چهارشنبه 12 تیر 1392 - 15:04

قرارداد یک و نیم میلیاردی مجیدی با استقلال

فرهاد مجیدی درحالی دوشنبه شب برای گرفتن مطالباتش به دفتر فتح الله زاده رفت که گفته می شود تا حالا فقط 150 میلیون از قراردادش را دریافت کرده است.
روزنامه تماشا: فرهاد مجیدی درحالی دوشنبه شب برای گرفتن مطالباتش به دفتر فتح الله زاده رفت که گفته می شود تا حالا فقط 150 میلیون از قراردادش را دریافت کرده است. عده ای اعتقاد دارند مجیدی به دلیل اینکه مطالبات فصل گذشته اش را به صورت کامل دریافت نکرده تصمیم گرفته دیر به تمرینات استقلال بیاید.

مجیدی روز یکشنبه برای اولین بار به تمرین استقلال آمد. او از نیم فصل دوم فصل گذشته به استقلال آمد و گفته شد رقم قراردادش برای یک سال و نیم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

با این حساب او 350 میلیون برای فصل گذشته از استقلال طلب دارد. بر اساس شنیده ها علی فتح الله زاده روز گذشته به مجیدی 6 چک 20 میلیونی و یک چک 150 میلیون تومانی داده تا کاپیتان تیم ملی در طول فصل قرارداد خود را دریافت کند.

با این حساب به نظر می رسد او فعلا بدون هیچ مشکلی در تمرینات شرکت کند اما معلوم نیست در آینده باشگاه بتواند چک ها را پاس کند. استقلال از فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده و به نظر می رسد این مسئله این فصل هم ادامه داشته باشد. علی فتح الله زاده در مورد جلسه اش با مجیدی به خبرنگاران گفت: «او طلبی از سال گذشته داشت و به همین منظور آمده بود.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54494
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما