یکشنبه 5 خرداد 1392 - 19:16

3 استقلالی در لیست جنجالی دایی

بهزاد غلامپور، رضا فروزانی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و محمدرضا مولایی مربی بدنسازی که چند فصل قبا از پرسپولیس به استقلال رفته بود، در لیست دستیاران دایی در پرسپولیس قرار گرفت.

درحالی امروز باشگاه پرسپولیس نام دستیاران علی دایی را بر روی خروجی سایت خود قرار داد که در میان لیست دستیاران دایی نام بهزاد غلامپور دروازه بان اسبق تیمهای پاس، استقلال و سایپا، رضا فروزانی پیشکسوت استقلال و محمدرضا مولایی مربی بندساز یاغی سرخپوشان نیز دیده می شود.

به گزارش بولتن نیوز؛ هرچند دایی بخوبی به حساسیت هواداران سرخپوش و تعصب آنها آگاه است و خوب می داند پرسپولیسی ها به راحتی استقلالی ها را در جمع خود راه نمی دهند اما دایی که به نظر می رسد اعتقاد خاصی به بهزاد غلامپور دارد؛ نام وی را بعنوان مربی دروازه بان ها در اختیار رویانیان قرار داده است.

در این لیست نام رضا فروزانی پیشکسوت باشگاه استقلال نیز بچشم می خورد که حضور وی در کنار علی دایی بر روی نیمکت پرسپولیس می تواند برای هواداران پرسپولیس جای سوال باشد که آیا براستی پرسپولیس و سابقه درخشانش کمبود پیشکسوت دارد که دایی برای پر کردن کادر فنی دست به دامان پیشکسوتان استقلال شده است؟

اما نکته قابل توجه دیگر در لیست دستیاران علی دایی نام محمدرضا مولایی مربی بدنسازی است که چند فصل قبل با ترک پرسپولیس و حضور در باشگاه استقلال بعنوان بدنساز و در کنار پرویز مظلومی سر و صدای زیادی به راه انداخت.

مولایی که همزمان با علی دایی از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود بلافاصله با مظلومی وارد مذاکره شد و از تیم پرسپولیس به استقلال رفت تا خشم هواداران سرخپوش را برانگیزد و امروز بار دیگر او بهمراه علی دایی به پرسپولیس بازگشته است.

لازم به ذکر است کريم باقري، جواد منافي، رضا فروزاني، محمد مولايي، محمد دايي و بهزاد غلامپور افرادي هستند که از سوي علي دايي به عنوان اعضاي کادر فني تيم پرسپوليس به باشگاه معرفي شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46128
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما