جمعه 14 تیر 1392 - 12:11

دعوت 5 بازیکن از کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی فوتبال

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از تست‌گیری مربیان تیم ملی از 5 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی پایه فوتبال کشور از این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تست‌گیری از بازیکنان دعوت شده کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی فوتبال

سید پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 5 بازیکن از سوی مربیان تیم‌های ملی پایه فوتبال کشورمان از استان کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این بازیکنان متولدین 13 دی‌ماه 73 تا 10 دی سال 74 هستند.

این مسئول در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بازیکنان باید امروز جمعه خود را به اردوی تیم‌های ملی فوتبال برای تست‌گیری معرفی کنند.

موسوی از قاسم اسلامی‌خواه، افضل جماعتی، آرمان عالی‌پور، سید اسماعیل هاشمی و مهدی عباسی به عنوان پنج بازیکنی نام برد که از سراسر استان و از شهرستان‌های مختلف باید خود را به مربیان در اردوی تیم ملی فوتبال واقع در شهر شیراز معرفی کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در آینده و در سال‌جاری با تفاهم و توافقی که با فدراسیون فوتبال داشته‌ایم تعداد 50 بازیکن دیگر برای تست‌گیری به اردوی تیم ملی فوتبال کشور دعوت خواهند شد، افزود: این بازیکنان در تمام رده‌های زیر 23 سال خواهند بود.

موسوی سهمیه استان در هر پایه را 5 بازیکن دانست و گفت: به این ترتیب حق بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادا خواهد شد.

وی یکی دیگر از موفقیت‌ها را معرفی جلال بازیار به عنوان استعدادیاب تیم ملی فوتبال دانست و گفت: این مربی استعدادیاب فوتبال استان از جمله مربیان شناخته شده در فوتبال کشور است که می‌تواند علاوه بر تیم ملی به جوانان استان برای پوشیدن پیراهن پر افتخار تیم ملی کمک زیادی کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54868
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    این اقا فرق استعدادیابی با اردوی تیم ملی رو نمیدانه وگرنه اینجوری نمیگفت متاسفم برات

دیدگاه شما