خانواده زجر دیده .اول به فکر یکسری اقدامات فرهنگی و اساسی جهت مشکلات جوانان شهرستان و سپس اعدام میکردند.و چه بسا این عمل را یک نفر یک نفر انجام می دادند.

دیدگاه شما