یکشنبه 3 شهریور 1392 - 16:51

داستان نماینده شدن بزرگواری

ع ع ر

مطلب دریافتی- روز دوشنبه 21/5/1392روز بسيار تلخي براي اهالي كهگيلويه و بويراحمد و در سطح وسيعتر همه اقوام متدين لر بوده است. چرا كه يكي از به اصطلاح نمايندگان آنها در مجلس شوراي اسلامي نطقي سخيف قرائت نمود.
هر چند در اين زمينه صحبت¬ها و تحليل¬هاي مختلفي در چند روز اخير صورت گرفت. اما اينجانب به عنوان يكي از افراد منطقه كهگيلويه چند نكته را عرض مي كنم.
1- داستان ورود آقاي بزرگواري به مجلس به اين شرح است:
ايشان در چندين نوبت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابيه كهگيلويه، بهمئي و چرام نامزد شدند كه در همه دوره ها بعد از آقاي “حاج محمد موحد” در رده دوم و سوم قرار مي گرفتند. تا اينكه با وساطت بزرگان محلي شهرستان آقاي موحد حاضر شد كه در انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابيه كهگيلويه نامزد نشوند تا آقاي بزرگواري بالاخره بتواند به مجلس راه يابد. (آقاي موحد از حوزه انتخابيه بهبهان نامزد شد و راي هم آورد ولي براي مجلس نهم ردصلاحيت شد.)
2- مردم كهگيلويه و بويراحمد مردمي بسيار ساده، پاكدل و صادقي هستند كه ارادت خاصي به سادات دارند و بيشتر به اين دليل كه ايشان سيد و اولاد پيغمبر هستند و حتما داراي اخلاق و تقوي هستند به ايشان راي دادند نه بخاطر گرايش سياسي ايشان.
3- با اطمينان مي گويم كه اگر هم مردم بخواهند بر اساس گرايش سياسي راي دهند در خوش بينانه ترين حالت تنها 30% مردم عادي طرفدار مشي سياسي و خط فكري آقاي بزرگواري هستند و در بين ما دانشگاهيان در خوش بينانه ترين حالت 5 درصد.
4- از مردم عزيز ايران كه بصورت زنده آن نطق سخيف را ديده يا شنيده اند، مخصوصا نخبگان و اهالي فرهنگ و رسانه و كساني كه به آنها توهين شد خواهشمنديم كه آن نطق را به حساب مردم غيور كهگيلويه و اقوام لر به حساب نياورند و مطمئن باشند كه ايشان نماينده فكري نوادگان آريوبرزن و ساير شيرمردان لر نيست. همانطور كه كه آقايان كوچك زاده، رسايي و حسينيان نماينده فكري مردم تهران نيستند.
5- از طرف مردم كهگيلويه و بويراحمد از ساير اقوام لر ايران زمين زيبا و از كساني كه به خود آنها يا به شعور آنها توهين شد عذرخواهي مي نمايم.

ع ع ر- مدرس دانشگاه- فرزند كوچكي از قوم لر ايران زمين

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65331
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    آفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررین

  2. یک بیسواد گفت:

    جناب ع ع ر: با این ادبیات مبتدیانه و این تفسیر بسیار عوامانه خیلی جای تأسف دارد که اگر راست میگی استاد دانشگاه هستی. بنده بزرگواری را نیز نقد کردم و به دلایلی او را قبول ندارم لیکن وقتی نوع تحلیل و برداشت امثال جنابعالی را می خوانم که در حد و اندازه یک دانش آموز مطالبی را عنوان میکیند، امیدم به آینده شهرم و استانم به یأس مبدل می شود. تو را خدا این مطالب را از کدام پیرمرد شنیدی؟ یا از کدام پیرزن سر کوچه نشین آموختی؟ مگه سبزی فروش دوره گرد، بهت گفت از موحد خواستند بهبهان برود تا بزرگواری اینجا قبول شود؟ واقعا متأسفم از این بچه بازی هایی که امثال تو به عنوان مدرس از خودتون نشون میدید.بخدا اگه دیگرانی که از نطق بزرگواری رنجیده خاطر شدند این مطلب را با عنوان مدرسی که تو برای خودت پایینش نوشتی ببینند هیچ وقت راه روشنی برای جوانان ما نمی بینند. نمی دانم مدیریت سایت بویر نیوز از این همه تحلیل های علمی که برایش فرستاده میشه چرا این اراجیف را منتشر می کنه. از شما آقای ع ع ر که جسارات نوشتن اسم کامل خودت را نداشتی میخوام که یا عنوان مدرس را برای خودت انتخاب نکن و یا منظورت را برای دانش آموزی دبیرستانی بگو تا مطلب بهتری براتون آماده کنه و بفرست.از مدیر محترم سایت بویر نیوز انتظار دارم خودتون را دست کم نگیرید.عزیزان، این سایت خوانندگان بسیار علمی و دانشگاهی داره که با دیدن اینگونه مطالب دیگه از سایت شما استفاده نخواهند کرد. از مردم بزرگوار استان و کشور عزیزم ایران میخواهم که از این مطالب به عنوان طنزی بچه گانه نگاه کنند.

    • کامران از اصفهان گفت:

      در جواب يک بیسواد میخواستم بگم که شنیدن حقیقت همیشه تلخه. آقای بیسواد شما متاسفانه سرتون رو مثل کبکه کردین زير برف و چيزی رو متوچه نمیشین!!!! اين آقایی که شما ازش حمايت میکننید منظورم جاج آقا بزرگواریه اينقدر از اردوان ارژنگ حمايت کرد که سه نقطه زد به دانشگاه یاسوج. متاسفانه مشکل اين استان کسانی هستند که شبیه شما فککر میکنند!!!!!

  3. عباس از دهدشت گفت:

    اگرراست میگی خودتومعرفی کن تاجوابت رابشنوی

  4. ناشناس گفت:

    وقتی مدرس دانشگاه  تو باشی اقای بزرگواری هم حق دارد انچنین گذشته  تابناک این قوم را بصورت بدوی و خشن  به جهانیان معرفی کند ؟؟؟؟؟ چرا چون سقف خواسته بزرگواری بقول شما رسیدن به کرسی مجلس بعد از دوره ها ناکامی بود   بزرگواری برای مطالبات حقیقی مردم در مجلس اماده نبود./ ظر فیت بزرگواری وسواد بزرگواری تناسب بادر راس اموربودن نداشت/ بزرگواری با تجربه ای که از دوران موحد داشت میخواست با خدماتی برای کسانش از جمله اشتغال ودادن ریاست به منسوبینش از فرصت بدست امده استفاده کند که در این زمینه موفق بود اما چون زیرکی و فرصت طلبی خاص موحد را نداشت..جو زده شد و چون سابقه اینگونه رفتارها را هم داشت از جمله شعار مرگ بر…..گفتنش ارزش واعتبار به موحد با تمام ضعفهایش داد ؟؟؟؟موحد خودش با اختیار شهرستان بهبهان را برای نمایندگی انتخاب نکرد عدم تایید صلا حیت موحد یکی از دلایلی ا ست   که اقای مدرس دانشگاه قبری که بر ان گریه می کنی مرده ای وجود ندارد؟؟؟؟؟ 

  5. یک بیسواد گفت:

    کامران خان: حتماً شما هم مثل نگارنده مقاله، مدرس دانشگاه هستی که مطلب را نفهمیده از نیشگون ارژنگ هول شدی و یه چیزی متناسب با درکتان از مطلب بنده،نگاشتی. بنده گفتم که تندترین نقد را از بزرگواری نوشتم و همه ایران و شاید دنیا هم خواندند.گفتم که او را قبول ندارم لیکن این آقایی که شما براش دارین بشکن میزنید، رقاص باعرضه ای نیست. قبول شدن بزرگواری با اون تحلیل استادانه جناب مدرس، دور از ذهن است. این سایت توسط آدم های با فهم و شعوری بازدید و مطالبش مطالعه میشه که نباید از ماهایی که از واژه چماق این همه سخت برآشفتیم، بسیار پیش پا افتاده مطلب بنویسیم. اما در مورد دکتر ارژنگ: خدمت شما عرض کنم که با انتخاب ایشان تاکنون هزاران حرف بد و زشت و رکیک به ایشان منتسب شد که به هیچکدام پاسخ نداد و فقط سعه صدر نشان داد و از کاندید مورد علاقه اش حمایت کرد و رضایت تام وزیر را هم گرفت و حالا هر چه تو فکر میکنی(فقط با درایت و تعقل) در تحلیل مسائل داشته باش. ما هم به بیسوادی خودمان راضییم.

    • کامران گفت:

      بنده نمی دونم شما چه مسووليتی در اين استان داريد؛ ولی بد نيست که بدونيد که آقای ارژنگ از در دوران دانشجویی در مشهد از دوستان صميمی آقای دانشجو بودن و آقای ارژنگ اينطوری نبوده که بخوان رضايت يک وزير را به دست بیارن و ابقا شوند. شواهد و قراین موجود در دانشگاه یاسوج خلاف اين چلنج را نشان میدهد!!!!!!!! تازه مطمئنم که شما بهتر از بنده میدونید که اصلی ترین دليلی که سبب شد آثای هدايتخواه پايگاه اجتماعی اش رو از دست بده مديران ناکارامدی مثل آقای ارژنگ بوده است!!! بعدش هم این آقای ارژنگ عددی نیست که بنده بخوتم ازش بترسم منم هیات علمی دانشگاهی هستم که فقط حکم هیات علمی بودنش بالاتر از حکم ریاست اردوان ارژنگه و لابد میدونید که رتبه دانشگاه یاسوج در بین مراکز آموزش عالی چندمه!!!!! اين بحث شما که میگين آقای فول پروفسور ارژنگ رضايت وزير را بدست آورده با رتبه از آخر اولی دانشگاه یاسوج در تضادست. متاسفم برای رییس دانشگاهی که نمی دونه ساختار يک مقاله علمی ترويجی و علمی پژوهشی چطوری نوشته میشه!!!!!!! اگه مملکت صاحب داشت در اسرع وقت میباست آقای ارژنگ را بخاطر رکود علمی که داشته از دانشگاه اخراج میکردن!!!!!! ميگن که حرمت امامزاده به متوليشه و وقتی ریس يک دانشگاه دست به دامان بعضیا میسه که براش مقاله بنویسن وای به حال هیات علمی هایی که وی استخدام کرده و لابد بهتر از بنده میدونید که همشون دانشگاه آزادیین!!!! متاسفانه سطح علمی دانشگاه یاسوج را با دانشگاه آزاد دهدشت و گچساران مقایسه کنيد!!!!!!!!

      • کامران گفت:

        جناب يک بیسواد اینکه شما گفتین آقای ارژنک با سعه صدر جواب منتقدان را نداد بد نیست که بدونید ويژگی سعه صدر مال همه کس نیست و مال کسی است که اینقدر تهذيب نفس کرده و اخلاقیات و حلال و حرام را رعایت کرده که به اين ويژگی رسیده شما چرا اين اجازه رو به خودتون دادید که از اين ويژگی که بیشتر مال معصومین و آدمای بزرگه برای یه آدم کوته فکر خودمختار استفاده کنیید!!! يکی از ويژگیهایی که یک مدير خوب بایستی داشته باشه اينکه که به موقع حواب منتقدان رو بده و به نظر شما اين خموشی دليل بر …. نيست!!! بنظر بنده اين آقا اينقدر در اين دانشگاه حق کشی کرده که حسابش از دست بندگاه خارجه!!!

  6. یا هو گفت:

    املای نانوشته غلط ندارد اگر این به اصطلاح اساتید پشت تریبون بروند بدتر از …. میگویند

  7. ابوحمید گفت:

    درود بر بزرگواری که بعد از 34سال کهگیلویه و بویراحمد را به دنیا معرفی کرد.

  8. يك بيسواد گفت:

    در پاسخ به كامنت هاي كامران عرض كنم كه اولاً سعه صدر جزء وي‍ژگي هاي خاص معصومين تنها نيست. كجا و از چه كسي اين مطلب را آموختي كه اينگونه تفسير مي كني؟ جناب كامران ، من هم دانشگاه آزاد از هر كجاي اين مملكت را واجد بار علمي خيلي بالا نمي دانم. اگر اين دوتا تفسير جنابعالي را از آقاي ارژنگ هركسي بخونه قطعا به هيئت علمي بودنت و درجه بالاي علمي مدركت ميخنده. من ارژنگ پرست نيستم، ولي اگه واقع بين بودي ميفهميدي كه براي دولت آقاي احمدي نزاد رفيق بازي و همكلاسي و هم دوره اي اهميتي نداشت. تازه مگه ارژنگ به تنهايي كلاس هاي درسي دانشگاه ياسوج را اداره مي كنه كه رتبه علمي اش را هم او پايين آورده باشه؟ چرا بي دليل سفسطه بافي مي كني؟ مگه شماي مدرس كجا بودي كه رتبه علمي پايين آمد؟ اعضاء هيئت علمي يك دانشگاه كه به قول شما درجه و رتبه علمي بالايي دارند، در اداره كلاس ها و ارائه مطالب قوي ، مستقلند. مگه مطالب درسي را ارژنگ براتون نوشته؟ اينكه گفتم سكوت ميكنه، در مقابل اراجيف سكونت ميكنه نه هر سخني؟ مگه شما جرائت داري در دانشگاه از بي اخلاقي ها و سوسول بازي ها حرف بزني؟ جلو اينكارها را گرفته و حالا اگه در فيزيك و شمي و رياضي اطلاعاتي نداره علت اينه كه رشته تحصيلي اش چيز ديگري است. يه كم فكر ببين به چه چيزي خوشت مياد بگو تا حسن برات بفرسته.

    • در جواب بیسواد گفت:

      واقعا که صفت خوبی برای خودت انتخاب کردی و الحق و الانصاف که بیسوادی و يا اينکه معلومات شما در حد استان ک-ب هست و بروز و ملی و جهانی فکر نمیکنی. آقای ارژنگ با هیات علمی های ضعیفی که استخدام کرد متاسفانه یک حاشیه امن دو و بر خودش طراحی نمود تا بیسواد بودن خودش توی ديد نزنه و اینطوری بود که گند زده به دانشگاه یاسوج البته اين دانشگاه نیز قبلتر از اين آقا آش دهن سوزی نبوده!! اجتمالا شما هم با اين تحليل های خیلی قوی که ارائه میدی معلومه از قماش کی هستی من موندم که اگه شما لوزا حرف نزنيد بهتون میگن که گنگين بخدا بعضی وقتا آدم گنگ بمونه بهتره تا اينکه حرف بزنه!!!!!! اصلی ترین مشکلی که دوست شما و شاید همکارتون اقای ارژنگ داره اینه که متاسفانه در تخصص هایی که هیچ تبحری نداره نظریه پردازی میکنه!!!!!!! معلومه آقای بیسواد که خیلی فشار بهتون اومده!!!! خوب حرف نزن تا همه فکر کنن که …. هستی!!!! جهت اطلاع شما و شاید هم خوش باشی اقای ارژنگ یکی از نورچشمياشو که به نوعی همکار خودشه فرستاده بودن دانشگاه اصفهان که دکتری بخونن و اين يارو توی مصاحبه نمیدونم چی گفته بوده که بعد از رد کردنش نقل و نبات اين گروه شده و جهت اطلاع شما دانشجوی دانشگاه شیراز شده!!!! همه میدونن که در دولت محمودی کار کارشناسی و خرد جمعی تعطيل بوده و شما اگه توی دهات استان ک-ب بودین حداقل میتونستی یه سری به دانشگاه یاسوج بزنی تا اين ويژگیها رو در آقای فول پرفسور ارژنگ ملاحظه کنی؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برادر من پس به نویسنده مقاله حمله نکن و یه کم ذهن خودتو سروسامان بده که فکر نکنن بالاخونتون اجارست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • در حواب بیسواد گفت:

        آقای بیسواد اجتمالا شما اصلا تجصیلات ندارین؛ ولی بد نیست بدونید که اين ديدگاه شما که گفتین “مگه ریس دانشگاه سطح علمی دانشگاه را تعيين میکنه و استادان در ارائه مطالب مستقلند” شبیه طنز ميمونه و اگه یه کم دید شما باز باشه و کل نگر باشی میفهمی که ریس دانشگاه با انتخاب هیات علمی قوی میتونه سطح علمی دانشگاه را ارتقا بده و صرفا نباید که خودش انيشتین باشه!!!! طبیعی است که هر هیات علمی یک سرفصل و مطلبی را ارائه میدهد پس چه بهتر که اين هيات علمی در رشته خودش قوی باشه و در سطح کشور دو تا مقاله و دوتا کتاب قوی نوشته باشه و به قولی توی مرزهای علم گام برداشته باشه که به عنوان يک چهره علمی مورد قبول گروههای اون رشته باشه!!!! نمیدونم شاید بحث کردن من با شما شبیه آب در هاون کوبیدن باشه اصلا شما دیپلم دارين!!!!!!!!! ديپلم فقط ديپلمای قديم!!!!!!!!!!!!!! اگه اقای ارژنگ یک دوره ديگر در مسند ریاست باقی بماند به شما قول میدم که امکانش هست که سرفصلای کلاسا را وی برای هیات علمی های دانشگاه یاسوج مشخص کنی؛ چراکه از ریس دانشگاهی که مدیرگروه را از یه رشته دیگه مشخص میکنه چنین کاری بعید نیست!!!!!!!!!!!! البه میخوام بگم که اگه ارژنگ این متن رو میخونه به هیات علمی های اصفهانی دانشگاه یاسوز مشکوک نشه چراکه حتی در دانشگاه چلغوزآباد هم ذکر خیر ایشون میشه!!!!!!!!!!

  9. یک بیسواد گفت:

    در پاسخ به نظریه پردازان بالا عرض کنم که وقتی این تحلیل های شما هیئت علمی های امیدوار به جابجایی دکتر ارژنگ را میخوانم، ترجیح دادم این اسم را برای خودم انتخاب کنم تا اگر یه آدم بسوادی مطالب من و شما را خواند فکر نکنه تحصیل کرده های دانشگاهی دارن با هم بحث می کنند. خداوکیلی به غیر از حرف های مفتی که برای خوش باوری خودتان مطرح می کنید، اطلاعات دیگری هم دارید؟ آدمای بدبخت،بنده تا حالا دکتر ارپنگ رااز نزدیک ندیده ام ولی در این چند سال از دوستان شاغل در دانشگاه آزاد خیلی از مسائل را رصد کرده ام. خیلی دلم به حال دانشگاهی می سوزه که مثل شما داره تحلیل میشه؟ فکر می کنید فقط شما عضو هئیت علمی هستید و تنها شماها سواد دارید و بالاتر از دیپلم درس خواندید. دانشمندان محترم، بروید فکری به حال علمی بکنید که به پای باسواد شدن شما حراج شده؟ چرا این همه خود را مبرا از هر عیب و نقصی می دانید و فکر دکتر ارپنگ را مخرب دانشگاه و تحصیل و علم می دانید؟ چند مقاله کاربردی دارید؟ چه مشکلی از این مملکت را با تبیینات علمی و پژوهش های خود مرتفع نموده اید؟ بخدا حاضرم در صورت ساکت کردن امثال شما در این جامعه رو به رشد، مدرکم را پاره کنم. همینکه موضع گرفتین و منو جزء دار و دسته ای خاص معرفی کردید و حامی ارژنگ خواندید، دال بر بیسوادی واقعی شما و موتهئ فکری شماست. تأسف میخورم برای دانشجویانی که از شما تلمذ می کنند. توصیه می کنم کتاب ،چه باید کرد، دکتر شریعتی را چند بار بخوانید و از چند آدم با سواد بخواهید تا براتون زحمت تفسیر و ترجمه آن بکشند.شاید فهمیدید که منطقی بحث کنید، سوگیری نداشته باشید، برای پیشرفت مجادله کنید، راه تفاهم و همگرایی را بفهمید و بالاخره به قول شریعتی روشنفکر، فکر کنید نه مثل آدمهای مثل آلان شما مدرک دار. خوب فکر کنید.

    • در حواب بیسواد گفت:

      بیسوادجان آخه مگه شما کی هستید؟؟؟ ما با توجه به صحبتایی که کردی یکسری نظرات ارائه داديم. خیلی جالبه شما داريد انشای جملات خودمونو رو عوض میکنی و بهمون ارائه میدی!!!! اينکه گفتی علم و کتاب چنین و چنان شده به خاطر اینه که اون کسی که شما سنگشو به سینه میزنی بانی و باعث چنين وضعی شده!!!! اینقدر ادای ادمای روشنفکر رو درنياريد که خیلی بامزه ای!!! بنده خود علی شريعتی هستم و ميگم که در کشور ما دويدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسيدن سهم کسانی چون شما و ارژنگ ها که نمیدوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • در جواب بیسواد گفت:

        بیسواد خان چطوری؟؟؟ آقای عقل کل تا به حال این سؤال برای جانبعالی پيش نیومده که چرا خبرهایی که مربوط به ارژنگه بیشترین کامنت های ممکن را داشته!!!! حتی این رکورد در کشور در نوع خودش قابل توجه و بی نظيره!!! مطمئن باش هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره و یحتمل از ارژنگ به شما خیلی خیلی ماسیده و رسیده!!!!! اگه بهتون نرسیده بود اینطوری از چنین آدمی جانبداری نمیکردین؟!!

        • در جواب بیسواد گفت:

          آقای بیسواد شما در خط اول ما رو به نظریه پردازی منتسب کردین!!!؟ بیسواد جان اسم این کار نظریه پردازی نیست و و قتی که یک حدس و گمان در قالب فرضيه علمی بررسی شود و تأييد شود بعدش میشود تئوری و نظریه پردازی!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • در جواب بیسواد گفت:

      جناب بیسواد میشه بفرمایید شما که اقای ارژنگ رو به قول خودتون نديده و نمی شناسید و نمی دونید که در دانشگاه چکار کرده برای چی اینهمه سنگشو به سینه میزنی نکنه از بستگان هستی؟!!!!!!!!!!!!!!!! شما که میگين” از دوستان شاغل در دانشگاه آزاد خیلی از مسائل را رصد کرده ام” طوری بیان کردی و لفظ قلم صحبت میکنی اينگار احمدی نژادی؟!!!!!دو حالت بیشتر نداره يا اينکه شما خودتون چون دانشگاه آزادی هستین و ای کیوتون در حد …. است بهتوت برميخوره يا اینکه شما و دوستان دانشگاه ازادی در دانشگاه دولتی یاسوج جا بازکردین!!!!!!!!!!!!!

      • انسان فهیم گفت:

        بنظر بنده اولت علتی که برای اسم خودت انتخاب کردی مضحک بود؛ شما که بیان کردید””ترجیح دادم این اسم را برای خودم انتخاب کنم تا اگر یه آدم بسوادی مطالب من و شما را خواند فکر نکنه تحصیل کرده های دانشگاهی دارن با هم بحث می کنند”” مگه تحصیلکرده ها با هم بجث و محادله نمیکنند!!!! خدايش بعنوان کوچکتر یه خواهش دارم از شما قبل از اینکه صحبت کنی و بنویسی یه ذره فکر ادمو نمیکشه!!!!!!!!

  10. یاسوج گفت:

    در شهرستان کهگیلویه افراد نخبه و باسواد زیاد پیدا می شوند. خدا رحمت کند پناهی ها را. متاسفانه مردم شریف این منطقه فدای سیاست بازان بسیار ضعیفی شده است و محرومیت این استان به همین دلایل است. مردم این منطقه فقط بر اساس موارد شخصی انتقاد می کنند. اگر کسی پست گرفت حمایت می کند و اگر کسی برداشته شد تخریب. امیدوارم نخبگان کهگیلویه انتقادهایشان را بکنند. چون طریقه نقد نشان دهنده افراد بازگو کننده خواهد بود.

