پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 14:52

روحانی:دلی پر درد دارم/ 8 سال سکوت و انتقادات را تحمل کردم

“حسن روحانی” یکی از نامزدهای دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: در طی 8 سال سکوت و انتقاد را تحمل کردم، اگر مشکلات پیچیده کشور راه حل نداشت؛ من کاندیدا نمی شدم.

“حسن روحاني” یکی از نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری پيش از ظهر امروز در جمع امیران بازنشسته ارتش و بانوان قرآنی که امروز برگزار شد، گفت:در ابتدای ورود کسانی را دیدم که من را یاد حماسه سازان،بزرگان و شهیدان 8 سال دفاع مقدس انداخت. چه صحنه های پرحماسه ای که شهیدان ما آفریده اند. ما به دنبال هدف شهیدان، بسیجیان و سپاهیان و ارتش هستیم؛ ما به دنبال هدف ملتیم.

وی با بیان اینکه خواهران ما مسئولیت بار جنگ را به دوش داشته اند،اظهار داشت: تمام سایت های پدافندی ما با نام حضرت زهرا (س) پیروز شد ما عزت آفریدیم، شهیدان ما افتخار آفریدند. اگر امروز به خدا وعده دهیم که وارث شهیدان و ایثارگران هستیم پیروز خواهیم شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:من در طی این 8 سال سکوت و انتقاد را تحمل کردم،من دلی پر از درد دارم، مشکلاتی که امروزه بر کشور می گذرد،آدم را تکان می دهد. آیا مردم ما مستحق این همه فشار هستند؟ اگر مشکلات این کشور که خیلی پیچیده است راه حل نداشت، من کاندیدا نمی شدم.

وی ادامه داد:اصل همین است که به مردم دروغ نگوییم و به وعده های خود عمل کنیم،این همه سختی حق مردم مسلمان و فداکار ایران نیست.

وی با بیان اینکه ما در ایرانی که معدن الماس دارد زندگی می کنیم،گفت:ما هزاران جوانان برتر از الماس داریم، فکر یک مدیر و یک صاحب تجربه میلیاردها معدن الماس می سازد.

حسن روحانی با بیان اینکه نام دولت من “دولت تدبیر و امید” است،اظهار داشت:در کشور ظرفیت های بیشماری داریم و باید آنها را احیا کنیم. تلاش ما در دولت تدبیر و امید آن است که به حول و قوه الهی در ماه های اولیه موانع تولید را برداریم. اگر این موانع تولید برداشته شود، چرخ اقتصاد به حرکت در می آید و مشکلات اشتغال و ارزانی درست می شود.

وی ادامه داد: ما در یک دوراهی هستیم یا مسیر اعتدال،عقلانیت و عدالت را بر می گزینیم یا مسیر تندروی،افراط و شعار.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=47232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقوقی گفت:

    فن بیان.شیک پوشی.چهره جذاب.هوش بالا.حافظه قوی.سن مناسب.صراحت لهجه.سواد و تخصص دانشگاهی و اجتهاد.تعهد و صداقت و انقلابی بودن و سوابق طولانی در کارهای تقنین و اجرایی و دیپلماسی از ویژی های مشترک روحانی و خاتمی.

دیدگاه شما