شنبه 8 تیر 1392 - 9:20

انتقاد شدید شهردار یاسوج از فدراسیون فوتبال / تعجب جواد زرینچه از یاسوجی ها

قباد نگین‌تاجی عصر امروز در مراسم معارفه جواد زرینچه به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج که با حضور بازیکنان و کادر فنی این تیم و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقاطع مختلف فراز و فرودهایی داشت.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج که در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم سخن می‌گفت، ابراز داشت: در فصل قبل چیزی را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم کم نگذاشتیم و همه می‌دانند که حتی به غیر از تدارکات تیم چند چشم دیگر هم دنبال تیم بود تا مبادا کمبودی داشته باشند.

 

images

نگین‌تاجی افزود: برای نمونه در همه شهرهایی که بازی داشتیم از بهترین هتل‌ها برای استراحت استفاده می‌کردیم و به خاطر شادی دل مردم از حقوق و مزایای پرسنل می‌زدیم تا جوانان و این مردم خوشحال و شاد باشند.

شهردار یاسوج این کار را مورد رضایت مردم دانست و گفت: مردم از ما توقع داشتند که همه مشکلات را تحمل کنیم اما تیم فوتبال شهرداری یاسوج در اوج بماند.

مشکلات سال گذشته لیگ دسته اول فوتبال یک بی‌حیثیتی بود

وی از مشکلاتی که در سال گذشته برای فوتبال شهرداری و لیگ دسته اول فوتبال ایجاد شد به عنوان یک بی‌حیثیتی در فوتبال یاد کرد و گفت: واقعا مردم کشور و به تبع استان ما از این واقعه ناگوار در فوتبال دل‌شکسته شدند که باید با مسببان آن به گونه‌ای بهتر برخورد می‌شد.

نگین‌تاجی در همین زمینه با بیان این‌که ما خودمان از متخلفان در تیم شهرداری قبل از این که کسی به آن رسیدگی کند شکایت کردیم، تصریح کرد: خودمان شکایت کردیم ولی رأی‌ها عادلانه نبود.

وی محکوم شدن برخی افراد که حتی روحشان از مشکلات خبر نداشت را یک ظلم دانست و گفت: بخشی از این سرخوردگی که برای هواداران ما ایجاد شده به عملکرد بد فدراسیون برمی‌گردد که برخی تصمیمات از نوع لاپوشانی بود.

برخی تیم‌هایی که به پلی‌اف رفتند حقشان نبود

شهردار و مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: برخی از آن‌هایی که به پلی‌اف رفتند واقعا حقشان نبود.

نگین‌تاجی در این مراسم که زرینچه و دستیارانش حضور داشتند، تصریح کرد: خیلی دوست داریم که به دنبال بومی‌ کردن تیم قدم بگذاریم ولی این به معنای تفاوت قائل شدن میان بازیکن بومی و غیر بومی نیست چرا که برای موفقیت هیچ تفاوتی میان بازیکنان و کادر تیم قائل نمی‌شویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج دو اولویت امسال تیم فوتبال شهرداری یاسوج را یکی فوتبال پاک و جوانمردانه و دیگری موفقیت در میادین برای صعود به لیگ برتر دانست و گفت: مردم از ما توقع دارند که همه این ناکامی‌هایی که دقیقه آخر حاصل ‌شد را جبران کنیم.

نگین‌تاجی به ارزش‌هایی که تیم شهرداری یاسوج لازم است به آن پایبند باشد اشاره کرد و افزود: بردن و شکست نخوردن در وهله بعدی اهداف ما قرار دارد.

وی قائم به شخص نبودن را یکی دیگر از اهدافی دانست که باید در تیم نهادینه شود و در همین خصوص اظهار کرد: برای مثال شاید در فصل آینده من در کنار شما نباشم و به همین خاطر نباید همه تیم و وظایف آن بر عهده یک نفر باشد و با هر جابجایی شیرازه تیم از هم نپاشد.

وی انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را در چارچوب همان اهداف تعریف کرد و گفت: اخلاق والای ورزشی و همچنین تجربه کافی در فوتبال به عنوان بازیکن و مربی موجب شد تا از این پیشکسوت خوشنام استفاده کنیم.

در همین حال، جواد زرینچه عصر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج که با حضور مسئولان و بازیکنان این تیم و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز این استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که مسئولان استان از جمله مدیرکل ورزش به ریز ورزش کشور و از جمله فوتبال اشراف دارند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی و سرمربی کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: برای این‌که تیم ما به لیگ برتر برود اصل مربی و بازیکن نیست بلکه مهم همدلی است.

وی همدلی را نقطه مقابل رویارویی دانست و گفت: بهترین تیم‌ها هم با رویارویی و تقابل در فوتبال به جایی نرسیده‌اند.

زرینچه به مشکلاتی که برای تیم فوتبال شهرداری یاسوج ایجاد شد اشاره کرد و گفت: اگر آن مشکلات نبود شما با این هوادار باید امروز از لیگ برتر سخن می‌گفتید.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری یاسوج آمدن خود به این شهر و قبول مسئولیت را تنها به خاطر داشتن این هوادار دانست و گفت: با این هوادارانی که من دیده‌ام باید در ردیف پنج تیم نخست فوتبال کشور قرار بگیرید چرا که به جز چند شهر در ایران دیگر هواداری مانند هوادار یاسوجی ندیده‌ام.

 

زرینچه

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران به بیان تفاوت‌های امروز و دیروز فوتبال پرداخت و گفت: اگر امروز فوتبالیست بودم روزی دو رکعت نماز شکر می‌خواندم.

وی در توجیه این سخن خود گفت: آن روزها که ما فوتبال بازی می‌کردیم مثل امروز به بازیکنان بها نمی‌دادند و احترامی که امروز فوتبالیست در جامعه دارد و جایگاهی که برای بازیکن فوتبال قائل هستند هرگز این‌گونه نبوده است.

بازیکن حاضر در جام جهانی 98 فرانسه تصریح کرد: پول‌هایی که اکنون در فوتبال داده می‌شود جای شکر دارد و بازیکنان باید هر روز دو رکعت نماز شکر بخوانند که چنین اجر و قرب دارند.

زرینچه، گریزی هم به اولین و آخرین دستمزد خود در فوتبال زد و گفت: اولین دستمزد من در سال 66 در استقلال 25 هزار تومان و آخرین آن در صبا باطری 20 میلیون تومان بود ولی خدا را شکر می‌کنم که خود و خانواده‌ام در فوتبال نان حال خورده‌ایم.

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: شاید به آن جایگاهی که حقمان بود نرسیدیم ولی می‌دانیم که زندگی سالمی در کنار این فوتبال داشته‌ایم.

زرینچه به بازیکنان خود در تیم فوتبال شهرداری یاسوج توصیه به رفاقت کرد و گفت: اگر به عنوان بازیکن فیکس در زمین حاضر نشدیم حرص نخوریم و برای آنانی که در زمین هستند دعا کنیم.

وی از تمایل قلبی خود برای لیگ برتری شدن شهرداری یاسوج در سال‌های گذشته گفت و افزود: خیلی دلم می‌خواهد که استان‌های محروم در فوتبال رشد کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسينى گفت:

    خوشحالم كه آقايه زرينچه مربى تيم ماشد وازفورواردنفت مسجدسليمان آقايه حامداميرخانى كه به تيم ماميخوان بيان خيلى خوشحاليم بازيكنى باتكنيك زيادوقدرت سرزنيه بالابازيش مقابل شهرداري فصل قبل خيلي خوب بود

  2. علی سناتور گفت:

    ما همیشه خوب بازی کزدیم خوب تشویق کردیم و خوب بالا اومدیم و لی خیلی بد سقوط نتیجه ی کارمان شد رای فدراسیون فوتبال هر چه که باشه فرقی به حال ما نداره چون مشکلی از ما حل نمیکنه و مطمئن باشید که تا سوراخی نباشی موشی از اون رد نمیشه !!! اره منظورم همون تبانی معروفه که سر زبون هاست ولی واقعیت اینه که اونایی که زحمت کشیدند به حاشیه رفتند و اونایی که این رو و اون روشون با هم نمیخونه در راس تصمیم گیری هستند البته در مملکت ما جا افتاده شده و همه عادت کردن و…. بگذریم فقط یه خواهش اگه قراره دوباره نکرار بشه حداقل با تعطیلی این تیم ظلم و بی عدالتی که تر حق پرسنل و کارگران شهرداری شده و میشه رو تموم کنیم واقعا زندگی خوانواده ی این مجموعه دارن جور این تیم رو میکشن 

دیدگاه شما