پنجشنبه 27 تیر 1392 - 23:11

سومین پیروزی متوالی شهرداری یاسوج

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از سومین پیروزی متوالی این تیم در اردوی تدارکاتی تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: سومین پیروزی متوالی شهرداری یاسوج در اردوی تدارکاتی تهران

علی‌اکبر نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سومین پیروزی متوالی شهرداری یاسوج در اردوی تدارکاتی تهران مقابل استقلال اهواز به دست آمد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز کرد: در این بازی سنگین و نفسگیر موفق شدیم با یک بازی خوب و برتر نسبت به حریف خوزستانی خود با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: در این بازی خسرو پیروزان و محمدجواد زارعی برای تیم فوتبال شهرداری یاسوج و مرتضی ایزدی برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

نگین‌تاجی در همین خصوص به فارس گفت: در این بازی از بازیکنان جدید خود همانند بازی‌های گذشته استفاده کردیم که به خوبی جواب دادند.

وی افزود: بازیکنانی همچون محمدجواد زارعی، خسرو پیروزان، حسین حجازی‌پور و احسان شیرمردی در این بازی به همراه جوانانی چون پیمان نصیرزاده و ابوالفضل کمانی به خوبی درخشیدند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: در نیمه دوم بازی با ترکیبی بسیار جوان و متفاوت وارد زمین شدیم که بازیکنان جوان ما مثل محمد دارابی و احمد محمدیان بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

نگین‌تاجی به دروازه‌بان تیم در این بازی اشاره کرد و گفت: باور نمی‌کردیم دروازه‌بانی چون پیمان نصیرزاده به این خوبی از سنگر شهرداری یاسوج حفاظت کند که توانست جواب اعتماد زرینچه را بدهد.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری یاسوج در اردوی 10 روزه تهران سه بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های داماش گیلان، نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز برگزار کرد که توانست هر سه تیم را شکست دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57405
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هودار فوتبال گفت:

    این اقای مدیر اجرایی ازسوی حراست وزارت ورزش محروم شده است چرا و با چه رویی مصاحبه می کند و ایا شهرداری یاسوج نباید به این حکم احترام بگذارد و او را کنار بگذارد 

دیدگاه شما