چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 15:50

5 بازیکن صاحب نام جدید در لیست قلعه نویی

گفته می شود استقلالی ها برای تقویت خطوط سه گانه خود قصد دارند 5 بازیکن صاحبنام را جذب کنند
به گزارش گل، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هنوز رسما مدیرعامل،کادرفنی و بازیکنانش رانمی شناسد و در حالی که تقریبا همه تیم ها کادر فنی خود را شناخته و در حال جذب بازیکن هساتند والبته خیلی هایشان تمرینات شان را هم آغاز کرده اند آبی ها همه کارهایشان را در خفا و با چراغ خاموش پیش می برند.
گفته می شود استقلالی ها برای تقویت خطوط سه گانه خود قصد دارند 5 بازیکن صاحبنام را جذب کنند و گزینه هایشان هم کاملا مشخص و معلوم است.در این راستا آنها مذاکرات اولیه را هم با نفرات مد نظر خود انجم داده اند و به زودی در مورد برخی از گزینه ها به جمع بندی نهایی خواهند رسید.
مطمئنا در فصل نقل و انتقالات یکی از نقاط حساس برای آبی ها پست مدافع میانی است که در این منطقه همه چیز به تصمیم نهایی پژمان منتظری برای ماندن یا رفتن ارتباط دارد.بطوری که اگر منتظری برود قطعا استقلال یک مدافع میانی درجه یک جذب خواهد کرد و چنانچه او ماندنی شود قید جذب مدافع را کلا می زند.
همچنین از خط حمله خبر می رسد قراراست بین دو باشگاه استقلال و نفت تهران معاوضه ای صورت گیرد و دو بازیکن این تیم ها یعنی ایمان موسوی و امین منوچهری جایشان را باهم عوض کنند و به تیم های قبلی شان بر گردند.
با این حال مهمترین سوال در مورد آینده بازیکنان فعلی استقلال و فعالیت های این تیم به مجتبی جباری بازیساز خوش نقش این تیم مربوط می شود واینکه آیا او با این وضع اقتصادی باشگاه راضی به تمدید قرارداد خود خواهد شد یا نه؟
جباری هر ساله ثابت کرده مسائل اقتصادی و مالی برایش در اولویت است و هرگز در این مورد شعاری عمل نکرده.او بارها به خاطر دیر پرداخت شدن اقساط قراردادش به باشگاه معترض شده اما انصافا در این بی پولی فصل اخیر دندان روی جگر گذاشته تا تیمش را قهرمان کند.
با این حال اگر صبر جباری تمام شده باشد و خواسته های مالی اش برآورده نشود شاید او حضور در تیمی عربی یا تیم دیگری از لیگ برتر که در مورد پرداخت ها مطمئن تر عمل می کند به ماندن در جمع آبی ها ترجیح دهد.اگر اینچنین شود شاید بعد از جواد نکونام و پژمان منتظری زیدان آبی ها سومین ستاره بزرگ این تیم باشد که به خاطر پول قید همراهی استقلال را می زند که البته باید دید امیر قلعه نویی و مدیران استقلال چه راهکاری را برای مقابله با این اتفاق برگزیده اند و چطور می خواهند جباری را یک بار دیگر راضی به ماندن در بین خود کنند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=48274
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما