یکشنبه 13 مرداد 1392 - 1:46

آخرین اخبار از اردوی تیم شهرداری یاسوج

در تمرین عصر امروز تیم فوتبال شهرداری یاسوج دو بازیکن جدید (یک مدافع و یک دروازبان) دیده می‌شدند.

خبرگزاری فارس: یک مدافع و یک دروازه‌بان جدید در تیم شهرداری یاسوج / عمل جراحی کاپیتان صمد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از یاسوج، یکی دیگر از جلسات تمرینی تیم فوتبال شهرداری یاسوج زیر نظر جواد زرینچه مربی این تیم برگزار شد.

در این تمرین چهره‌های جدیدی دیده می‌شدند که بنا به گفته مدیر اجرایی این تیم یک دفاع و یک دروازه‌بان جدید به ترکیب شهرداری برای فصل آینده اضافه شده است.

جواد زرینچه در تمرین امروز سکوت را شکست و با فریادهای بلند خود بازیکنانی را که از جنگندگی فراری بودند به خط زدن از ترکیب تیم تهدید می‌کرد.

در تمرین از گوشه و کنار شنیدیم که مسئولان تیم، حسین حجازی‌پور بازیکن خوزستانی این تیم را به دلیل رفتارهای انضباطی کنار گذاشته‌اند و در این بین برخی به دنبال واسطه‌ای برای برگرداندن حجازی‌پور به این تیم بودند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیش از همه به دنبال رفع مشکل حجازی‌پور بود و به همین خاطر رایزنی‌های زیادی را با افراد مختلف انجام می‌داد.

برخلاف روزهای گذشته در تمرین آخر تیم فوتبال شهرداری یاسوج این جواد زرینچه بود که در میانه میدان و با سوت خود بازیکنان تیم را هدایت می‌کرد.

مسئولان باشگاه شهرداری از توافق نهایی با محمد امیرصنایعی دروازه‌بان تیم شاهین بوشهر و همچنین کاوه زندیان دفاع وسط تیم گسترش فولاد تبریز خبر دادند.

موسوی، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در تمرینات پیمان نصیرزاده را به عنوان دروازه‌بان اول تیم فوتبال شهرداری یاسوج معرفی کرد و گفت: هنوز معلوم نیست از میان این سه دروازه‌بان کدام یک در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند.

در تمرین امروز صمد اکبری، کاپیتان چند سال اخیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج در کنار زمین و گاهی در کنار خبرنگاران مشغول به صحبت بود.

اکبری به تازگی شکم خود را به تیغ جراحان سپرده و تا دو هفته دیگر با آب درمانی به تمرینات تیم خواهد پیوست.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری گلایه‌هایی را با خبرنگار فارس در خصوص مشکلات سال گذشته مطرح کرد و قول داد در یک گفت‌وگوی اختصاصی همه آن‌ها را با خبرنگاران در میان بگذارد.

حضور دو چهره جدید با لباس شخصی که به نظر می‌رسد در نقل و انتقال بازیکنان تبحر خاصی دارند در تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در چند وقت اخیر به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها همواره در گوشه‌ای از زمین بدون هم کلام شدن با هر شخصی تنها تمرینات تیم را نظاره‌گر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60299
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما