جمعه 9 تیر 1391 - 1:18

انتصاب های عجیب آقای استاندار!!

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: عزل و نصب ها ظاهرا در استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ شیوه مدونی پیروی نمی کند، مخصوصا اگر استاندار مهندس نیکزاد باشد پیش بینی انتصابات بسیار مشکل خواهد بود.

سید اکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران در گفتگو با فارس خبر از انتصاب خود بر مسند معاونت توسعه و  مدیریت منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد داد و جایگزین علیزاده در فرمانداری گچساران هم آقای شفیعی مدیر کل اسبق ورزش و جوانان استان هستند.

تا جایی که به یاد داریم استاندار بشدت از عملکرد فرماندار گچساران گله مند بودند و بارها و بارها موضوع کنار گذاشتن ایشان از سوی استاندار به دلیل آنچه که از سوی استادار ضعف عملکرد نامیده می شد در رسانه ها بازتاب می یافت اما امروز شاهد ارتقای جایگاه این فرماندار هستیم.

سوال اینجاست که اگر ایشان در پست قبلی خود عملکرد مناسبی نداشته چطور به ایشان ترفیع رتبه داده اید و این هم در حالی است که ایشان از حمایت غلام رضا تاجگردون برخوردار نیست.

آیا استاندار عزیز با قحط رجال مواجه گشته اند که اینگونه پازل مدیریتی استان را تکمیل می کنند یا راز دیگری در کار است که ما از آن بی خبریم.

استاندار عزیز چرا در انتصابات اخیر خود مواضع نمایندگان مردم را دخیل نمی کند؟ آیا با این نوع رفتار از سمت استاندار این شائبه پیش نخواهد آمد که وی تمایلی برای همراهی نمایندگان مردم که در واقع صدای بلند استان هستند را ندارد؟

بهتر نیست استاندار گرامی با پیشه کردن اصل شایسته سالاری و بومی گزینی در تعیین مدیران رضایت خاطر مردم و زمینه توسعه استان را پدید آورد؟

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6165
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما