جمعه 28 تیر 1392 - 21:06
سرمربی تیم شهرداری یاسوج؛

زرینچه:اگر مافیای فوتبال بگذارد استقلال نوبت ماهم می شود/مرحوم ناصر حجازی پشتیبانم بود/ایویچ فهمید اطلاعات غلط به او دادند با مشت زد روی میز/در این بازی نمادین هواداران نقش مهمی دارند/با شهرداری یاسوج مدعی قهرمانی هستیم

زمان آقای مایلی کهن می خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم اما به اصرار دوستانم و به خصوص مرحوم ناصر حجازی که همیشه پشتیبان من بود ادامه دادم.

سایت گل-در زمان خودش بازیکن کم حاشیه و بسیار خوش اخلاقی بود.کاپیتان سابق استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی را به بهانه بازی منتخب98 و تیم ملی پیدا کردیم تا با او گپی بزنیم.
اما صحبتهای ما از یک گپ جذابتر شد.
مصاحبه سایت گل با جواد زرینچه را بخوانید.
نظرتان در مورد بازی منتخب 98 و تیم ملی چیست؟
بازی جنبه نمادین دارد.آقای احمدی نژاد هم حضور دارند.
خب حضور بر و بچه های قدیمی خیلی جذاب است و یک بازی خوب انجام می شود.البته باور کنید در اینجا نقش مهمی را هواداران به عهده دارند چرا که ما دوست داریم انها را یک بار دیگر ببینیم.
شما از بازیکنان بزرگ تاریخ استقلال هستید چرا زیاد حوالی این باشگاه نیستید؟
استقلال همیشه بچه هایی در اختیارش هست که شرایطش با پرسپولیس فرق می کند.امیر قلعه نوعی و پرویز مظلومی و منصور پور حیدری که چند سالی است مربیگری نمی کند و به نوعی دیگر هستند.
من هم خودم نخواستم زیاد واردش بشوم چرا که اگر بیایی یک سری حواشی به وجود می اید که من دوست ندارم آرامش خودم و خانواده ام را با آن عوض کنم. احتیاجی هم ندارم به هر نحوی که شده است وارد شوم.
یک روز هم نوبت ما می شود و اگر مافیای فوتبال اجازه دهند برای ما هم اتفاق می افتد.
چرا سال 98 در بازی های ابتدایی تیم ملی نبودید اما یکباره فیکس شدید؟
خب من در بازی دوستانه جاماییکا و مجارستان حضور داشتم که بعد از بازی جاماییکا در هتل نشستیم و صحبت کردیم.
آن زمان سرپرست تیم ملی آقای منزوی بود که در کنار او و آقای ایویچ مشغول صحبت کردن بودیم که آقای ایویچ گفت تو بازیکن خیلی خوبی هستی فقط کاش سابقه ملی هم داشتی که من در جواب گفتم من 10 سال است بازیکن ملی هستم که ایویچ وقتی این را شنید از ناراحتی جوری با مشت روی میز زد که نوشابه ها از روی میز افتاد.
ببینید مافیای فوتبال تا کجا اطلاعات غلط به او داده بودند.
بعد از آن هم خب ایویچ از من بیشتر استفاده کرد.
یعنی ان زمان هم با شما مشکل داشتند؟
خب بله من همان موقع هم زمان آقای مایلی کهن می خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم اما به اصرار دوستانم و به خصوص مرحوم ناصر حجازی که همیشه پشتیبان من بود ادامه دادم.
وضعیت شهرداری یاسوج چطور است؟
خوب است تیم خوب و یکدستی را جمع کرده ایم که الان بعد از 3بازی تدارکاتی هم توانسته ایم نتایج خوبی بگیریم.
یک بازی با داماش و نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز داشته ایم که برده ایم.اگر خدا بخواهد فکر کنم با حمایت مسئولین و مردم یاسوج می توانیم مدعی اول قهرمانی باشیم.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57414
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما