دوشنبه 28 مرداد 1392 - 13:01

چه كسي متن جنجالي ” چماق لري” بزرگواري را نوشته بود؟

گروه طنز / کیمیا پاشایی – این روزها حاشیه های نطق بزرگواری در مجلس از هر متنی پر رنگ تر است و خیلی ها دوست دارند بدانند چه كسي این سخنرانی رو برای ایشان نوشته یا حداقل مشاوران ایشون کی هستند!

به گزارش بويرنيوز، عده ای الکی و بیخودی به این بنده خدا گیر می دهند و از وی خرده می گیرند ولی تابحال هم یکبار  توی خلوت به خودشون نگفته ، بزرگواري راست گفته  و یه خورده بهش حق بدیم! اصلا چیه هی می نالید ما فلان بودیم و حالا بخاطر این ده دقیقه بهمان شدیم.

چرا شوخی شوخی همه چی رو جدی گرفتید. اصلا خوبه حاج آقا همه چی رو نگفت؛ من بگم؟ بگم؟

خوب تا اینجا هر چی نوشتم و خوندید فراموش کنید چون اصطلاحا ” دست پیش گرفتم که پس نیفتم” راستش یکم هم جو منو گرفت و فکر کردم تمام خبرگزاری های دنیا می خوان مطلب منو بزنن!

حالا بینی و بین الله قبول دارم بنده خدا  یه ده دقیقه حرف زده  میشه 10 سال رو حرفاش نقد نوشت اما دیگه بس کنین اصلا راستش من اون متن رو براش نوشته بودم! این هم اسناد و مدارکش که موجوده در ضمن  فیلمش هم هست.

من چند روز قبل از نطق آتشين بزرگواري پيش بيني كردم كه حاج آقا تو مجلس چماق به دست ميشه، ميگيد نه!! خوب متن زير رو كليك كنيد و بخونيد، ما اول مطلب نوشتيم كه طنز اما ظاهرا حاج آقا باورش شد و گفت آنچه نبايد مي گفت!!

حقیقتش بنده یک متنی نوشتم (« طنز : واکنش بزرگواری، حسینیان و رسایی و… هنگام ورود خاتمی به مجلس چیست؟+ عکس ») که  در ستون طنز بویر نیوز کار کنن که اشاره کرده بودم با توجه به اینکه حسینسان گوجه را انتخاب کرده احتمالا بزرگواری هم با توجه به خاطراتش از چوبدستی (چماق) استفاده خواهد کرد و از اقبال کج سردبیر هم خوشش اومد و گفت خوبه ولی من چه می دونستم متن طنزم از واقعیت!!! سر در می آره!

اگر خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم می بینیم که خیلی هم بد نشده. میگید چرا؟

در ابتدا؛ چون این روزا می بینم اگر برای ما آب نداشت حداقل برای یک عده ای نان داشت ما هم که بخیل نیستیم، کلا افراد موقعیت سنج کم هستن ولی اونایی که خوب می سنجن بلدن چجوری بسنجن و … ایشالا تا باشه از این ( فرصت ) ها باشه؛ والا !

در ادامه؛ کلا تو این  ماجرا دست یه عده رو شد  یه عده هم خودشون رو لو دادن و اصلا حرف درآوردن كه حاج آقا نطق تاريخي كرده و بعد هم نوشتن بابا دست برداريد از تخريب حاج آقا!!!و این گفت من اینجوری نبودم اون گفت من نیستم بعضی ها هم گفتن “ما کلا اینجور آدمایی هستیم”

در انتها؛ نکته مثبت دیگری که داشت اینکه فهمیدیم چه هموطنا و چه همشهریهای خوش ذوقی داریم و چقدر زود انواع پیامک از این موضوع ساختن و حسابی برای خودشون و دیگران لحظاتی سراسر شاد و مفرح ایجاد کردند که والا خندیدن تو این روزا خودش نعمت بزرگیه که از الطاف این موضوع بود.

اینو هم اضافه کنید که دیگه لازم نیست بگید بچه کدوم شهر و استان هستید می تونید با اعلام سایز خودتون مکان جغرافیایی تولد خودتون را بر روی نقشه نشون بدید که پیشرفته ترین جی پی اس ها توش موندن!

………

راست و دروغش گردن راوی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63826
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عنوان خبر با متن خبر هیچگونه انطباقی ندارد

  2. ناشناس گفت:

    کلا قشنگ بود ولی خداییش اون خط آخر که نوشتی “با اعلام سایز خودتون مکان جغرافیایی تولد خودتون را بر روی نقشه نشون بدید که پیشرفته ترین جی پی اس ها توش موندن!” عالی بوووووود مرسی بویر نیوز

  3. نمکی گفت:

    واقعا خندیدم

  4. حق گو گفت:

    خداییش نطق تو دست کمی هم از سخنان سید نداشت

  5. نورا گفت:

    با سلام
    فكر ميكنم اين سيد عزيز تنها وتنها جهت مزاح وتغيير جو به قصد شوخي يك سخني ايراد كردند
    اينقدر ديگه مته به خشخشاش نزنيد. ما به جاي BBCو ديگر ان بايد سايت هاي استانمان را كنترل كنيم ديگه بسه …
    حكايت فوتبالي كه گفتندمارادونا را ول كنين علي كرم را بگيريد…(بازيكني كه داشت همه را دريبل مي كرد)
    به حاج آقا بزرگواري توصيه مي كنم مشاوران بيسوادخود تعويض كند.اينقدر آدم باسواد تويكهگيلويه كمه واقعاً

  6. لر گفت:

    اینطوری که شما گفتید اقای … بزرگواری را بازی داد و این متن را نوشت البته حق داری چون جدیدا سایت …. شده بلنگوی بزرگواری تیتراش هم که معلومه ( سخنرانی تاریخی)و (بزرگواری را تخریب نکنید) ای ….

  7. ايمان گفت:

    بزرگواري موقعي كه كسي رد صلاحيت نميشد آخرين بار 1600 راي اورد حالا كه اورا باحذف ديگران برده اند مجلس دارد شخصيت واقعي خود را بروز ميدهد از او خرده نگيرييد همين است

  8. سید گفت:

    ایشان تواین سه دهه تلاش میکردن -نماینده بشه
    کاش همون سالهای اول دستش برامردم رو میشد
    حالا میفهمم موحد چه میکشید
    گرانی -تورم -تحریم -بیکاری-زایده تفکر امثال بزرگواریه

دیدگاه شما