چاپ این برگه

تصاویر: اعدام در ملاعام امروز در دهدشت + شرح ماجرا

حکم مجازات سه متجاوز به عنف صبح امروز در فلکه شهید شیرودی دهدشت و در ملأ عام اجرا شد.
به گزارش راک نیوز ؛  در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه ، متاسفانه در یکی از روزهای دی ماه سال90 ، تجاوزی به عنف در منطقه ” برج علیشیر ” این شهرستان جلوی چشمان شوهری صورت گرفته است.

 این حکایت واقعی ازآنجا شروع می شود که شوهری با هویت ” ب – ح ” به همراه همسر جوان خود برای گردش با موتورسیکلت به منطقه تفریحی ” برج علیشیر دهدشت ” می روند.
زوج جوان بین ساعت ۱۵ تا ۱۶عصر قصد خارج شدن از منطقه عنوان شده را می کنند اما دو ” چوپان ” که بهمراه گله شان  نیز در آن منطقه حضور داشتند اجازه خارج شدن به این خانواده را نمی دهند.
یکی از ” چوپان ها ” قصد می کند دست زن جوان را به زور بگیرد که دعوا بین آنها و شوهر این زن سبب حضور دو نفر دیگر می شود و دو فرد جدید نیز با ” چوپان ها ” همراهی می کنند.
مرد جوان که این روزها از خانه بیرون نمی آید در دهدشت تاکید می کند که اگر قصد ندارید مطالبش را منتشرنمایید اقدام به مصاحبه نکنید.
” ب – ح ” با تائید مطالبی که ذکر شد، ادامه داد: یکی از چوپان ها به زور می خواست خانمم را از دست بگیرم که دعوایمان شروع شد و سه نفر دیگر که نفر اول را همراهی می کردند با کتک کاری زنم را جلوی چشمانم به زور از دستم بیرون بردند.
وی افزود: هرچه التماس کردم آنها به التماس هایم توجهی نکردند و جلوی چشمانم به خانمم تجاوز کردند.
این جوان که از شرم سربه زیر داشت و در حین مصاحبه با نگرانی زیادی به سوالات پاسخ می داد ، خاطرنشان کرد: بعد از تجاوز این افراد به خانمم ، آنان فرار کردند و ما نیز به خانه آمدیم.
” ب – ح ” گفت: قصد داشتم اسلحه ای تهیه و چهار نفر را بکشم اما با هماهنگی با یکی از قضات و نیروی انتظامی ، آنان مرا از این عمل بازداشتند.
مرد جوان از دستگیری متجاوزین به عنف در کمتر از ۲۴ ساعت توسط نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: دستگیرشدگان اکنون در اختیار دستگاه قضایی است.
وی نام چهار فرد متجاوز دستگیر شده را ” ص – س ” ، ” ح – خ ” ، ” ب – ح ” و ” ه – ع ” برشمرد.
این جوان در ادامه تاکید می کند اگر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به داد من و خانمم نرسد مطمئن باشید هردویمان بخاطر حفظ آبرویمان خودکشی می کنیم.
اما حالااین حکم در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.

 دختر جوانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در ملأ عام بودن شاید ناخوشایند باشد ولی این دلگرمی را به مردم می‌دهد که دستگاه قضایی به دنبال تأمین امنیت است.

پسر جوان 16 ساله‌ای که در محل اجرای حکم حضور داشت نیز با تشکر از قوه قضائیه ابراز داشت: بهترین راه عبرت گرفتن همین اعدام‌های در ملأ عام است.

مرد میانسالی با بیان اینکه اجرای این حکم‌ها در ملأ عام را اثرگذار دانست و افزود: این کار قطعاً باعث می‌شود برخی از افراد که به بیراهه رفتند به خود بیایند و عاقبت انجام چنین کارهایی را ببینند.

alt

alt

alt

alt