سه شنبه 6 تیر 1391 - 12:40

عملکرد سپاه استان در انتخابات چگونه بود؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: چندی پیش علی مطهری در آخرین روزهای مجلس هشتم نسبت به عملکرد سپاه در انتخابات واکنش نشان داده بود و مدعی شده بود که سپاه در انتخابات مداخله نموده است.

در همین حال با توجه به مشاهدات عینی خبرنگاران بویرنیوز در سراسر استان می توان ادعا کرد که عملکرد سپاه در انتخابات بسیار پاک و ستودنی و مصداق عینی فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب مبنی بر عدم مداخله نظامیان در امور سیاسی بودند.

سپاه استان که فرماندهی سردار امیری را به خود دیده توانست در انتخابات خود را ماندگار کند و علیرغم غرض ورزی های  نسبت به سپاه، این نهاد مردمی تلاش نمود تا به بهترین نحو انتخابات را برگزار کند و در کشور مثال زدنی بشود.

برخی اطلاعات این سایت نشان می دهد که حتی از ورود صندق های رای به پادگان ها ممانعت شده و در بیرون پادگان سربازان و نیروهای وظیفه با اختیار کامل به نامزد مورد نظر خود رای می دادند و به هیچ وجه سپاه و مجموعه آن در زمان تبلیغات اجازه تبلیغ نامزدی را نداده و به صورت کاملا بیطرفانه اقدام نموده است و باید اذعان نمود که اطلاعات جناب مطهری چندان مصداق عینی نداشته و شاید تصورات ذهنی منجر به این مواضع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آرمان پورذا گفت:

    جانم فدای رهبر….سردار….

دیدگاه شما