دوشنبه 21 مرداد 1392 - 12:22

واكنش بي سابقه نمايندگان مجلس به اظهارات بزرگواري

نماینده مردم ارومیه طی تذکری از اظهارات یک نماینده مخالف کلیات و خط مشی دولت انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: نظام اسلامی اجازه توهین به هیچ‌کسی را نمی‌دهد

به گزارش بويرنيوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی امروز(دوشنبه) که به بررسی صلاحیت وزرای پییشنهادی رئیس جمهور اختصاص داشت طی تذکری با استناد به ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس به اظهارات بزرگواری نماینده کهکیلویه واکنش نشان داد و گفت: رئیس مجلس می‌بایست تریبون آقای بزرگواری را قطع می‌کرد و ایشان را پایین می‌فرستاد .

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ما حق توهین به هیچکس را نداریم و دادگاه صالحه می‌تواند اتهامات افراد را روشن کند، تصریح کرد: بنده خودم برای مخالفت با 4 وزیر ثبت‌نام کرده‌ام اما در اظهارات خود به کسی توهین نخواهم کرد لذا بهتر است جلوی این کارها گرفته شود.

در همين حال، نمایندگان اردبیل و لاهیجان در تذکرهای جداگانه‌ای از اظهارات نماینده مردم کهگیلویه انتقاد کردند.

خبرگزاری فارس: واکنش نمایندگان لاهیجان و اردبیل به اظهارات بزرگواری

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان طی تذکری با استناد به ماده 24 و 75 آئین‌نامه داخلی مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) خطاب به علی لاریجانی گفت: مدیریت جنابعالی در حفظ کیان و شأن مجلس تا به اکنون عالی بوده است اما نباید اجازه داده شود عده‌ای با زیر سوال بردن شان مجلس مطالبی ناروا پشت تریبون بگویند.

وی در واکنش به اظهارات حجت‌الاسلام بزرگواری درباره مهدی هاشمی گفت: اینکه به بهانه نقد، شخصیت دولت‌ها و اشخاص را زیر سئوال برده و به آنها اتهام هایی چون دله دزد بزنیم سزاوار مجلسی که عصاره مردم است، نیست.

وی از لاریجانی خواست برای حراست از شأن مجلس جلسه علنی را بهتر مدیریت کند.

سید کمال پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل نیز در تذکری مشابه گفت: آن آقا از مدرس حرف می‌زند و خودش را چماقدار معرفی می‌کند، آقایان به شأن مجلس و مدرس توهین می‌کنند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده مردم لاهیجان و اردبیل گفت: همانطور که گفتم اظهارات آقای بزرگواری درست نبود و بهتر است کسی پشت تریبون مجلس به کسی تهمت نزند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دستمال بدست هم گفت بهش نماینده مشکین شهر

  2. علی گفت:

    بزرگواری آبروی استان رابرد،واقعاً سواد نداره.

    • برم سبز گفت:

      سواد نه سواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  3. ایرانی گفت:

    سلام به مردم غیور لر ایران
    من به عنوان یک ایرانی از دیدن و شنیدن کلماتی که توسط آقای بزرگواری از تریبون مجلس شورای اسلامی بیان شد احساس شرم کردم. واقعا حیف ایران سربلند است که به جای جوانان و مردان تحصیل کرده و مودب و البته دارای دانش سیاسی قوی، که فرصتی برای ورود به مجلس پیدا نمی کنند، افرادی مثل آقای بزرگواری که تعدادشان در مجلس کم هم نیست به این شکل داد و فریاد می کنند.
    داشتن مجلسی قوی و دارای اعضای فرهیخته بی شک موجبات پیشرفت و تعالی کشور می شود. ولی متاسفانه کی این اتفاق می افتد؟! خدا می داند

    • لر گفت:

      تورا خدا بچه های دهدشت و سوق لنده در بهترین دانشگاه های کشور درس میخونن اونوقت نماینده شون بزرگواریه

  4. س گفت:

    واقعا خجالت زده شده ام از دست این آقا ما که دیگه از این گونه رفتار این آقا عاصی شده ایم
    حاج آقا بزرگواری ! اگر به فکر ابروی خودت نیستی به فکر ما باش که از مردم چه می کشیم بخاطر متلک های که از ناحیه افتضاح بازی های شما به ما می پرانند .
    اگه حرف نزنی می گن گنگی
    تورا به جدت امامزاده علی تودیگه حرف نزن
    ابرویی برای این دیار نذاشته ای

  5. ناشناس گفت:

    ابرو واسه لرا نذاشت ، دست مال کش دولت لقب خوبی بود براش

  6. س گفت:

    آخ از اون تحصیل کرده ها و افراد با سواد و با شخصیتی که این استان داره و بعد ببینید کی معرف این استانه؟ بابا به خدا ما چماق دار نیستیم .این آقا منظورش خودش بوده احتمالا.

    • ناشناس گفت:

      روضه خوانی آقا اباعبدالله الحسین لیاقت می خواهد که از جدم امام حسین علیه السلام می خواهم که این توفیق را از آدمهای هتاک بگیرد.

  7. اریک کانتونا گفت:

    دقیقا بزرگواری فقط بدرد روزه خونی میخوره. بی سوااااااااااااااااااااااااااااد. آبروی برها رو بردی. خوب که نماینده بویراحمد نیستی.

  8. ناشناس گفت:

    ……… به اسم محمدعلی بزرگواری نیارم

  9. سوق گفت:

    ….. بر انتخابتان با اين نماينده بيسواد

  10. دهدشت گفت:

    درود بر بزرگواری

  11. بسیجی گفت:

    حرف حق تلخه و بزرگواری حرف حق را زد

    • مبین گفت:

      درود بر بسیجی شجاع

    • اجل معلق گفت:

      با بی ادبی صحبت کردن با بی ….. صحبت کردن هرگز دلیل شجاعت نیست
      چماق لری حقه ، یا دستمال کش بودنش ، یا تفرقه انداختن بین لرها ، یا جوگیرشدن و هرچه از دهنش بیرون اومدن
      برادر بسیجی برو فکر نان باش که خربزه ای نیست …….

  12. سیمرغ گفت:

    با شما هستم که خودت رو بسیجی معرفی کردی

    !!!!!!!!!!!! کی گفته شما بسیجی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟، بسیجی واقعی بصیرت داره.میفهمه چه کسی چه حرفی رو باید کجا بزنه. حرف حق رو باید با منطق حرف حساب زد نه با منطق چماقی!!!!!

    صحبت های آقای بزرگواری ضربه ی سختی به لرهای مظلوم وارد کرد……

  13. مبین گفت:

    شاید بهتر بود بگویند آقای بزرگواری شما نماینده ی شهری هستی که مهر محرومیت روی پیشانیت خورده و سهمت در مجلس اندازه یک تذکر کوچک هم نیست چه برسد به اینکه  به یک آقا زاده توهین کنی  شاید هم نمایندگان محترم از ترس پدرش کدخدا ، اینگونه موضع میگیرند

  14. حقیقت گفت:

    بسیجی سلام به مردم غیور لر ایران من به عنوان یک ایرانی از دیدن و شنیدن کلماتی که توسط آقای بزرگواری از تریبون مجلس شورای اسلامی بیان شد احساس سربلندی کردم. واقعا عین حقیقت را که درد دل جوانان و مردان بوده را بیان داشته و ایشان دارای دانش سیاسی قوی است وفردی فرهیخته و مبارز ورزمنده که موجبات پیشرفت و تعالی کشور شده . ولی متاسفانه این حرفهای حق تلخه و بزرگواری حرف حق را زدواقعا” دستش درد نکنه حرفهای مظلومین را زد.

    • یونس گفت:

      نمی دانستیم جدیدن توهین و تهمت شده نشان فرهیختگی و دانش سیاسی. معلوم است که با رای چون شماهایی به این خانه پا گذاشته. این ها همه نشان بی فرهنگی، بی سیاستی، و بی اخلاقی است.

  15. ستم دیده گفت:

    من به عنوان یک ایرانی موافقم بنده از دیدن و شنیدن کلماتی که توسط آقای بزرگواری از تریبون مجلس شورای اسلامی بیان شد احساس سربلندی کردم. واقعا عین حقیقت ولی متاسفانه این حرفهای حق تلخه و بزرگواری حرف حق را زدواقعا” دستش درد نکنه حرفهای مظلومین را زد.

  16. ناشناس گفت:

    درود وسلام بهسید بزرگوار آقای بزرگواری واقعا”احساس سربلندی کردم. واقعا عین حقیقت بوده ولی متاسفانه این حرفهای حق بوده که پیش اقایان تلخه ایشان حرفهای مظلومین را زد.

  17. ناشناس گفت:

    این بزرگ وار شما !!!!! ابروی ما لرها رو برده .اخه ادم قحط هستش این نماینده شماست…فردا ما به همکارهامون چی بگیم اخه ای خدا…. باز هی بگن چمق به دست ها…. از ممسنی

  18. ایران گفت:

    بایدبگویم که آقا…. نماینده مردم نیست بلکه دستمال کش احمدی نژاد است

  19. لر خوزستانی گفت:

    به عنوان یک ایرانی از بیانیات به دور از شان یک وکیل مجلس بسیار متاسف هستم .

  20. یک لر خسته گفت:

    با عرض شرمساری برای همه هم وطنان عزیز
    ، از طرف خودم و خانوادم از همه هم وطنانم معضرت میخام امید وارم مردم شهرستان های سوق لنده دهدشت و… در انتخاب نمایندشون دقت بیشتری کنند تا باعث این شرمساری قوم لر نشوند

  21. ایرانی گفت:

    به نظر من هم آقای رئیس مجلس نتوانستند خوب مدیریت کنند و با سوء مدیریت ایشان مجلس تبدیل به چنان صحنه ای شد تا یک نفر چنین توهین و تهمتی به همه روا دارد. باید صدای میکروفونش را قطع می کرد تا چنین مشکلی پیش نیاید.

  22. ناشناس گفت:

    تقصیر لاریجانیه باید بلندگوشو قطع می کرد ودستور می داد……….. رو از مجلس بیرون می انداختند

دیدگاه شما