سه شنبه 6 تیر 1391 - 0:12

نویسنده کتاب “پایی که جاماند” در یاسوج تجلیل شد

بویرنیوز: سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب “پایی که جاماند” در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

“سید ناصر حسینی پور” عصر دوشنبه دراین مراسم گفت: اگر شهدا نبودند زندگی ما ارزشی نداشت و این عزت و افتخار کنونی کشورمان را شهدا به ارمغان آوردند و همه مدیون آنها هستیم.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس افزود: ما مدیون جانبازانی هستم که دست وپا و سایر اعضای بدن خود را از دست دادند تا ما دست وپا داشته باشیم و اکنون در کمال آرامش زندگی کنیم.

وی بیان کرد: همه باید قدردان این عزیزان باشیم وبا تاسی از حضرت ابوالفضل العباس(ع) ومکتب حیات بخش تشیع وتفکر عاشورایی، سرنوشت و کتاب زندگی خود را با ولایتمداری و خدا باوری ورق بزنیم.

نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” اظهار داشت: امام حسین (ع) در سال 61 هجری به ایرانیان سال 59 درس تکلیف پذیری را آموخت نه نتیجه گرایی و در این مقطع کنونی هم باید تکلیف گرا باشیم.

وی تصریح کرد: من به عنوان یک مسافر جا مانده آماده هستم زندگی وکتاب زندگی خودم را با شهادت ورق بزنم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم گفت: جانبازان در حقیقت آموزگار و معلم انسانیت، شرافت، شجاعت و مردانگی هستند و چه زیبا خود این راه را پیموده‏اند وتجلیل از جانبازان مفهوم واقعی ایثار را در افکار افراد جامعه زنده می‌کند.

رضا یوسفوند افزود: انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند، در دنیا و آخرت سربلند هستند.

وی بیان کرد: ما از شهدا تجلیل نمی کنیم بلکه از خودمان تجلیل می کنیم، آنها قطب نمای راه ما هستند که با ایثار جانشان، به ما آگاهی دادند و در حقیقت مفهوم عشق را تفسیر کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=5972
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما