سه شنبه 29 مرداد 1392 - 11:32

درگذشت بازیگر معروف طنز تکذیب شد

متاسفانه این خبر کذب آنقدر با صراحت و بی‌پرده اعلام شد که حتی خود من اگر در کنار پدرم نبودم، آن را باور می‌کردم و واقعا متاسفم که این اخبار پیرامون هنرمندان کشور مطرح می‌شود.


 

دقایقی پیش پیامکی در شهر اصفهان مبنی بر فوت قدرت‌الله ایزدی، بازیگر نقش “آقا رشید” دست به دست گشت و همین مسئله باعث شد مردم اصفهان نگران حال این هنرمند خوب اصفهانی شوند. در این پیامک با صراحت خبر فوت قدرت‌الله ایزدی به نقل از برخی سایت‌ها زده شده بود اما فرزند قدرت‌الله ایزدی در گفت‌وگوی اختصاصی با تسنیم این شایعه را تکذیب کرد.

کمال ایزدی که خود از هنرمندان اصفهانی به شمار می‌رود، دقایقی پیش با تکذیب خبر فوت پدرش اظهار کرد: نمی‌دانم برخی از این کارها چه هدفی را دنبال می‌کنند که هر از گاهی شایعه سازی کرده و نمی‌دانم چه دسیسه‌ای پشت این مسئله است که خبر فوت پدرم توسط برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود.

وی افزود: متاسفانه این خبر کذب آنقدر با صراحت و بی‌پرده اعلام شد که حتی خود من اگر در کنار پدرم نبودم، آن را باور می‌کردم و واقعا متاسفم که این اخبار پیرامون هنرمندان کشور مطرح می‌شود.

فرزند قدرت‌الله ایزدی با اشاره به شایعه چند ماه پیش بیماری قدرت‌الله ایزدی اضافه کرد: متاسفانه چند وقت پیش هم در برخی از شبکه‌های اجتماعی این شایعه را مطرح کرده بودند و با استفاده از یک عکس جعلی که مربوط به یکی از بازی‌های سال‌های پیش پدر من بود، شایعه بیماری و فوت او را مطرح کردند.

وی گفت: خانواده ایزدی این موضوع را پیگیری کرده و از طریق مراجع قانونی پیگیر این مسئله خواهد شد و اجازه انتشار دوباره این اخبار را نخواهد داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64035
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما