دوشنبه 14 مرداد 1392 - 14:22

نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد از كدام وزير روحاني بشدت استقبال مي كنند؟

گروه سياسي  / کیمیا پاشایی -بالاخره انتظار به سر رسيد و ديروز حسن روحاني به عنوان رئيس جمهور يازدهم ايران مراسم تحليف خود را بجاي آورد و در همين مراسم تمام اعضاي كابينه خود را معرفي كرد.

به گزارش بويرنيوز؛ در ميان اسامي مطرح شده در كابينه البته همه نمايندگان منتظر شنيدن نام وزير كشور بودند و شايد سوالي پيش آيد كه چرا وزير كشور؟

images

وزير كشور استانداران و فرمانداران را منصوب مي كند و استانداران مي توانند روساي ادارات و سازمان ها را با همفكري نمايندگان به وزرا پيشنهاد دهند.

نمايندگان از دو وجه وزير كشور برايشان مهم است، از يك طرف نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در دولت احمدي نژاد در حاشيه بودند و عليرغم تائييدات مكرر دولت احمدي نژاد، اما در انتصاب ها كمترين توجهي به سخن نماينده نشد و همين شد كه بيشتر چينش مديريت كنوني استان متناسب با خواست نمايندگان مردم نبود.

وزير كشور جديد يك فرد اصولگرا و نزديك به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي است و جالب آنكه هر سه نماينده كهگيلويه و بويراحمد نيز عضو فراكسيون رهروان ولايت لاريجاني هستند و اميد دارند تا بتوانند از فرصت استفاده كرده و مديران استان را مطابق ميل خود انتخاب كنند.

از منظر دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در راه است و داشتن فرمانداران و بخشداران هماهنگ در استان مي تواند تا اندازه اي به اقبال مجدد نمايندگان براي نشستن بر كرسي مجلس كمك كند.

بنظر مي رسد با توجه به تركيب كاملا اصولگراي مجلس شوراي اسلامي ،؛ وزير پيشنهادي كشور روحاني از بيشترين اقبال در ميان نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و بخصوص استان كهگيلويه و بويراحمد برخوردار باشد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60724
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرخ گفت:

    انشالله كه اين دفعه شايسته سالاري باشه تو استان

  2. سعادت صالحی نیا(بوشهر) گفت:

    تیتر: صدا و سیما معنویتش را حفظ کند

    صدا و سیما یک دانشگاه همگانی است که در آموزش و تربیت جامعه به خصوص کودکان نقش بسزایی دارد.

    قسمتی مهمی از فرهنگ ایرانی اسلامی و حتی دیالوگ ها روزمره را در جامعه انعکاس و تثبیت می کند و این تاثیر زیاد صدا و سیما را نشان می دهد.

    یک ماه ملت ایران بیشتر از هر زمانی صدا وسیمای زندگی خود را با آیات قرآن و نور اهلبیت (ع) تنظیم کردند.

    در این بین نقش صدا وسیما بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است. خوشبختانه صدا وسیما با تهیه و پخش برنامه های مفید ،متنوع و معنوی توانست اوقات ماه رمضان را به خوبی استفاده کند به نحوی که خیلی از افراد جامعه برنامه کاری خود را با فیلم ها و دیگر برنامه ها تنظیم می کردند تا از آن ها نهایت استفاده رو ببرند جا دارد از تمام کسانی که در این عرصه تاثیر گذار زحمت کشیدند تشکر کنم.

    یکی از نکات قابل توجه قراعت یک جزء از قرآن در ساعات مختلفی از شبانه روز پخش صوت دعاها با صدای دلنشین مداحان مختلف بود.

    چقدر آرام بخش است صوت دلربای دعای سحری و دیگر دعاها و آهنگ های نابی که در طول این یک ماه در بازار و خیابان و خانه ها طنیین انداز بود.این هدیه باصفا و بانشاطی بود که صدا و سیما به خانه های مردم تقدیم کرده است.

    اکنون بعد از یک ماه راز و نیاز به سوی خدای بی نیاز و روزه داری ،بستر برای برنامه های فرهنگی و مذهبی مهیا گشته است امید است مسولان عالی رتبه و دستندرکاران صدا وسیما با برنامه ریزی،سازماندهی و نظارت دقیق و دلسوزانه بتوانند معنویت خود را همچنان حفظ کنند و یقینا ادامه دادن برخی از این برنامه ها می تواند روح معنویت و نور قرآن را در جامعه زنده نگه دارد به یاد داشته باشیم که ادامه دادن یک کار مهم تر از شروع کردن کار است.

    منطقی است که برخی از برنامه ها و فیلم ها ویژه ماه رمضان هستند اما مطمعنا تمام این برنامه ها صرفا مختص به ماه رمضان نیستند و به خوبی می توان در طول سالاین چمشه زلال را در صدا وسیما و به مراتب جامعه جاری کرد که در این صورت استقبال مردم را نیز به دنبال خواهد داشت.

    و چه زیباست اگر ما به نماز اول وقت و بر حیای چشم و گوشمان همچنان مراقبت و مواظبتداشته باشیم

    رمضان گوارای وجودتان

    عید سعید فطر مبارک

    سعادت صالحی نیا

    17 مرداد 92

  3. بویراحمد ودنا گفت:

    بویر نیوز نکنه تو هم با بزرگواری وپسراش خورده برده ای با هم دارین که مطلب منو نزدین؟؟ها؟

    • بويرنيوز گفت:

      دوست عزيز مطلب قبلي شما اثبات نشده بود. لطفا اگر سندی برای ادعاهایتان دارید برای ما بفرستید تا در انتشار ان همکاری کنیم.

  4. سید گفت:

    به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ 20 نفر از نمایندگان در صحن علنی امروز ( چهارشنبه 16 مردادماه) مجلس غائب بودند که نام این افراد از طریق حجت‌الاسلام سبحاني‌نيا یکی از اعضای هیئت رئیسه در صحن علنی قرائت شد.

    بهرام میراوند، حسن بیگلری، عباس پاپی زاده، حسن تامینی، جواد جهانگیرزاده، محمد حسن نژاد، سید سعید حیدری طیب، سید عیسی دارایی، محمد دامادی، احمدرضا دست غیب، دخیل عباس زارع زاده مهریزی، غلام محمد زارعی، غلامحسین شیرعلی آبادی، محسن سرامی، ایرج عبدی، موسی غضنفر آبادی، سیامک مره صدق، عبدالرضا مصری، محمدمهدی مفتح و غلامرضا نوری قزلچی از غائبان امروز مجلس شورای اسلام هستند.

    خوشم میاد نماینده ما همیشه پای ثابت این لیسته.راستی معلومه اصلا کجا رفته بنده خدا؟؟؟؟

  5. سید گفت:

    ادامه مطلبم قبلیم عرض کنم اسم نماینده ما فقط و فقط در همین ضمینه تو تریبون مجلس خونده میشه و نه چیز دیگه.حالا اگه میگید اینطور نیست مدرک بیارید.

دیدگاه شما