سه شنبه 29 مرداد 1392 - 16:05

انتقاد شدید یک نماینده از روحانی

نماینده تهران در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور، نوشت: جریان فتنه خط قرمز مجلس است و حتی اگر آنها توبه هم کنند، نمایندگان مجبورند به چنین افرادی رأی کبود بدهند.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، زهره طبیب‌زاده نوری مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور، نسبت به انتصاب برخی افراد در مسئولیت‌های دولتی انتقاد کرد.

متن این نامه که امروز سه‌شنبه نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر روحانی

وزیر پیشنهادی شما که نظام را به شکنجه افراد متهم کرده و رفتار مأموران امنیتی آن را رفتار سبعانه قلمداد می‌کند، زمانی که از مجلس رأی اعتماد نمی‌گیرد، به مسئولیت سازمان میراث فرهنگی منصوب می‌شود؛ سازمانی که ظاهرا محل نور چشمی‌های رؤسای جمهور شده است.

وقتی وزیر پیشنهادی علوم که از فعالان و شرکت‌کنندگان در قضایای فتنه 88 بود، موفق به کسب رأی اعتماد مجلس نمی‌شود، بار دیگر خطای گذشته تکرار شده، فردی را در رأس بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی ـ علمی ـ سیاسی کشور به عنوان سرپرست منصوب می‌کنید که به‌دلیل برخوردهای تند، افراطی، حضور و سخنرانی در جمع متحصنان فتنه 88 در دانشگاه تهران، توهم پیروزی را برای سران فتنه دامن زد و به‌دنبال استعلام از نهادهای امنیتی کشور درباره او می‌خوانیم که «از حضور وی به عنوان کارشناس یا نماینده نامزدهای انتخاباتی در برنامه‌های صدا و سیما جلوگیری شود»؛ آیا پس از گذشت سه دهه از انقلاب قحط‌الرجال است که باید برای صدارت وزارتخانه‌های‌تان دست به دامان فتنه‌گر و فعال فتنه باشید.

جالب اینجاست که وی خود را گزینه پیشنهادی آینده وزارت علوم قلمداد می‌کند و واقعیت این است که ما نه تنها تمایلی به ایجاد وقفه و کارشکنی در تشکیل کامل کابینه نداشته، بلکه به عکس به فرموده مقام معظم رهبری سعی در کمک به دولت‌ها داشته و استقرار سریع‌تر ارکان نظام به‌طور رسمی را وظیفه شرعی خود و ضرورت زمان قلمداد می‌کنیم.

اما وظیفه انتخاب وزرایی صالح نیز بر دوش ما نمایندگان وجود دارد و تشخیص و احراز صالح بودن برای‌مان تکلیف محسوب می‌شود.

در دهه چهارم انقلاب انتخاب وزرایی ناآشنا به مباحث تعلیم و تربیت اسلامی، غیر مؤمن به بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی راجع به نظام و مردم تلقی می‌کنیم، اینگونه افراد می‌توانند در بخش‌های مختلف نظام در صورت پی بردن به خطای گذشته خود مشغول به خدمت باشند اما آنها را فاقد صلاحیت سکانداری بزرگ‌ترین مراکز تعلیم و تربیت کشور می‌دانیم و امکان غلبه و کشمکش سیاسی بر اولویت‌ فضای علمی وجود دارد.

به ریاست محترم جمهور اعلام می‌داریم اگر فردی در احزاب سیاسی منحله نظیر مشارکت بود، با توجه به مانیفست و اظهارات سردمداران این احزاب دارای اعتقادات سکولاریستی است حتی اگر توبه هم بکند، ناقض انحراف فکری ـ سیاسی او نمی‌شود؛ بنابراین از شما می‌خواهیم برای بار دوم آزموده را آزمایش نفرمایید.

روا نیست وقت دولت، مجلس و نظام اینگونه ضایع شود و به درگیری و اصطحاک مجلس و دولت در ملاء عام بگذرد؛ چرا که بی‌تردید نمایندگان که خط قرمز خود را جریان فتنه می‌دانند، مجبورند بار دیگر به چنین فردی رأی کبود بدهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64180
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 123 گفت:

    زن ها که تو مجلس کرو لال بودند

  2. غریبه ها گفت:

    فتنه88 با رای دکتر روحانی مشخص شد خ طبیب زاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. 9 گفت:

    مردم روز انتخابات خط قرمز را مشخص کردند

  4. سعید گفت:

    زنده باد اعتدال زنده باد دکترروحانی باانتصابش

دیدگاه شما