جمعه 11 مرداد 1392 - 21:56

طنز : واکنش بزرگواری، حسینیان و رسایی و… هنگام ورود خاتمی به مجلس چیست؟+ عکس

گروه طنز / کیمیا پاشایی – مدتی است که بحث آمدن سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران در مراسم تحلیف دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی به خبر یک بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری تبدیل شده است.

به گزارش بویرنیوز – پیش از این حسینیان نماینده تهران گفته بود اگر جک استروا در مراسم تحلیف روحانی شرکت کند،  به سمت او گوجه فرنگی  پرتاب می کنم.

اما با توجه به خلاقیت نمایندگان محترم و علی الخصوص کسانی همچون بزرگواری، حسینیان و رسایی می توان از گزینه های دیگری برای استقبال از خاتمی در مجلس پیش بینی نمود.

هر چند بزرگواری گفته اگر خاتمی بیاید رفتار خارج ا نزاکتی از خود نشان نمی دهم اما احتمال آنکه ایشان و همفکرانشان با دیدن خاتمی عکس العمل نشان دهند کم نیست.

گمانه زنی که می توان از رفتار این تیپ نمایندگان با خاتمی داشت به شریح زیر است.

1- پرتاب همان گوجه است چرا که هم سهل الوصول است و هم اگر اصابت کند موجب درد فراوان طرف مقابل شده و البته نمایندگان عزیز توان خرید آن را به راحتی دارند.

2- چوبدستی یکی از گزینه های است که احتمالا توسط برخی نمایندگان قطعی شده است، سند این مدعا خاطره یکی از این نمایندگان در کتاب خود است.

یک چوبدستی را که در اتاق بود برداشتم با نبود نور مواجه شدم با یک گربه ای که به دنبال سوسک ها و موش های سیاه انبار می گشت .

همین که با چوب به گربه حمله ور شدم گربه هنگام فرار پرید روی آقای صالحی مازندرانی !

بزرگواری

شیخ بیچاره که در هفت عالم خواب به سر می برد چنان از خواب پرید و به طرف اتاق دوید که گویا دشمن خطرناک و یا جانور درنده ای به او حمله ور شده است !

بنده در حالی که گربه را با چوب دنبال می کردم نگاه کردم که شیخ به طرف حیاط مدرسه فرار می کند .صدا زدم شیخ کجا می روی بابا برگرد نترس گربه بود .

منبع : از کرخه نور تا کرخه کور **خاطرات سید علی  محمد بزرگواری **صفحه 33 و 34

3 – تخم مرغ با توجه به قیمت و اثرگذاری آن مناسب بنظر می رسد، البته با توجه به گرانی های اخیر باید از افرادی استفاده کرد که نشانه گیری خوبی داشته باشند چرا که در دولت عدالت محوری که نمایندگان عزیز برایش سینه چاک هستند تخم مرغ جزو غذاهایی طبقه اشرافی جامعه شده تبدیل شده است.

4- اگر نمایندگان محترم آنروز خیلی عصبی باشند احتمال استفاده از سلاحی که مجلس در اختیار آنها قرار داده و اخیرا جزو حقوق مادام المعمرشان شده نیز زیاد است.

با توجه به موارد بالا اکیدا به آقای خاتمی توصیه می شود خود را با نمایندگان در نیندازد و عطای آمدن به مراسم را به لقایش ببخشد چرا که اصابت هر کدام از اشیای گفته شده ، تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

 دکتر روحانی هم نباید بخاطر نیامدن خاتمی به مراسم تحلیف دلخوری داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59934
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سحر گفت:

    جالب بود. تشکر بویرنیوز

  2. ناشناس گفت:

    از روزی که قالبت عوض شد فهمیدم که قلبت هم عوض شده

  3. باران گفت:

    بزرگواری و خانواده اش جزء بهترین و گرانقدر ترین مهره های انقلابند.و با جک پرانی و هجو های افرادی مثل شما هم وجهه آنها خدشه دار نمیشود. اونی که دستشه تفنگه که باهاش جنگید/ جانباز شد /اسیر دادند/ شهید دادند/ تا تو و امثال تو یاوه گو الان در کمال آرامش بهش بتوپید! جای تاسفه

    • ناشناس گفت:

      وقتی از پشت الاغ و گاری بیایید برید مجلس بهتر از این نمیشه

    • خیبر گفت:

      خانم یا آقای باران مگز بجز خانواده بزرگواری هیچ خانواده ای جبهه نرفته جانباز نداده شهید نداده برای انقلاب کسان دیگری متحمل رنج وزحمت و…. نشده اند که ایشان (بزرگواری)مختار است هر حرف بی ادبانه وبدور از نزاکت وعرف بر زبان براند حرفهای ساده لوحانه واظهار نظرهای کودکانه بر زبان براند که باعث کسر شان مردم استانمان باشد

  4. مجید گفت:

    کو حالو امروز ابرومونو برد. کرو سی پخش مستقیم جو گیر آبی و لره تقسیم بندی که

  5. صادق گفت:

    وقتی رئیس جمهوری که دوبار منتخب مردم با رای بالا بوده و هنوز هم محبوب قلوب مردم است حق نداشته باشه در جلسه معارفه رئیس جمهور کور شرکت کنه، این نشانه بسیار بسیار زشتی از رفتارهای غیراخلاقی عده ای است که از محبوبیت دیگران وحشت دارند.

  6. سعید گفت:

    درودبرخاتمی

دیدگاه شما