سه شنبه 18 تیر 1392 - 21:47

واکنش شهردار یاسوج به انحلال تیم شهرداری + اسامی کسانی که پای انحلال این تیم را امضا کردند

خبر انحلال و یا نهایتا در صورتی که خریداری پیدا شود،  فروش امتیاز تیم فوتبال شهرداری یاسوج به عنوان یک شوک بزرگ هنوز هم برای کسی قابل باور نیست.

مهندس نگین تاجی در گفتگو با بویرنیوز گفت که بنده به صراحت اعلام کرده ام که در صورت پافشاری اعضای شورای شهر به این مصوبه از سمت خود استعفا می دهم.

شهردار یاسوج افزود که البته به چند دلیل چنین کاری از اساس غیر قانونی و خاصیت اجرایی نخواهد داشت.

مهندس نگین تاجی در ادامه به قوانین فدارسیون فوتبال اشاره کردو و گفت که ما با برخی از بازیکنان تیم امید قرار داد دو و سه ساله داریم.

شهرداری یاسوج برای فصل جدید با بازیکنان و مربیان و کمک مربیان قرار داد امضا کرده است و تازه اکنون تیم به اردو رفته و خود را برای لیگ آماده می کند.

شهردار یاسوج در ادامه گفت که ما به رسانه ها و لیگ اعلام کرده که در فصل جدید حضور داریم و بنابراین حتی در صورت انحلال تیم شهرداری باز هم شهرداری طبق قانون وظیفه دارد تا به تمام قراردادهای خود در زمینه تیم فوتبال شهرداری پایبند باشد.

شهردار یاسوج افزود که اگر دوستانی که اصرار به این امر دارند خیلی به فکر مشکلات شهرداری بودند می بایست بلافاصله پس از اتمام فصل قبل به چنین کاری اهتمام می ورزیدند.

شهردار در پایان گفت که این موضوع ابتدا باید در کمیسین فرهنگی شورا که تیم شهرداری زیر نظرآ ن است بررسی و سپس توسط اعضای شورا به رای گذاشته می شد که چنین پروسه ای طی نشده است

گفتنی است مصوبه انحلال و یا فروش تیم فوتبال شهرداری یاسوج به صورت زیر توسط اعضا امضا شده است.

موافقان این طرح عبارتند از: ابراهیم عبدالی – غلام علی پردل – هدایت اله امیری – زریر شجاعی خو

مخالفان طرح: محمد رحیم دهراب پور – عزیز اله پناهی

گفتنی است محمود باقری در این جلسه غایب بوده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=55802
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر دهراب پور و پناهی – در ضمن از اقای باقری هم که خارج از استان حضور داشتن تلفنی در جلسه نظر خواهی کردند که ایشان هم به شدت مخالف بودند.
    درود بر این 3 بزرگوار که در معاملات سیاسی با سالوسان فریب کار شریک نشدند.
    واقعیت بر مردم روشن شد ببینید چه کسانی این نامه را امضا کردند که تیشه به رشته ورزش این استان و نابودی جوانان این دیار بزنند اینان خاعنان به این استان و جوانان هستند

  2. ن غ گفت:

    حالا به دهراب پور رای ندین بگید پیرمرده دیدید همون که هوای جوانها را داشت همین دهرابپور بود حیف که دهرابپور در شورای جدید نیستند

  3. عدالت گفت:

    جاي حاج دهرابپور مرد پاك شورا خاليست در هركجا كه باشند برا ايشان ارزوي موفقيت داريم

  4. ج-ب گفت:

    درووووووود نگین تاجی با غیرت درووووود
    بنازم به غیرتت جمله زیبایی ازت دیدم استعفا در صورت پافشاری اعضا – مردی مردی مردی به خاطر مردم

  5. یاسوج گفت:

    بدلیل نداشتن منفعت شخصی باید دست به چنین اقدام غیر ورزشی بزنند.جوانان غیرتمندیاسوج کجایید که آقایان ناکارآمدچکارمیکنند.خدا به راه راست هدایتشون درغیر اینصورت …..

  6. ناشناس گفت:

    درود بر ملا قباد نگین تاجی احسنت

  7. لر گفت:

    همین اعضای شورا بودن که در انتخابات گذشته حرف از اوقات فراغت جوانان میزدند همین ها بودند که میگفتند ما باید به جوانان میدان بدیم پس خدارا هزار بار شکر که رای نیاوردید باید بگم که شما نه تنها به فکر جوانان نبودید بلکه به فکر تحقیر کردن جوانان این شهر و دیار بودید .جوانانی که در گرما در سرما در برف و بارندگی با عشق به ورزشگاه تختی با کمترین امکانات میرفتن سوال من اینکه مگر وظیفه شورای شهر چیست /مگر غیره اینکه باید در خدمت شهر و مردم باشه بیاید لطفا قبل از هر گونه تصمیم در این مورد از مردمی که قبلا به شما اعتماد کرده بودند نظر بخواهید مردم شهر ما به خوبی یاد دارند که تیم شهر داری لقب غول کش جام حذفی را یدک میکشد بیاید به فکر جوانان این شهر باشیم از تمام کسانی که این پیام را می خوانند لطفا نظر بدید با تشکر از همه .

  8. درود گفت:

    درود و صد درود بر حاجی محمدرحیم دهراب پور و پناهی درود درود

    • عامر گفت:

      انهايي كه موافق اين كارند با جوانان با غيرت بويراحمدي طرفند

      • ناشناس گفت:

        شما كه به فكر تيم هستيد پس چرا به فكر حقوق عقب افتاده نيروهاي شركتي نيستيد ونظري نميدهيد

  9. سعید گفت:

    هدایت امیری که شانس گفت رای آورد.بقیه هم از فشاری که مردم دست رد بهشون زدن دست به چنین کاری زدن.اقای عبدالی که از دور اول هی مدرکتو به رخ می کشیدی چه گلی به سر شهر زدی که انتظار داشتی مردم قبولت کنن.

  10. ناشی گفت:

    تنها نکته جالب این ماجرا اینه که آقای امیری شجاعانه این حرفو زده.
    بقیه که اوت شده بودن و مخالفان رو هم امیدوارم به خاطر رضای خدا و نه فریفتن مردم و صرفا شعار بلکه با دلیل کارشناسی شده رای داده باشن.
    “و خداوند آگاه است از آنچه نمی دانید”
    دوستان ای کاش اون کارگران بدبخت هم میتونستن بیان اینجا و کامنت بذارن.
    واقعا جاشون خالیه یه طرفه به قاضی نرید

  11. armin_2afm گفت:

    سلام،خواستم بگم که،هیچ احد و ناسی نمیتونه شهرداری رو از ما بگیره!این فقط،حرف بنده نیست،حرف تمام لرزبانها و مردم کشوره!شهرداری فقط متعلق به ما نیست،متعلق به تمام مردم ایرانه!این تیم دیگر،وابسته به گروه یا جناح خاصّی نیست،یه تیم فرا منطقیه!همونطوری که میدونید و از چند و چون ماجرا باخبرید،مطابق احساس و به دور از عقل و خرد جمعی و هم چنین نسنجیده،تصمیمی گرفته شده،که نه تنها،من،بلکه تمام لرزبانها،مخصوصن بختیاریها و طیف وسیعی از اقوام،از این تصمیم نابخردانه،سخت دل آزرده و خشمگینیم!تیمی که،به عنوان پدیده،شگفتی ساز،غولکش،…معروفه،الان،وضعیتش،به چنین حال و روزی افتاده!من نمیدونم،این آقایون به قولن مهندس،پیش خودشون چه فکری کردن،که میخوان تنها دغدغه و امید این شهر رو،که هرساله،سیل عظیمی از مردم رو به طرف خودشون میکشونند،خراب کنند!این مثل یه پتک میمونه بر سر ما!ما به اینا رای میدیم،که شهرمونو آباد کنند،برعکس،دارند تیشه میزنند به ریشه ما!خوبیتو نخواستیم،هی…،آقا،مهندس،لطفن،شر مرسان!واقعن،که خجالتم،خوب چیزیه،ها!اصلن کی گفته شورای شهر باید در مورد تیمهای ورزشی نظر بدن!ها!؟از سایت محبوب،پرطرفدار و مردمی بویر نیوز،یه تقاضا دارم،یه پیشنهاد!امیدوارم،که،اولن مورد پسند قرار بگیره،ثانین،پیگیری بشه!تقاضام،اینه که،تا قبل از اینکه دیر بشه،همون کاری رو که گفتن،هر چه سریعتر انجام بدن،تا ازمتلاشی شدن هر چه بیشترشهرداری،جلوگیری بشه و دست نااهلان و نابخردان،از این تیم ریشه دار و قدیمی،فورن قطع بشه!پیشنهام به این صورته،اگر مشکلات عدیده مالی و بدهکاری،طوری کمر این تیم رو شکسته،که دیگر راهی به واگذاری تیم شهرداری نباشه،چرا این کار تو شهر خودمون و توسط یه فرد بومی و جاه طلب،مثل آقای حاج باقری انجام نشه!واقعن چه عیبی داره!پس کی میخواد پولاشو برای شهرش و مردمش خرج کنه!دیگه،لااقل کم،نمیتونه اسپانسر تیم باشه!همانطوری که مستحضرید،الن،این تیم،سه چهار سال متوالی است،که از حامی مالی(اسپانسرینگ)رنج میبره!البته،پیشنهادم،چند وجهیه!اگه اینم نشد،به ما هواداران واگذارش کنند!چه عیبی داره ما هم تو خصوصی سازی تیممون،سهیم باشیم!و آخرش اینکه،حداقل شماره حسابی بدن،تا از قافله عقب نمانیم!حداقلش،اینکه،میتونیم 1000تومان از جیب خودمون بدیم!
    از این که،مصدّع اوقات شدم،بی نهایت پوزش میطلبم!
    یا علی.

  12. یاسوجی گفت:

    درود بر مهندس نگین تاجی.جوان دوست و با غیرت.دوست داریم مهندس قباد…

  13. همشهری گفت:

    به انهایی که مافق طرح بودند سهم میدادند تا مخالف طرح میشدند. بحث سهم خواهیست نه بفکر جوانان .دوستان اشتباه نکنید

  14. ناشناس گفت:

    اگرمي توانيد تيم فوتبال را به اردو بفرستيد وهزينه آن را بدهيد پس چرا حقوق نيروهاي شركتي را نمي دهيدوحقوق كارمندان رابه موقع نمي دهيد(شركتي ها9ماه حقوق نگرفتند)

  15. س گفت:

    شورای شهر باید به فکر درامد زایی برای شهر باشه نکه بشینه درامد شهر داری را که از طریق مالیات شهر وندان بدست اومده یا بهتر بگم به یه سفره اماده هست براش تصمیم بگیرند اگه راست میگیت از وزارت کشور برا شهر داری تامین بوجه کنید چرا باید با احسات هزاران جوان این شهر بازی بشه با تشکر

  16. تماشاكري كه زير برف هم فوتبال ميديم گفت:

    اقاي اميري ما ميكفتيم شما فوتباليست هستي و ما مردم ورزش دوست رو يكمي درك ميكني!!!!!!!!! دروووووووووود بر مهندس نكين تاجي بخدا دوست دارم از صميم قلب هم دوست دارم خدا حفظت كنه!اقايان مخالف متاسفيم متاسف; اقاي مهندس اميري با عرضه خيلي دوست داشتم اما حالا…………..;جونمي قباد جان..!!

  17. یاسوج مظلوم گفت:

    حاکم شهری که مرغابی بود برسر ان شهر رسوایی بود اقا ایراد از اینها نیست ایراد از مردمیه که بدون توجه به ویژه گی ها و خصایص نامزد با اتکا به خصوصیت قومی و قبیله ای نامزد خودشونو انتخاب می کنند.

  18. علی گفت:

    دستشون درد نکنه 3 سال پیش باید منحلش میکردن اخه مگه نه این است که بودجه شهر را یه مشت بچه های غیر بو می به جیب میزدن

  19. عاشق شهرداری گفت:

    مگه تیم مال باباشونه که میخواهن منحلش کنن .چطور در این چند سال شهرداری مشکل مالی نداشت وحالا که شما انتخاب نشدید مشکل مالی پیدا کرد. بدونید که تیم شهرداری تنها سرگرمی ما جوانان یاسوجی است پس منتظر عواقب این کار خود باشید. تا جند سال پیش کسی یاسوج رو نمی شناخت به واسطه درخشش تیم شهرذاری نام یاسوج بر سر زبان ها افتاد.پس بیاید این کینه رو بردارید خودتونو در مقابل مردم لر قرار ندهید .خودتون میدونید که لر زیر بار حرف زور نمیره.

  20. شاهین گفت:

    درجواب دوستی که میگفت حتما منفعتی ندارند که میخواهند تییم را منحل کنند این دوست عزیز واقعا که درست گفتند آقایانی که با واگذاری مخالفند دراین چند سال منافع داشتند وبه همین دلیل با واگذاری تیم شکم خودرا پاره میکنند

  21. رهگذر گفت:

    اقای سعید شما در زمینه ای که تخصص ندارین نظر ندین

دیدگاه شما