سه شنبه 29 مرداد 1392 - 14:11

درگيري مرگبار خياباني/ قتل به خاطر هندوانه

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در يک درگيري خياباني يکي از نزاع کنندگان بر اثر شدت جراحات در بيمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ حسین بارونی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران از دستگیری این قاتل در کمتر از هشت ساعت در دشتستان خبر داد و افزود: قاتل یک جوان 24 ساله در شهر برازجان، در کمتر از 8 ساعت پس از وقوع قتل توسط ماموران شناسایی و دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در تشریح جزئیات این عملیات خاطرنشان کرد: در خیابان فرهنگیان برازجان چهار نفر با هم درگیر می‌شوند و با چاقو به جان هم می‌افتند که طی آن 2 نفر زخمی و 2 نفر دیگر نیز متواری می‌شوند.

بارونی تصریح کرد: مصدومان این درگیری توسط نیروهای مردمی به بیمارستان برازجان منتقل شدند که یکی از مصدومان به نام فرشید (24 ساله) به دلیل چاقو خوردن از ناحیه گردن فوت کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت 23 شب اتفاق افتاد گفت: تحقیقات پلیس آگاهی دشتستان تا صبح روز بعد ادامه داشته و پس از تحقیقات کارشناسانه پلیسی، قاتل را در خانه خود دستگیر می‌کنند.

این مسئول ابراز داشت: قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل اعتراف کرده و اختلافات بر سر خرید هندوانه را دلیل قتل عنوان کرده است.

بارونی افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای ایجاد امنیت پایدار در استان استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسرت به دل گفت:

    واقعا متاسفم !!! چند روز پیش دیدم شخصی یه هندونه به شرط کارد خریده بود به فروشنده گفت قرمز نیست نمی برمش – فروشنده گفت پولشو ازت میگیرم – خلاصه دعواشان بالا گرفت !!! باور کنید اگه میانجیگری نمی کردیم فروشنده با کارد تو شکم اون بیچاره می کرد . این هم قضیه چماقه که اینقدر درازش می کنیم ؟

    • رضا گفت:

      من خودم فروشنده ام متاسفانه برخورد بعضی مشتری ها جوریه که همچین برخوردی باهاشون لازمه من مطمنم این اآقایی دیدی هندونه اش سرخ بوده ولی یه سرخی خاص مد نظرش بوده متاسفانه بداخلاقی خیلی زیاد شده خیلی از مردم برخوردشون با فروشنده ها مثل برخورد با دزداس احساس می کنن عامل گرونی ها فوشنده هان نمی دونن یه فروشنده کل عمرشو تو یه چهار دیواری می گذرونه اآخر ماهم یا از جنساش می دزدن یا فاسد میشه یا اصلا جنسی واسش سود نداره و کلا تلف کردن وقته و هیچ وقت رنگ خوشی نمی بینه

دیدگاه شما