  11. چرام گفت:

    هرکسی که حوابای ما و شما را با هم مقایسه کند اگه مثل شما هم بیسواد باشه میفهمه که کی تحصیلات اکادمیک داره و علمیه و کی مدرک گرا بوده و یوز مدرک میده و حرف علمی زدن تعطیل!!!!

    • در جواب بیسواد عزیز گفت:

      جناب بیسوادخان شما که از ما پرسیده اید که “”چند مقاله کاربردی دارید؟ “” من خودم 25 مقاله علمی پژوهشی و 10 مقاله ای. اس. ای و چند جلد کتاب دارم و بسیاز خرسندم از اینکه در رشته تحصیلم در کل کشور منو میشناسند. حالا میشه بفرمایید که فردی که شما اینهمه ازش جانبداری میکنید و بر مسند چهره اول علمی استان ک- ب تکیه زده و ریس این دانشگاهه چند تا مقاله داره؟!!!!!!!!!!! بخدا خیلی روتون زياده یا اینکه واقعا از محيط آکادمیک چیزی سر در نمیاری که حرجی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. یک بیسواد گفت:

    در پاسخ آقایان که ظاعرا یکیشون دکتر شریعتی مرحوم از آب درآمده، باید بگم، لطف کنید کامنت بالایی منو دوباره بخوانید. عرض کردم آقای ارژنگ را تا حالا ندیده و با ایشان هیچ رفاقت و مراوده ای نداشته ام. ولی وقتی مرحوم شریعتی افاضات علمانه اش بر این شده که از قبر بیاد بیرون و ما را به عدم برگرداندن مطالبشان امر فرمودند، چشم، حالا برو بخواب تا فردا شاید شدی صادق هدایت و با کتاب ارژنگ کور عقده ات خالی شد.اون دیگری هم که من میگم نره میگه بدوشش. میگم نمی شناسمش میگه ماسیده و رسیده و از اینجور حرفا. البته شاید مدرک بیسوادی من و باسوادی تو از دانشگاه ارژنگ بوده. این آخری هم نشست و خوب کتاب های ارل ببی و ساروخانی و رفیع پور و بقیه را خواند تا فهمید باید حدس بزنیم و فرضیه بسازیم و علمیش کنیم و سپس تئوری پردازی بفرمائیم. احسنت. از چماق بزرگواری شروع کردیم و به لطف تحقیق علمی شما هیئ علمی ها تئوری ارژنگ زدایی را ساختیم. حاکم شهری که مرغابی بود / بر سر آن شهر رسوایی بود.

  13. یک بیسواد گفت:

    سلام بر چرام و یاسوج، درود بر دوستان مقاله نویس مخصوصا اونای که مقاله isi دارند و کتاب می نویسند و در کل طول و عرض این مملکت،مثل حافظ، فردوسی، ستارخان و باقرخان، رئیسعلی دلواری، سی و سه پل، دشت لوت، پرتقال غار شاپور، نیشکر اهواز، غار علی صدر،بیستون و خلاصه ایران، اشتهار به نیک نامی دارند.مایه افتخار است و خداوکیلی از اشتهار شدن به نیک نامی هر انسانی مخصوصاً اگه هم استانی باشه، افتخار میکنم. ولی امیدوارم هر کسی ادبیات بکار رفته در مقالات و کتاب ها را براتون نوشته، بهترین واژه ها و جمله بندی و قالب های علمی را بکار برده باشه و خودتون در اون ها دخالتی نکرده باشی. چون یه کم سرمون میاد پایین. یکی دیگه فرمودند شاید فامیل دکتر ارژنگ هستم، این دیگه از اون حرفاست. یه دوستی دارم نویسنده داستان های کودکان هست. حتماً نکته های ظریف و برداشت های علمی شما بزرگواران را بهش نشون میدم تا یه داستان استرس زدا و شادمانه بنویسه و تدیم کنه. این را هم بگم من احمدی نژاد نیستم ولی خیلی دوست دارم بحث را از دکتر ارژنگ خارج کنیم و پیرامون دکتر احمدی نژاد نظر بدیم. البته هم با اسم واقعی و هم با عکس و ایمیل.

دیدگاه شما